Føler mig lidt i et dilemma. Vil i give jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

AnnaK89

MissChrista skriver:

Årh hvor er det synd for dig !!! Du kan ikke ringe til dem igen? Ihh.. Vi må virkelig håbe at testen viser ast der ikke er noget galt! Kan godt forstå du synes det er sent Ihh øv!!!

Jeg ved ikke om jeg ringer igen?
Synes hun var noget ubehøvlet hende jeg snakkede med. Orker bare slet ikke mere af sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Klumpe-dumpe

AnnaKJ skriver:

Vores barn skal tjekkes for genetiske sygdomme. Og det er det en moderkagebiopsi bruges til.
Og det er ikke en fostervandsprøve jeg skal have taget.

Ja det er speciellæge i ålborg.

Jeg ved godt der er speciellæger i aalb. jeg var selv tilknyttet en af disse under min graviditet. jeg mente om det var en bestemt læge du er tilknyttet under din graviditet???

Anmeld

14. november 2011

AnnaK89

Lille fe skriver:

Jeg ved godt der er speciellæger i aalb. jeg var selv tilknyttet en af disse under min graviditet. jeg mente om det var en bestemt læge du er tilknyttet under din graviditet???

Det ved jeg slet ikke - har ikke mødt lægen endnu. Har kun fået en tid til samtale den 15 dec.

Anmeld

14. november 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Hej Anna.

Det lyder da godt nok helt fantastisk urimeligt den behandling I har fået/får. Du skal da selvfølgelig tilbydes en moderkagebiopsi og det så snart en sådan kan tages. - Nøj hvor bliver jeg vred på jeres vegne...

Jeg bliver selv fulgt tæt grundet vores historie. I fredags var vi således til en tidlig scanning. Det var en overlæge der scannede og samtidig "planlagde" vi det videre forløb, hvor det under hele forløbet er selvsamme overlæge der tager sig af os. Når jeg er præcis 11 uger henne skal vi scannes igen og ved samme lejlighed bliver der taget en moderkagebiopsi. Gennemscanningen laver de i uge 15 og igen som en almindelig MD-scanning. Alt i alt er det super rart, at der bliver taget hånd om os, og det samme skal der sørme da gøres om jer!!!!!

Jeg synes du skal kontakte sygehuset igen - alternativt må du gå gennem egen læge - du SKAL sørme da have en behandling du kan være tryg ved.

KRAM Line

Anmeld

14. november 2011

AnnaK89

SØS skriver:

Hej Anna.

Det lyder da godt nok helt fantastisk urimeligt den behandling I har fået/får. Du skal da selvfølgelig tilbydes en moderkagebiopsi og det så snart en sådan kan tages. - Nøj hvor bliver jeg vred på jeres vegne...

Jeg bliver selv fulgt tæt grundet vores historie. I fredags var vi således til en tidlig scanning. Det var en overlæge der scannede og samtidig "planlagde" vi det videre forløb, hvor det under hele forløbet er selvsamme overlæge der tager sig af os. Når jeg er præcis 11 uger henne skal vi scannes igen og ved samme lejlighed bliver der taget en moderkagebiopsi. Gennemscanningen laver de i uge 15 og igen som en almindelig MD-scanning. Alt i alt er det super rart, at der bliver taget hånd om os, og det samme skal der sørme da gøres om jer!!!!!

Jeg synes du skal kontakte sygehuset igen - alternativt må du gå gennem egen læge - du SKAL sørme da have en behandling du kan være tryg ved.

KRAM Line

Tak søde line
Det lyder virkelig dejligt, at det hele bare bliver planlagt så godt for jer. Og håber inderligt at alt gå vel for jer.

Hvor langt er det du er henne nu?

Ville ønske de tog vores situation lige så seriøs - men det lyder det desværre ikke til at de gør

Anmeld

14. november 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
AnnaKJ skriver:

Tak søde line
Det lyder virkelig dejligt, at det hele bare bliver planlagt så godt for jer. Og håber inderligt at alt gå vel for jer.

Hvor langt er det du er henne nu?

Ville ønske de tog vores situation lige så seriøs - men det lyder det desværre ikke til at de gør

Det er bare for dårligt altså!!!! Jeg hader at klage og brokke mig, men i en situation som denne ville jeg ikke lade mig nøjes... - jeg synes altså virkelig, at du skal tale med din egen læge (igen?)

Jeg er 7+3 i dag. Har det meget underligt med at være gravid, vi er super glade, men tror ikke rigtig på, at vi kan ende med rent faktisk at få en baby... - Vi tager en dag af gangen og glæder os hver dag over, at jeg stadig er gravid...

KRAM

Anmeld

14. november 2011

Klumpe-dumpe

AnnaKJ skriver:

Det ved jeg slet ikke - har ikke mødt lægen endnu. Har kun fået en tid til samtale den 15 dec.

jeg synes du skal kontakte din jm, og så få et møde i stand med hende, og så forklare hende dine bekymringer og at du har brug for der ligger en køreplan klar, hurtigst muligt.

Det er fuldstændig urimeligt det der sker!

Anmeld

14. november 2011

AnnaK89

SØS skriver:

Det er bare for dårligt altså!!!! Jeg hader at klage og brokke mig, men i en situation som denne ville jeg ikke lade mig nøjes... - jeg synes altså virkelig, at du skal tale med din egen læge (igen?)

Jeg er 7+3 i dag. Har det meget underligt med at være gravid, vi er super glade, men tror ikke rigtig på, at vi kan ende med rent faktisk at få en baby... - Vi tager en dag af gangen og glæder os hver dag over, at jeg stadig er gravid...

KRAM

Det er altså bare rigtig skønt at vi kan følges sådan ad. Jeg er selv 7+5 idag men jeg kan godt forstå at i tager en dag af gangen, sådan har jeg det også lidt selv. Tror ikke på noget, før jeg har set hjerteblink og har et svar på en moderkagebiopsi.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre? Har det også bare rigtig skidt med at ringe og klage - men jeg ved også bare hvor dårligt jeg har det med det hele

Vil heller ikke være pivet og føle mig til besvær

Anmeld

14. november 2011

AnnaK89

Lille fe skriver:

jeg synes du skal kontakte din jm, og så få et møde i stand med hende, og så forklare hende dine bekymringer og at du har brug for der ligger en køreplan klar, hurtigst muligt.

Det er fuldstændig urimeligt det der sker!

Er det ikke for tidligt, at kontakte jm? Er jo kun 7+5. Er det så ikke min egen læge?
Eller min datters læge på sygehuset, som også ved en del om det?

Synes bare der er rigtig meget urimeligt i det her

Anmeld

14. november 2011

Klumpe-dumpe

AnnaKJ skriver:

Er det ikke for tidligt, at kontakte jm? Er jo kun 7+5. Er det så ikke min egen læge?
Eller min datters læge på sygehuset, som også ved en del om det?

Synes bare der er rigtig meget urimeligt i det her

Er din datter også tilknyttet i aalborg? (-og hvis ja hvem er hendes læge, -du kan bare skrive fornavn?)

tjo ja så er det nok din egen læge du skal kontakte, og så få forklaret ham hvordan du har det. men han kender jo selvf. også jeres historie med Lærke, så ja det er nok en god ide det er ham.

Lige et andet spørgsmål, som jeg har tænkt over, og det er helt okay hvis du ikke vil svare. vidste I inden Lærke blev født at hun var hjerneskadet eller ved i hvorfor hun er hjerneskadet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.