Hvad forventer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.244 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. februar 2009

Honningblomst

kræver, regner I med eller betaler faderen allerede udover de 1000kr pr. måned??
Giver han halvdelen til pasning, fritidsinteresser, lommepenge eller andet??
Hvis I får eller regner med at han betaler, hvad skulle det så være til og hvis ikke, hvorfor så??
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2009

DK

Hej
Han betaler KUN de små 1000 kr. hver mdr. selv om han er tømrer (=gode jydske dollars som ekstra) og jeg er på SU! Hvis jeg spørger efter penge til noget, ex. når der skal købes dyre ting som flyverdragt og vinterstøvler, så siger han ALTID at hvis han skal betale halvdelen, vil han have Kirstine halvdelen af tiden, hvilket jeg slet ikke går med til. Derfor betaler jeg alt!

Anmeld

15. februar 2009

morlotte

mine børns fædre betaler også kun de 1100 jeg får hver måned. men hvis jeg mangler noget til frederik (den mindste) er jeg næsten sikker på hans far gerne vil hjælpe jeg er bare typen der vil vise jeg klarer mig fint alene.... men syntes bestemt det ville være mest fair hvis faren også betalte til pasning og deres ture med skolen osv. men sådan er det jo desværre ikk

Anmeld

15. februar 2009

A.

jeg forventer ikke noget men jeg får altd noget x-tra så jeg kan ta´ud og købe det jeg har lyst til eller noget..når den lille begynder gå i skole eller noget så ta´vi det der fra

Anmeld

16. februar 2009

Mca<3

Jeg fik de 1100 kr pr md og intet andet end halvdelen af konfirmations festen og kjolen ,,

Anmeld

16. februar 2009

wamse

Jeg får de 1100 til Michael fra hans far, og intet mere, og han får så 1100 til Kasper

Anmeld

16. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kan ikke lade være med at synes at jeres eks-mænd virkelig ikke står i et godt lys i denne debat. Sikke nogle nærige slyngler, altså!!! Synes det er strengt at bruge økonomi til at presse sin eks-kone i forhold til børnene!! Har ens søn / datter brug for nye vinterstøvler så HOST OP med de penge da!!! De fleste mænd køber da computerspil for mere end 1100kr om mdr. så stop med at pive!!

Anmeld

2. marts 2009

betski

Jeg modtager de små 1100 kr pr md og så forventer han, at jeg står for samtlige udgifter. Har endda oplevet, at han har prøvet at give mig dårlig samvittighed, fordi han en dag var nødt til at købe strømpebuker til vores datter! Så nej, forventer ingen opbakning til noget andet her. Hun er lige startet til gymnastik som koster 900 kr, dem har jeg så måtte spare op over længere tid. Men stadig ingen tilskud fra far. Ikke at jeg forventer det, men det kunne da nu være rart

Anmeld

2. marts 2009

SaNiNa

1000kr er godt nok heller ikke meget... synets godt saten kunne sætte det lidt op da der jo er utrolig mange udgifter for den part hvor barnet bor og der rækker 1000kr jo ikke langt....

hvis kæresten og jeg skulle gå fra hianden har vi lavet en aftale om at betale lige meget da, det jo ikke kun er den enes barn og vi ønsker vores barn kan gå til det, det ønsker....

Anmeld

2. marts 2009

Lullaby

Jeg ved ikke hvad der er fair. Kan da i mange tilfælde da godt se mandens synspunkt. Hvis han skal betale halvdelen af alting kan jeg da godt se at han vil se barnet ½ dele af tiden. Min far betalte ikke noget til min konfirmation men det var fordi han ikke var inviteret med og det synspunkt kan jeg da godt se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.