sport - løb - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.037 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Giraffen

Hej piger

Jeg er nu 20+5 med en temmelig stor mave ift hvor langt jeg er

Jeg er lige vendt hjem fra en dejlig løbetur i skoven men jeg kan godt mærke at mavne tynger godt på blæren og at tempoet ikke er så højt

så jeg er lidt nysgerrig - hvor længe kunne i fortsætte med at løbe? og gik det gradvist i stå eller var det fra den ene dag til den anden at det ikke ku lade sig gøre?

Jeg dyrker anden motion ved siden af men løb er min eneste 'udendørs'aktivitet så den kommer jeg til at savne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

RiUL

Jeg trænede til dagen inden jeg fødte, og jeg gik 8 dage over!

Jeg løb dog ikke, men brugte cross maskinen i træningscenteret, den er ikke ligeså hård for kroppen som løb

Men man skal selvfølgelig mærke efter på sin krop, hvornår man skal stoppe

Anmeld

14. november 2011

Giraffen

RiUL skriver:

Jeg trænede til dagen inden jeg fødte, og jeg gik 8 dage over!

Jeg løb dog ikke, men brugte cross maskinen i træningscenteret, den er ikke ligeså hård for kroppen som løb

Men man skal selvfølgelig mærke efter på sin krop, hvornår man skal stoppe

ja cross ku jeg jo gå over til når det var, det er bare ik så hyggeligt som at komme ud i skoven men har som sagt også andre træningsktiviteter (step fx) men løb... suk... man kommer bare aldrig hjem fra en løbetur i dårligt humør

Anmeld

14. november 2011

malunte

Jeg løb i begge mine graviditeter indtil ca. halvvejs, ligesom du er nu. Så syntes jeg ikke det var rart mere, fordi jeg følte baby hoppede op og ned inde i maven. Men kan sagtens følge dig i at savne løbeturene. Jeg blev dog ved med at cykle meget helt indtil jeg gik på barsel. Det er selvfølgelig ikke ligeså hårdt konditionsmæssigt, men man får stadig rørt sig og får den friske luft.

Anmeld

14. november 2011

RiUL

Giraffen skriver:

ja cross ku jeg jo gå over til når det var, det er bare ik så hyggeligt som at komme ud i skoven men har som sagt også andre træningsktiviteter (step fx) men løb... suk... man kommer bare aldrig hjem fra en løbetur i dårligt humør

Men ja det bliver tungere og tungere Men du kunne jo bare sætte tempoet lidt ned, så kunne du stadig løbe

Og et plus mht motion under graviditeten, man får ikke vand i kroppen :p

Anmeld

14. november 2011

Giraffen

RiUL skriver:

Men ja det bliver tungere og tungere Men du kunne jo bare sætte tempoet lidt ned, så kunne du stadig løbe

Og et plus mht motion under graviditeten, man får ikke vand i kroppen :p

Jaa ka godt være jeg ka løbe hele graviditeten igennem - havde bare sådan en formodning om at jeg ikke kunne step ved jeg jeg kan hele vejen igennem for der har været en tidligere der gjorde det til hun blev kææææmpe stor på maven :p

Jeg troede faktisk ikke at motion og vandmængde hang sammen men det var da skønt

min primære motivation for at motionere nu er at det gør det lettere at starte op bagefter, tror jeg blir en sur og trist møgkælling overfor min kæreste hvis ikke jeg kan motionere i 9 måneder og så har jeg hørt det gør fødslen lettere

Anmeld

14. november 2011

Wimmie

Giraffen skriver:

Hej piger

Jeg er nu 20+5 med en temmelig stor mave ift hvor langt jeg er

Jeg er lige vendt hjem fra en dejlig løbetur i skoven men jeg kan godt mærke at mavne tynger godt på blæren og at tempoet ikke er så højt

så jeg er lidt nysgerrig - hvor længe kunne i fortsætte med at løbe? og gik det gradvist i stå eller var det fra den ene dag til den anden at det ikke ku lade sig gøre?

Jeg dyrker anden motion ved siden af men løb er min eneste 'udendørs'aktivitet så den kommer jeg til at savne

Jeg er 35+1 i dag og har lige taget min sidste træningssession i Fitness World 

Nu er medlemsskabet sat på stand-by...

Jeg stopper da det begynder at gøre ondt i mit bækken når jeg bruger crosstraineren (kan desværre ikke løbe pga. dårlig ryg), og i dag kunne jeg kun tage 10 minutter før det gjorde for ondt.

Jeg regner dog med at fortsætte med lidt styrketræning og rygøvelser herhjemme, da det kun er konditionstræningen der blev for hård. 

Anmeld

15. november 2011

Giraffen

Wimmie skriver:

Jeg er 35+1 i dag og har lige taget min sidste træningssession i Fitness World 

Nu er medlemsskabet sat på stand-by...

Jeg stopper da det begynder at gøre ondt i mit bækken når jeg bruger crosstraineren (kan desværre ikke løbe pga. dårlig ryg), og i dag kunne jeg kun tage 10 minutter før det gjorde for ondt.

Jeg regner dog med at fortsætte med lidt styrketræning og rygøvelser herhjemme, da det kun er konditionstræningen der blev for hård. 

ok godt at vide ja er også mest bange for at ryggen siger fra på et tidspunkt, kæmper allerede nu lidt med højre balle der af en eller anden årsag går i spasmer når jeg har brugt den

Men 35+ det er også rimelig længe, så ku man da forestille sig at det er det er til at overse at komme igang igen bagefter

Anmeld

15. november 2011

Wimmie

Giraffen skriver:

ok godt at vide ja er også mest bange for at ryggen siger fra på et tidspunkt, kæmper allerede nu lidt med højre balle der af en eller anden årsag går i spasmer når jeg har brugt den

Men 35+ det er også rimelig længe, så ku man da forestille sig at det er det er til at overse at komme igang igen bagefter

Ja, jeg håber at det vil være muligt at komme igang relativt hurtigt efter fødslen - jeg har trænet i 5-6 år nu, så jeg tør slet ikke tænke på hvor slap og kvabset jeg kan nå at blive 

Anmeld

15. november 2011

Giraffen

Wimmie skriver:

Ja, jeg håber at det vil være muligt at komme igang relativt hurtigt efter fødslen - jeg har trænet i 5-6 år nu, så jeg tør slet ikke tænke på hvor slap og kvabset jeg kan nå at blive 

neej sådan har jeg det også også hele tanken om man kan komme igang igen, det er altså noget lettere at holde ved lige end at bygge op men skal hvertfald ha mig en babyjogger til den tid det er jo simpelthen så genialt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.