sport - løb - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger

Jeg er nu 20+5 med en temmelig stor mave ift hvor langt jeg er

Jeg er lige vendt hjem fra en dejlig løbetur i skoven men jeg kan godt mærke at mavne tynger godt på blæren og at tempoet ikke er så højt

så jeg er lidt nysgerrig - hvor længe kunne i fortsætte med at løbe? og gik det gradvist i stå eller var det fra den ene dag til den anden at det ikke ku lade sig gøre?

Jeg dyrker anden motion ved siden af men løb er min eneste 'udendørs'aktivitet så den kommer jeg til at savne

Jeg gik i stå ca halvvejs. Det sendte mig simpelthen på det lille hus alt for hurtigt. Har så svømmet, gået og cyklet en del i stedet for. 

Cyklede en tur på 1 km i går, og har 15 dage til termin. Det nyder jeg meget at kunne stadig, selv om det ikke er lige så ofte længere. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Giraffen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg gik i stå ca halvvejs. Det sendte mig simpelthen på det lille hus alt for hurtigt. Har så svømmet, gået og cyklet en del i stedet for. 

Cyklede en tur på 1 km i går, og har 15 dage til termin. Det nyder jeg meget at kunne stadig, selv om det ikke er lige så ofte længere. 

uha ja har godt prøvet den med at skulle tisse som ind i helvede halvvejs på turen

svømning har jeg også tænkt på jeg kender bare mig selv godt nok til at jeg ved det er for besværligt ift det andet - sådan alt det praktiske udenom + det økonomiske 

Anmeld

15. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Giraffen skriver:

uha ja har godt prøvet den med at skulle tisse som ind i helvede halvvejs på turen

svømning har jeg også tænkt på jeg kender bare mig selv godt nok til at jeg ved det er for besværligt ift det andet - sådan alt det praktiske udenom + det økonomiske 

Kan du ikke lide at cykle? Det giver også rigtig godt. 

Anmeld

15. november 2011

Giraffen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kan du ikke lide at cykle? Det giver også rigtig godt. 

både og for cykler i forvejen alle steder hen så ser det mere som transport end sjov sport men jeg tror også helt automatisk at vejret kommer til at sætte en begræsning for udendørs aktiviteter som løb og cykling, tror sne+cykling+stor gravid mave er utrolig dårlig kombination

Anmeld

15. november 2011

CtrlC

jeg måtte stoppe med at løbe omkring uge 16 fordi jeg fik bækkenløsning.. min ledbånd blev simpelthen for hurtigt for bløde så jeg overstrak mine led konstant..

har desuden lidt af plukveer siden midtvejs også så her bliver det til nogle gåture om ugen, alt efter hvordan jeg har det.

Glæder mig SÅ meget til at komme igang igen efter fødslen! Skal slide de dæk på barnevognen op!

Anmeld

15. november 2011

Giraffen

CtrlC skriver:

jeg måtte stoppe med at løbe omkring uge 16 fordi jeg fik bækkenløsning.. min ledbånd blev simpelthen for hurtigt for bløde så jeg overstrak mine led konstant..

har desuden lidt af plukveer siden midtvejs også så her bliver det til nogle gåture om ugen, alt efter hvordan jeg har det.

Glæder mig SÅ meget til at komme igang igen efter fødslen! Skal slide de dæk på barnevognen op!

puuha det må være frustrerende især hvis man er vant til at bevæge sig.. bækkenløsning er mit værste mareridt lige nu, så krydser virkelig fingre for at det ikke sker

Men så er det godt man kan ta baby med på tur bagefter glæder mig også sygt meget til at kunne trille rundt med lillepigen i barnevognen 

Anmeld

15. november 2011

TaAsJu

Vand og motion hænger helt sikkert sammen det kan jeg se fra sidste gang hvor jeg ikke lavede noget og til den her gang hvor jeg træner. Har ikke så meget vand i kroppen som på samme tid sidst!!!

Jeg er gået fra løb til cross trainer (staves). Det var ubehagligt tilsidst og jeg skulle SÅDAN tisse... Men så går jeg en lidt længer tur med hunden. laver stadig mine ryg, arm og ben muskler, plus jeg er ved og træne mine muskler omkring bækkenet. Da jeg nok er ved og få bækkenløsning.. HÅRDT, men det virker  Så vil jeg heller træne end ligge mig på sofaen og ha ondt

Anmeld

15. november 2011

Giraffen

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vand og motion hænger helt sikkert sammen det kan jeg se fra sidste gang hvor jeg ikke lavede noget og til den her gang hvor jeg træner. Har ikke så meget vand i kroppen som på samme tid sidst!!!

Jeg er gået fra løb til cross trainer (staves). Det var ubehagligt tilsidst og jeg skulle SÅDAN tisse... Men så går jeg en lidt længer tur med hunden. laver stadig mine ryg, arm og ben muskler, plus jeg er ved og træne mine muskler omkring bækkenet. Da jeg nok er ved og få bækkenløsning.. HÅRDT, men det virker  Så vil jeg heller træne end ligge mig på sofaen og ha ondt

vand i kroppen er altså også en god motivation til at motionere så

tror også jeg snart vil igang med noget bækken-træning  

Anmeld

15. november 2011

TaAsJu

Giraffen skriver:

vand i kroppen er altså også en god motivation til at motionere så

tror også jeg snart vil igang med noget bækken-træning  

I alt fald for mig.. sidst havde jeg et lille stræk mærke på maven til jeg kom i uge 39 der ekspoldered jeg med 10 kg på 14 dage som alt sammen ¨var vand!!! også kom stræk mærkerne endte med en slut vægt på plus 30 kg. jeg er i 28+6 nu og jeg har kun taget 6 kg på indtil vider.. hvor jeg sidst havde taget næsten 11 på på dette tidspunkt..

Anmeld

15. november 2011

Giraffen

Mor til 2, snart 3 skriver:

I alt fald for mig.. sidst havde jeg et lille stræk mærke på maven til jeg kom i uge 39 der ekspoldered jeg med 10 kg på 14 dage som alt sammen ¨var vand!!! også kom stræk mærkerne endte med en slut vægt på plus 30 kg. jeg er i 28+6 nu og jeg har kun taget 6 kg på indtil vider.. hvor jeg sidst havde taget næsten 11 på på dette tidspunkt..

hold da fast ej det må ha været ubehageligt også bare at skulle vænne sig til den ekstra vægt så hurtigt.... puhada

så krydser fingre for det ikke blir så slemt denne gang

jeg er 20+ og har allerede rundet +6 kg og jeg er kun 160 høj, men umiddelbart sidder det hele på maven (som også vokser godt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.