jeg skal træffe en beslutning UPDATE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.136 visninger
36 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Caroline86

nå.. lokke lokke lokke og nu må jeg så gå til bekendelse

jeg oprettede for noget tid siden denne tråd...

Første del er klaret... og det er så den del jeg selv skulle beslutte... Nu venter jeg, indtil d.30.!!!! på at få svaret som afgør hvad der skal ske...

For godt en uge siden skrev jeg en ansøgning.

En ansøgning om at komme på 14 dages studietur til Malaysia i midt-slut maj... Det er en KÆMPE mulighed for mig at komme derned og arbejde sammen med studerende fra Malaysia om markedsudvikling dernede..

Der er kun 10-15 studerende der kommer med og vi er omkring 80!

Jeg håber håber håber håber at jeg kommer med, men nu må vi se! Som sagt kommer svaret d.30....

Nogle af Jer tænker måske "nå, var det bare det!?", men for mig er det kæmpestort

Nå... Jamen så ved I det og I skal nok få svaret når jeg har det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

NinaNymannMadsen

det lyder da virkelig også spændene... håber da du bliver en af dem der får den mulighed.

Anmeld

14. november 2011

M (:

Caroline86 skriver:

Første del er klaret... og det er så den del jeg selv skulle beslutte... Nu venter jeg, indtil d.30.!!!! på at få svaret som afgør hvad der skal ske...

En ansøgning om at komme på 14 dages studietur til Malaysia i midt-slut maj... Det er en KÆMPE mulighed for mig at komme derned og arbejde sammen med studerende fra Malaysia om markedsudvikling dernede..

Jeg håber håber håber håber at jeg kommer med, men nu må vi se! Som sagt kommer svaret d.30....

Nogle af Jer tænker måske "nå, var det bare det!?", men for mig er det kæmpestort

Det lyder vildt spændende og er en fantastisk mulighed.

Hvilket studie er du på?

Skriv endelig, hvis du har spørgsmål ang. studierejse - var selv afsted 3 mdr. i foråret.

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

M (: skriver:

Det lyder vildt spændende og er en fantastisk mulighed.

Hvilket studie er du på?

Skriv endelig, hvis du har spørgsmål ang. studierejse - var selv afsted 3 mdr. i foråret.

jeg læser international sales and marketing... En professionsbaschelor top-up....

Lige nu har jeg ikke nogen spørgsmål, men jeg vil bestemt holde dig op på dit tilbud hvis jeg får nogle

Pengene var jo en af "problemerne" her, for med 2 gange SU OG et barn er det jo ikke økonomien der er det letteste pt... men vi talte meget og lagde planer osv og det burde kunne lade sig gøre når det først er til maj

Anmeld

14. november 2011

Giraffen

Caroline86 skriver:

Eeej hvor fedt!!!  sikke da en mulighed og en oplevelse  

og meget bekræftende for en gravid studerende der troede nu ka se at man stadig kan tage på studieture selvom man er mor

krydser fingre for du bliver udvalgt

Anmeld

14. november 2011

SussieThyssen

Jeg krydser fingre for dig sveske

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. november 2011

M (:

Caroline86 skriver:

jeg læser international sales and marketing... En professionsbaschelor top-up....

Lige nu har jeg ikke nogen spørgsmål, men jeg vil bestemt holde dig op på dit tilbud hvis jeg får nogle

Pengene var jo en af "problemerne" her, for med 2 gange SU OG et barn er det jo ikke økonomien der er det letteste pt... men vi talte meget og lagde planer osv og det burde kunne lade sig gøre når det først er til maj

Åh ja, penge - det evige problem. Fedt at du har mod på at tage afsted, og det bliver fantastiske 14 dage, dem vil du aldrig fortryde! 

For at du kommer afsted..

Anmeld

14. november 2011

Loa

Wow lyder sgu da vildt fedt...... Kanon mulighed....

for du bliver en af de heldige....

Anmeld

14. november 2011

Musen5

Vil bestemt krydse hvad jeg kan for at du kommer afsted.

Det lyder som en kæmpe chance for dig.

Alt mulig held og lykke.

/Mette

Anmeld

14. november 2011

FrkT

Kan sagtens forstå at det er stort for dig... det lyder vildt spændende! Og Malaysia... jamen wow!  Krydser alt hvad jeg kan for at du bliver en af de få udvalgte... og det den 30., er det så der du får svar på om du kommer med eller ej?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.