Tak for alle svar.
Jeg valgte at ringe til ham og sige jeg kom over med mine forældre for at få afklaret noget pengemæssigt. Bad ham tage sin far med og jeg ventede ved ham da han kom hjem.
Han var tosset over jeg havde ændret en aftale af et køb, men havde ikke de penge mere, så sådan er det.
Mine forældre kom og den yngste var der også. Jeg sagde de med pengene og så sagde jeg at jeg vdiste han tog stoffer og at jeg ikke kunne acceptere det. Han gloede mærkeligt på mig og nægtede det. Jeg gik over og tog det og så gik han amok, hev fat i min arm og rev mig hen til ham for at få stofferne. Mine forældre prøvede at få ham til at slippe mig, men han holdt ved. Han far fattede intet men prøvede også og til sidst slap jeg væk og min mor løb også med den lille som skreg og skreg,
Min x sagde selvfølgelig bagefter det bare var noget han havde holdt for en ven, men er den reaktion så ikke mærkelig?
Han kom hen bagefter hos mig og anklagede min mor og jeg for at være idioter at have taget den lille med...men hvem var det lge der opførte sig skidt.
Jeg har det virkelig mærkeligt nu. Er meget træt og rystet.
Han mener jeg er den der har et problem og skal have hjælp og hans egne forældre lukker deres øjne og smiler som de har gjort gennem hele hans liv. Tænk at de ikke bare hjælper ham, for den er da helt skæv.
Han vil gerne tage en test for narko i blodet og det er jo positviv.
Min far tog op til politiet og de kunne ikke se hvad det var. Sikkert vildt dårlig kvalitete han har købt, mente de.
Endvidere blev han meldt for hans angreb i dag.
Så nu sidder jeg her, hos mine forældre. Tør ikke være hjemme efter hans måde at være på,. Han er virkelig syg.
Ringer til statsforvaltningen i morgen, har ikke kunne komme igennem i dag.'
Tænk at for få år siden levede jeg som ganske almindelig kvinde med en mand jeg troede jeg kendte...nu har jeg en x som er blevet arbejdsløs og som slet ikke vil samarbejde.
Hvad pokker kan jeg gøre mere nu??
KH.
Anmeld