Kan måske slet ikke:-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. november 2011

babymus77

Hej i skønne kvinder ;-). Vil ikke rigtig noget med dette indlæg, blot lette mit hjerte.... Bliver 35 om 3 mdr, og ved det bliver sværere og sværere for kæresten og jeg at få et fælles barn!!! Jeg har heldigvis to guldklumper på 10 og 14:-) men ønsker brændende et fælles barn;-). Venter min 8'ne mens siden p piller røg på hylden, og vente tiden er bare så træls og lang... Mange tanker går gennem mit hoved, kan jeg overhovedet blive gravid igen?? Blev gravid i første forsøg med de to første!! Men ikke denne gang;-/ Min kæreste er tjekket og hans svømmere sku være normale!!! Min krop er begyndt med fra ægløsning og frem til mens at belemre mig med max ømme bryster, denne gang heldigvis kun nogle dage siden, og mens kommer nok på søndag!!!! Skal man vente et år inden lægen vil se på en??? Tak fordi du læste hertil... Kram fra mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Drømme

babymus77 skriver:

Hej i skønne kvinder ;-). Vil ikke rigtig noget med dette indlæg, blot lette mit hjerte.... Bliver 35 om 3 mdr, og ved det bliver sværere og sværere for kæresten og jeg at få et fælles barn!!! Jeg har heldigvis to guldklumper på 10 og 14:-) men ønsker brændende et fælles barn;-). Venter min 8'ne mens siden p piller røg på hylden, og vente tiden er bare så træls og lang... Mange tanker går gennem mit hoved, kan jeg overhovedet blive gravid igen?? Blev gravid i første forsøg med de to første!! Men ikke denne gang;-/ Min kæreste er tjekket og hans svømmere sku være normale!!! Min krop er begyndt med fra ægløsning og frem til mens at belemre mig med max ømme bryster, denne gang heldigvis kun nogle dage siden, og mens kommer nok på søndag!!!! Skal man vente et år inden lægen vil se på en??? Tak fordi du læste hertil... Kram fra mig...

Vil lige give dig et med på vejen

Håber det lykkes 

Anmeld

14. november 2011

babymus77

Drømme skriver:

Vil lige give dig et med på vejen

Håber det lykkes 

Mange tak;-) Arhh det er bare så surt måned på måned!!!

Anmeld

14. november 2011

Drømme

babymus77 skriver:

Mange tak;-) Arhh det er bare så surt måned på måned!!!

Tror gerne det er frustrerende.. Frygter sådan at stå i den situation engang.. Mine forældre kunne kun få mig på trods af et ønske om mange børn..

Så håber det lykkes for jer  

Anmeld

14. november 2011

babymus77

Drømme skriver:

Tror gerne det er frustrerende.. Frygter sådan at stå i den situation engang.. Mine forældre kunne kun få mig på trods af et ønske om mange børn..

Så håber det lykkes for jer  

Det er så frustrerende!!! Prøver virkelig at tage mig sammen og ikke tænke på det, men den sidste uge op til mens hver måned tja, der kommer det ski alligevel;-/ kan jeg overhovedet??? Når vi har prøvet et år så er jeg 35... Fedt så er det endnu sværere!!! Har seriøst prøvet vitamin kure, ryge stop , lever sundt, motion, ikke for mange kg vejer normalt, men men det lykkedes bare ikke..... Og når man endelig taler med nogen om det er det det samme svar,ork der går tit et år, og det ved jeg, men ja utålmodighed og tvivl kommer snigende;-)

Anmeld

14. november 2011

babymus77

Men der er nok en mening med alt;-)

Anmeld

14. november 2011

Mor til L&S

Sødeste dig - det skal nok lykkedes Jer

Sender alle mine tanker til Jer

Anmeld

14. november 2011

SussieThyssen

Jeg tror ikke man behøver at vente et helt år, når man er I jeres alder.
Men hvorfor ikke få en snak med lægen.
Og så får du lige en gang krydsede fingre for at det alligevel hurtigt lykkedes for jer ad naturens egne veje.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. november 2011

Camillos

babymus77 skriver:

kender alt for godt det der med ømme bryster fra ægløsning frem til mens! og man tænker GRAVID.. og så blir man skuffet!! .. 

Men de gange jeg har været gravid har brysterne alligevel været anderledes ømme end de er op til menstrationen. 

Ved ikke så meget om henvisning, men mener det er 1 år .. måske lidt før i "din" alder.. forstå mig ret. Held og LYkke med det hele .. 

Anmeld

14. november 2011

babymus77

Mor til Liva skriver:

Sødeste dig - det skal nok lykkedes Jer

Sender alle mine tanker til Jer

Tak søde dig;-) Er begyndt at tvivle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.