Kan måske slet ikke:-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

babymus77

Camillos skriver:

kender alt for godt det der med ømme bryster fra ægløsning frem til mens! og man tænker GRAVID.. og så blir man skuffet!! .. 

Men de gange jeg har været gravid har brysterne alligevel været anderledes ømme end de er op til menstrationen. 

Ved ikke så meget om henvisning, men mener det er 1 år .. måske lidt før i "din" alder.. forstå mig ret. Held og LYkke med det hele .. 

Nope jeg tænker ikke gravid mere, for det er en ny stil min kropKører med hehe;-) tror faktisk ikke jeg havde ømme bryster de første to gange!!! Tror jeg prøver at undersøge om lægen vil titte på mig... Sidst sagde hun, ork et år kan der sagtens gå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

babymus77

SussieThyssen skriver:

Jeg tror ikke man behøver at vente et helt år, når man er I jeres alder.
Men hvorfor ikke få en snak med lægen.
Og så får du lige en gang krydsede fingre for at det alligevel hurtigt lykkedes for jer ad naturens egne veje.

Kærligst
Sussie

Tak søde Sussie;-) håber dine krydsede fingre hjælper mig lidt på vej!!! Og ja har så tit tænkt på lægen, sendte dem en mail sidste måned, og svaret var der kan let gå et år..... Og håber og tænker måske den er der, men ak nej!!! Prøver at få en tid derinde!!! Har intet at tabe;-) knuss

Anmeld

14. november 2011

SussieThyssen

babymus77 skriver:

Tak søde Sussie;-) håber dine krydsede fingre hjælper mig lidt på vej!!! Og ja har så tit tænkt på lægen, sendte dem en mail sidste måned, og svaret var der kan let gå et år..... Og håber og tænker måske den er der, men ak nej!!! Prøver at få en tid derinde!!! Har intet at tabe;-) knuss

Ja gør det..jeg synes ikke du skal trække tiden så længe endnu.
jeg har en nær veninde som først fandt sin mand sent, også i din alder, og der skete heller ikke rigtigt noget.
Hun gik til lægen efter et halvt år, og så havde hun kun een dårligt fungerende æggestok, og så gik det jo pludseligt stærkt med at få hjælp inden den gik helt i stå også...men de fik da to dejlige unger, men skulle altså have lidt hjælp.

Anmeld

14. november 2011

babymus77

SussieThyssen skriver:

Ja gør det..jeg synes ikke du skal trække tiden så længe endnu.
jeg har en nær veninde som først fandt sin mand sent, også i din alder, og der skete heller ikke rigtigt noget.
Hun gik til lægen efter et halvt år, og så havde hun kun een dårligt fungerende æggestok, og så gik det jo pludseligt stærkt med at få hjælp inden den gik helt i stå også...men de fik da to dejlige unger, men skulle altså have lidt hjælp.

Ja det prøver jeg!! Håber self at jeg stadig kan men men når jeg plejer at blive gravid hurtigt og så skal bruge mange mdr denne gang, ja så tvivler jeg dæleme

Anmeld

14. november 2011

SussieThyssen

babymus77 skriver:

Ja det prøver jeg!! Håber self at jeg stadig kan men men når jeg plejer at blive gravid hurtigt og så skal bruge mange mdr denne gang, ja så tvivler jeg dæleme

Ja man ved jo aldrig..men held og lykke med det

Anmeld

14. november 2011

babymus77

SussieThyssen skriver:

Ja man ved jo aldrig..men held og lykke med det

Mange tak;-) Du læser med sikkerhed hvis det lykkedes!! Bliver så glad og lykkelig hvis det lykkedes;-))

Anmeld

14. november 2011

SussieThyssen

babymus77 skriver:

Mange tak;-) Du læser med sikkerhed hvis det lykkedes!! Bliver så glad og lykkelig hvis det lykkedes;-))

Lige i øjet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.