Hvad forventer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2009

Lullaby

Jeg synes at det er alle børns ret at have een base, et hjem. Så kan de besøge den anden forældre hver anden weekend
Men det er da også for lidt? Hver anden weekend. Jeg ville sgu aldrig gå med til kun at se dem så lidt. Mine søskende er delebørn. En uge hvert et sted. De bor så tæt på hinanden så tit er de hos min far selvom de egentlig er hos deres mor. Dette fungerer udemærket og jeg tror altså ikke man kan skære alle børn over med en kam og sige nej all børn har det ikke godt med det. Det kommer vel også an på hvor gamle de er osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Eva skriver:

SÅ FULDSTÆNDIG OG ALDELES ENIG!!!! Og det bakkes op af børnepsykologer også.,...det sjove er at når man spørger hvorfor pokker forældre deler deres børn lige over, så er det egoistiske grunde og ikke andet..
Knus Eva..som også hellere ville være weekend mor end dele mine unger...

Jeg er også HELT enig. Og har også flere gange hørt børnepsykologer udtale at det ikke er godt for børn at bo ligemeget hos far og mor. Derfor undrer det mig MEGET at Statsamtet kan finde på at fastsætte et 50/50 samvær hvis forældrene er uenige i hvor barnet skal bo. For der er da også en børnesagskyndig til stede. Fatter simpelthen ikke hvad de tænker på derinde... men det er vist ikke børnene

Mine børn er hos deres far hveranden weekend, og det har aldrig været til diskussion da han ikke er interesseret i at se dem mere...

Han betaler heller ikke mere end de knap 1000 kr pr måned pr barn, og hjælper aldrig hvis jeg har brug for det. Vi havde sågar en kæmpe diskussion om det var ham eller mig der skulle købe bleer til vores søn når han var hos sin far. Temmelig latterligt, da det er et meget lille beløb det drejer sig om, da han jo kun er hos sin far 4 dage om måneden...

Anmeld

10. marts 2009

Mutti2

Her har faderen som sagt ikke noget kontakt. Vi får hver måned de 1100 på kontoen. Og det er det.
Jeg er til tider en smule jaloux når jeg hører hvordan fædrene til jeres børn er inde og bruger tid med børnene.

Hvis bare min datters far ville se hende ville jeg ikke have noget imod at undvære de 1100. Men sådan er det bare ikke

Men jeg må også indrømme at selv om jeg ønsker det aller bedste for min datter (som er at hun også fik sin far), bliver jeg ofte lettet når jeg hører hvordan folk bøvler med hensyn til faderskabet, penge osv.!!

Men hvis jeg havde, som det lyder til for de fleste af jer, et godt forhold til faderen, havde jeg bestemt forventet mere end de 1100. Det at have et barn, koster, hvorfor skulle han ikke betale hendes fritidsaktiviteter, hendes tøj og andre ting!!?

Stort Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.