Eva skriver:
SÅ FULDSTÆNDIG OG ALDELES ENIG!!!! Og det bakkes op af børnepsykologer også.,...det sjove er at når man spørger hvorfor pokker forældre deler deres børn lige over, så er det egoistiske grunde og ikke andet..
Knus Eva..som også hellere ville være weekend mor end dele mine unger...
Jeg er også HELT enig. Og har også flere gange hørt børnepsykologer udtale at det ikke er godt for børn at bo ligemeget hos far og mor. Derfor undrer det mig MEGET at Statsamtet kan finde på at fastsætte et 50/50 samvær hvis forældrene er uenige i hvor barnet skal bo

. For der er da også en børnesagskyndig til stede. Fatter simpelthen ikke hvad de tænker på derinde... men det er vist ikke børnene

Mine børn er hos deres far hveranden weekend, og det har aldrig været til diskussion da han ikke er interesseret i at se dem mere...
Han betaler heller ikke mere end de knap 1000 kr pr måned pr barn, og hjælper aldrig hvis jeg har brug for det. Vi havde sågar en kæmpe diskussion om det var ham eller mig der skulle købe bleer til vores søn når han var hos sin far

. Temmelig latterligt, da det er et meget lille beløb det drejer sig om, da han jo kun er hos sin far 4 dage om måneden...
Anmeld