jeg skal træffe en beslutning UPDATE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Kruse90

Ihh jeg krydser alt hvad jeg kan skat
Det ved du.

Håber håber håber sådan for dig at du får muligheden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Nessie

Hvor er det spændende

Du får lige en masse  herfra

Anmeld

14. november 2011

Isabella_mor

Caroline86 skriver:

nå.. lokke lokke lokke og nu må jeg så gå til bekendelse

jeg oprettede for noget tid siden denne tråd...

Første del er klaret... og det er så den del jeg selv skulle beslutte... Nu venter jeg, indtil d.30.!!!! på at få svaret som afgør hvad der skal ske...

For godt en uge siden skrev jeg en ansøgning.

En ansøgning om at komme på 14 dages studietur til Malaysia i midt-slut maj... Det er en KÆMPE mulighed for mig at komme derned og arbejde sammen med studerende fra Malaysia om markedsudvikling dernede..

Der er kun 10-15 studerende der kommer med og vi er omkring 80!

Jeg håber håber håber håber at jeg kommer med, men nu må vi se! Som sagt kommer svaret d.30....

Nogle af Jer tænker måske "nå, var det bare det!?", men for mig er det kæmpestort

Nå... Jamen så ved I det og I skal nok få svaret når jeg har det

det er da pisse fedt det er jo udvikling og oplevelse og gode gærninger det er da kæmpe stort..  

håber du får et positivt svar  

Anmeld

14. november 2011

Mira0911

Caroline86 skriver:

nå.. lokke lokke lokke og nu må jeg så gå til bekendelse

jeg oprettede for noget tid siden denne tråd...

Første del er klaret... og det er så den del jeg selv skulle beslutte... Nu venter jeg, indtil d.30.!!!! på at få svaret som afgør hvad der skal ske...

For godt en uge siden skrev jeg en ansøgning.

En ansøgning om at komme på 14 dages studietur til Malaysia i midt-slut maj... Det er en KÆMPE mulighed for mig at komme derned og arbejde sammen med studerende fra Malaysia om markedsudvikling dernede..

Der er kun 10-15 studerende der kommer med og vi er omkring 80!

Jeg håber håber håber håber at jeg kommer med, men nu må vi se! Som sagt kommer svaret d.30....

Nogle af Jer tænker måske "nå, var det bare det!?", men for mig er det kæmpestort

Nå... Jamen så ved I det og I skal nok få svaret når jeg har det

Det bliver da så fed en oplevelse... Håber du kommer med... 

Jeg har en svigerinde som læser til lære... Hun har lige været på studie og turen gik til Kina i 14 dage, også en fed oplevelse for hende... 

Anmeld

14. november 2011

FrkT

Caroline86 skriver:

han er ABSOLUT en keeper.. og ikke kun pga. alt det her

Men ja.. han kiggede bare på mig da jeg fortalte om det og sagde "det skal du bare, skat! det er en kæmpe mulighed for dig og det skal du bare".. hæhæ!

Han har heldigvis "fri" i den periode for han skriver sin hovedopgave og kan derfor flexe med tiden! Og så står mine forældre klar til at hjælpe hvis det bliver nødvendigt

Mht. økonomien er det jo "bare" et spørgsmål om at tænke lidt i løbet af foråret.. Vi er jo ved at afvikle hele gælden nu, så på den måde er vi jo "fri" til at bruge pengene som vi vil til foråret.. det er fedt!

Det lyder dejligt  Er glad for I kan få det til at fungere så du kan komme afsted, for kan sagtens se det er en stor mulighed for dig..... 

Anmeld

14. november 2011

Zafir

Wauw

Jeg syntes det er kæmpe stort... Det er jo også en beslutning om at være væk fra lillepigen i 14 dage, men på den anden side en mega chance og mulighed for at gøre noget super spændende

Fedt!!

Anmeld

14. november 2011

wamse

Det lyder super spændende, krydser for at du kommer afsted

Anmeld

14. november 2011

Caroline86

Zafir skriver:

Wauw

Jeg syntes det er kæmpe stort... Det er jo også en beslutning om at være væk fra lillepigen i 14 dage, men på den anden side en mega chance og mulighed for at gøre noget super spændende

Fedt!!

lige præcis, søde!

Jeg er glad for at have ansøgt, men selvfølgelig er der stadig nogle ting der spøger lidt og gør mig nervøs (på den gode måde)

Håber bare sådan jeg kommer med!

Anmeld

14. november 2011

Zafir

Caroline86 skriver:

lige præcis, søde!

Jeg er glad for at have ansøgt, men selvfølgelig er der stadig nogle ting der spøger lidt og gør mig nervøs (på den gode måde)

Håber bare sådan jeg kommer med!

Det bliver da det vildeste pis, hvis du skal adsted

Anmeld

14. november 2011

Diana...

Ej hvor spændende  alt for du kommer afsted. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.