Kokain!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Efter min mening har du gjort det ENESTE rigtige! Du burde være stolt over din egen handlekraft, når du som du skriver i forvejen er "nede" på rescourcer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Cris

Ja, det må være hårdt. Og du ved ikke, hvor meget han tager, om han kunne blive agressiv, hvis han pludseligt har han behov for kokain, mens han passer på børn udendørs. Han kunne glemme det på bordet og børnene kunne lege med det... nej! Det er for mange ting til at blive uroligt. Men jeg tror, at du også bliver nød til at snakke med ham face to face. Du må fortalle alle dine fryger, så han bedre kan forstå situationen. Det ville jeg også gør. Jeg håber, at det hele går som det skal!

Anmeld

16. februar 2009

Pia.

Jeg syntes du har gjort og gør det helt rigtige... uden tvivl... manden skal IKKE have sine børn så længe han ikke er ved sine fulde fem og det er folk der tager stoffer ikke...

Stort varmt knus til dig

Anmeld

16. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Tak for svar.
Jeg ringede i går til politiet og meldte ham.
Har talt med en fra kommunen nu og kl.10 ringer jeg på statsforvaltningen når de åbner.
Så fortæller jeg det som jeg har oplevet det og meddeler at han ikke får børnene en måned og at han skal testes inden jeg udleverer dem til ham.
Så får jeg en mødetid og søger så om fuld forældremyndighed.
Endvidere så vil jeg konfrontere ham og der kommer vidner på...hans forældre vil jeg gerne er der.
Det er min plan, men for fanden det er hårdt. Jeg har så meget for tiden og så byder han drengene det her...stakkels børn der skal undvære deres far. Jeg har gjort alt for at det skal fungere og nu det her.
Men tak for svar. Dejligt at se jeg ikke overreagerer.
KH.

Du overreagerer slet ikke. Jeg synes du klarer det rigtig flot, for jeg havde nok ikke tænkt en tanke til ende inden jeg havde set rødt.

Giv lige en opdate på hvad han havde at sige til sit forsvar.

Anmeld

16. februar 2009

Anonym trådstarter

Tak for alle svar.
Jeg valgte at ringe til ham og sige jeg kom over med mine forældre for at få afklaret noget pengemæssigt. Bad ham tage sin far med og jeg ventede ved ham da han kom hjem.
Han var tosset over jeg havde ændret en aftale af et køb, men havde ikke de penge mere, så sådan er det.
Mine forældre kom og den yngste var der også. Jeg sagde de med pengene og så sagde jeg at jeg vdiste han tog stoffer og at jeg ikke kunne acceptere det. Han gloede mærkeligt på mig og nægtede det. Jeg gik over og tog det og så gik han amok, hev fat i min arm og rev mig hen til ham for at få stofferne. Mine forældre prøvede at få ham til at slippe mig, men han holdt ved. Han far fattede intet men prøvede også og til sidst slap jeg væk og min mor løb også med den lille som skreg og skreg,
Min x sagde selvfølgelig bagefter det bare var noget han havde holdt for en ven, men er den reaktion så ikke mærkelig?
Han kom hen bagefter hos mig og anklagede min mor og jeg for at være idioter at have taget den lille med...men hvem var det lge der opførte sig skidt.
Jeg har det virkelig mærkeligt nu. Er meget træt og rystet.
Han mener jeg er den der har et problem og skal have hjælp og hans egne forældre lukker deres øjne og smiler som de har gjort gennem hele hans liv. Tænk at de ikke bare hjælper ham, for den er da helt skæv.
Han vil gerne tage en test for narko i blodet og det er jo positviv.
Min far tog op til politiet og de kunne ikke se hvad det var. Sikkert vildt dårlig kvalitete han har købt, mente de.
Endvidere blev han meldt for hans angreb i dag.
Så nu sidder jeg her, hos mine forældre. Tør ikke være hjemme efter hans måde at være på,. Han er virkelig syg.
Ringer til statsforvaltningen i morgen, har ikke kunne komme igennem i dag.'
Tænk at for få år siden levede jeg som ganske almindelig kvinde med en mand jeg troede jeg kendte...nu har jeg en x som er blevet arbejdsløs og som slet ikke vil samarbejde.
Hvad pokker kan jeg gøre mere nu??
KH.

Anmeld

16. februar 2009

fam.4xc

Anonym skriver:

Hvad ville I gøre hvis I fandt kokain hos jeres mand/x-mand?
Liggende så børnene kunne nå det og ja, hvad ville I gøre hvis han tog sådan noget?

jeg ville be manden flytte lige med det samme og meget hurtigt blive skilt - jeg kan ik ha stoffer og vil ik ha det i mit liv overhovedet.
Jeg ville søge fuld forældremyndighed for en far der er så uansvarlig ville jeg ik ha lyst til at aflevere til weeekend eller andet..

Anmeld

16. februar 2009

JonTri

Hej...
Stor ros til dig. Det er de færeste der tør stå imod en mand af den kaliber. At hans forældre lukker af for problemet er nok desværre det nemmeste for dem - og har sikkert været med til at "skabe" ham.
Jeg synes det er godt du har konfronteret ham, inden hele systemet blev iblandet - du har handlet fair og givet ham chancen for at forklare sig - hvilket åbenbart var svært for ham.

