jeg skal træffe en beslutning UPDATE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Siber

til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

VIPpigen

Det er da ikke "bare" det.... Det er en KÆMPE beslutning som du skriver.

Du har besluttet at du gerne vil afsted, at du vil ud og opleve marketing i en anden verden, med andre studerende, på et andet sprog...
OG den største beslutning syntes jeg selv, at sætte dig selv, og din uddannelse før familien.... SOM jeg syntes er iorden, og helt igennem fedt. Det er små 14 dage det handler om, og Laura er blevet stor, og meget selvstændig.

Jeg håber du kommer afsted og glæder mig til maj/juni og høre mere om den tur... Hvor er det FEDT

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

VIPpigen skriver:

Det er da ikke "bare" det.... Det er en KÆMPE beslutning som du skriver.

Du har besluttet at du gerne vil afsted, at du vil ud og opleve marketing i en anden verden, med andre studerende, på et andet sprog...
OG den største beslutning syntes jeg selv, at sætte dig selv, og din uddannelse før familien.... SOM jeg syntes er iorden, og helt igennem fedt. Det er små 14 dage det handler om, og Laura er blevet stor, og meget selvstændig.

Jeg håber du kommer afsted og glæder mig til maj/juni og høre mere om den tur... Hvor er det FEDT

tak ja, det er nok på tide at jeg begynder at huske jeg stadig er Caroline og ikke kun moar

Og ja.. 2 1/4 år er vist en fin alder til at tage chancen og efterlade hende alene med farmand lidt længere tid hæhæ...

Jeg skal nok lave en ny billedspam når jeg kommer hjem derfra, hvis jeg kommer med og tegne og fortælle og det hele.. hihi

Anmeld

15. november 2011

*Louise*

Hooold nu op.... Sikke en mulighed!!! Og kæft en oplevelse det ville kunne give dig, og så er det jo fedt at have på sit cv senere hen! Håber håber håber for dig at du er en af de heldige... Men hey, hvorfor skulle du ikke være det, som man ser på facebook ser det jo ud til du klare dig smadder flot så ville da være dumt ikke at lade dig være en af dem som skal ligge ansigt ud af til for skolen, udannelsen osv.......

Krydser alt hvad der krydses kan

Knus til dig

Anmeld

15. november 2011

Caroline86

*Louise* skriver:

Hooold nu op.... Sikke en mulighed!!! Og kæft en oplevelse det ville kunne give dig, og så er det jo fedt at have på sit cv senere hen! Håber håber håber for dig at du er en af de heldige... Men hey, hvorfor skulle du ikke være det, som man ser på facebook ser det jo ud til du klare dig smadder flot så ville da være dumt ikke at lade dig være en af dem som skal ligge ansigt ud af til for skolen, udannelsen osv.......

Krydser alt hvad der krydses kan

Knus til dig

tak søde Louise

Ja, jeg håber jeg bliver blandt de udvalgte

Anmeld

3. december 2011

smokin

Tillykke - sikke en mulighed! 

Anmeld

4. december 2011

Caroline86

Malini skriver:

Tillykke - sikke en mulighed! 

tak ja, det bliver super fedt! glæææder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.