sport - løb - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

TaAsJu

Giraffen skriver:

hold da fast ej det må ha været ubehageligt også bare at skulle vænne sig til den ekstra vægt så hurtigt.... puhada

så krydser fingre for det ikke blir så slemt denne gang

jeg er 20+ og har allerede rundet +6 kg og jeg er kun 160 høj, men umiddelbart sidder det hele på maven (som også vokser godt)

Det var det også.. følte mig simpelthen som en hval.. kunne ikke selv tage sko på, kunne ikke se mine fødder!! det var så træls.. jeg mangler nogle kg fra sidst så dem har bebs taget først

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Giraffen

Mor til 2, snart 3 skriver:

Det var det også.. følte mig simpelthen som en hval.. kunne ikke selv tage sko på, kunne ikke se mine fødder!! det var så træls.. jeg mangler nogle kg fra sidst så dem har bebs taget først

det er også fint hvis baby ka ta det meste

Anmeld

15. november 2011

TaAsJu

Giraffen skriver:

det er også fint hvis baby ka ta det meste

Hun må tage alt det hun vil... Lige nu vejer jeg 86 kg og manden har lovet mig en tur til thailand når jeg rammer de 68 kg igen så jeg har noget og kæmpe for når jeg er færdig med og blive tyk

Anmeld

15. november 2011

Giraffen

Mor til 2, snart 3 skriver:

Hun må tage alt det hun vil... Lige nu vejer jeg 86 kg og manden har lovet mig en tur til thailand når jeg rammer de 68 kg igen så jeg har noget og kæmpe for når jeg er færdig med og blive tyk

uha ikke dårligt så er der rigtig noget at kæmpe for :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.