Det er fint at du vil have han skal teste, men du skal vide at kokain er i urin og blod i 48 timer .- derfor kan man ikke regne med at han stopper helt - det er et misbrug der kan planlægges. Hash er f.eks i kroppen i 14 dage... meget sværere at udrydde.
Derudover kan man let snyde, når han skal testes, så den bliver negativ... man bør altså ikke stole blindt på en test. Hvis han kender nogen i miljøet kan de helt sikkert fortælle om flere metoder...

Knus og GODT GÅET fra Rikke...

Anmeld

16. februar 2009

Anonym trådstarter

rikkekrogh skriver:

Hej...
Stor ros til dig. Det er de færeste der tør stå imod en mand af den kaliber. At hans forældre lukker af for problemet er nok desværre det nemmeste for dem - og har sikkert været med til at "skabe" ham.
Jeg synes det er godt du har konfronteret ham, inden hele systemet blev iblandet - du har handlet fair og givet ham chancen for at forklare sig - hvilket åbenbart var svært for ham.

Det er fint at du vil have han skal teste, men du skal vide at kokain er i urin og blod i 48 timer .- derfor kan man ikke regne med at han stopper helt - det er et misbrug der kan planlægges. Hash er f.eks i kroppen i 14 dage... meget sværere at udrydde.
Derudover kan man let snyde, når han skal testes, så den bliver negativ... man bør altså ikke stole blindt på en test. Hvis han kender nogen i miljøet kan de helt sikkert fortælle om flere metoder...

Knus og GODT GÅET fra Rikke...

Tak, er glad for der er så mange der synes jeg gør det rigtige. Synes det er svært at se klart lige nu. Han modanklager med en masse. Det er hårdt. I mange år har jeg troet på at det var mig den var gal med, han er virkelig skræmmende og ingen tror han er sådn.
Tak for det oplysningen med testen. Hmm, men er det 48 timer siden, så er han vel heller ikke påvirket så det skader børnene eller<??
Væmmes og skræmmes bare ved han tager sådanne valg og oveni ikke passer på sine bøn.
Nå, men nu må sagen kører....
tak igen-
Kh.

Anmeld

16. februar 2009

Cris

Du er rigtigt stært, stærker en du tror! Du gjord det rigtigt og er klogt at I bliver hos dine forældre. Det var det, jeg frygtede mest, da jeg så din indlæg: han kunne blive agressiv med børn. Og det gjord han med dig og gudskelov børnene er ok og ikke skulle opleve så noget direkt på ham. Selfølgeligt skal han beskytte sig selv med den dummeste undskyld: det gør jeg for en god ven... ja ja, med ved du hvad? I et hjem med børn det skal man hellere ikke gøre! nej. Du er rigtigt stærk og du kommer til at klare det. Dine forældre er også der og de virke, som om de vil give dig 100% støtte. Alt skal gå godt efter et styk tid, det ved jeg

Anmeld

16. februar 2009

Pia.

Anonym skriver:

Tak for alle svar.
Jeg valgte at ringe til ham og sige jeg kom over med mine forældre for at få afklaret noget pengemæssigt. Bad ham tage sin far med og jeg ventede ved ham da han kom hjem.
Han var tosset over jeg havde ændret en aftale af et køb, men havde ikke de penge mere, så sådan er det.
Mine forældre kom og den yngste var der også. Jeg sagde de med pengene og så sagde jeg at jeg vdiste han tog stoffer og at jeg ikke kunne acceptere det. Han gloede mærkeligt på mig og nægtede det. Jeg gik over og tog det og så gik han amok, hev fat i min arm og rev mig hen til ham for at få stofferne. Mine forældre prøvede at få ham til at slippe mig, men han holdt ved. Han far fattede intet men prøvede også og til sidst slap jeg væk og min mor løb også med den lille som skreg og skreg,
Min x sagde selvfølgelig bagefter det bare var noget han havde holdt for en ven, men er den reaktion så ikke mærkelig?
Han kom hen bagefter hos mig og anklagede min mor og jeg for at være idioter at have taget den lille med...men hvem var det lge der opførte sig skidt.
Jeg har det virkelig mærkeligt nu. Er meget træt og rystet.
Han mener jeg er den der har et problem og skal have hjælp og hans egne forældre lukker deres øjne og smiler som de har gjort gennem hele hans liv. Tænk at de ikke bare hjælper ham, for den er da helt skæv.
Han vil gerne tage en test for narko i blodet og det er jo positviv.
Min far tog op til politiet og de kunne ikke se hvad det var. Sikkert vildt dårlig kvalitete han har købt, mente de.
Endvidere blev han meldt for hans angreb i dag.
Så nu sidder jeg her, hos mine forældre. Tør ikke være hjemme efter hans måde at være på,. Han er virkelig syg.
Ringer til statsforvaltningen i morgen, har ikke kunne komme igennem i dag.'
Tænk at for få år siden levede jeg som ganske almindelig kvinde med en mand jeg troede jeg kendte...nu har jeg en x som er blevet arbejdsløs og som slet ikke vil samarbejde.
Hvad pokker kan jeg gøre mere nu??
KH.

- jeg er dybt chokket... Hvordan har du det - ja dumt spørgsmål... Du har det selvfølgelig rigtig skidt.... Ville ønske jeg kunne gøre noget...

Varmt knus og tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.