Kokain!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.631 visninger
30 svar
0 synes godt om
16. februar 2009

Anonym trådstarter

Hvad ville I gøre hvis I fandt kokain hos jeres mand/x-mand?
Liggende så børnene kunne nå det og ja, hvad ville I gøre hvis han tog sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Christinahr

Jeg ville flytte med det samme. Det høre ikke hjemme i et hjem med børn

Anmeld

16. februar 2009

Mormilla

Jeg ville flytte, og snakke med amtet om det. Ville ikke ha at mit barn skulle være omkring det!!! De kan jo dø af at tage det!!!

Anmeld

16. februar 2009

Anonym trådstarter

Og hvis man var flyttet for længst, hvad så?

Anmeld

16. februar 2009

charlottekri

Anonym skriver:

Og hvis man var flyttet for længst, hvad så?

så ville jeg nok tage et alvorsord med min ex, og hvis det ikke fik en ende med det samme, så ville jeg kontakte, hvem det nu end er man skal kontakte, for at få frataget ham samkvemsretten, for det er bare ikke i orden!!!!

Anmeld

16. februar 2009

Balderson

Det vil jeg slet ikke tillade..

Du skriver hvis man er flyttet, hvad så?...

Jeg villle ikke udlevere børnene til den person.. Og vil kontakte statsamtet med det samme og anmelde ham til politiet...

Anmeld

16. februar 2009

Mormilla

Balderson skriver:

Jeg villle ikke udlevere børnene til den person.. Og vil kontakte statsamtet med det samme og anmelde ham til politiet...

Helt enig!!!

Anmeld

16. februar 2009

SaNiNa

Balderson skriver:

Ja jeg ville osse helt sikkert melde ham...

Anmeld

16. februar 2009

Anonym trådstarter

Tak for svar.
Jeg ringede i går til politiet og meldte ham.
Har talt med en fra kommunen nu og kl.10 ringer jeg på statsforvaltningen når de åbner.
Så fortæller jeg det som jeg har oplevet det og meddeler at han ikke får børnene en måned og at han skal testes inden jeg udleverer dem til ham.
Så får jeg en mødetid og søger så om fuld forældremyndighed.
Endvidere så vil jeg konfrontere ham og der kommer vidner på...hans forældre vil jeg gerne er der.
Det er min plan, men for fanden det er hårdt. Jeg har så meget for tiden og så byder han drengene det her...stakkels børn der skal undvære deres far. Jeg har gjort alt for at det skal fungere og nu det her.
Men tak for svar. Dejligt at se jeg ikke overreagerer.
KH.

Anmeld

16. februar 2009

charlottekri

det vil aldrig være nemt at fratage børnene deres far, men det er ikke sin skyld. du vil bare beskytte dine børn og det er det bedste for dem!! Han har valgt at blive ved med at tage det lort, og derfor har han vist truffet sit valg... kokain over sine børn... det er squ da trist!! du har helt klart truffet det rette valg!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.