Det er ikke til at holde ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

AMtrier

Anonym skriver:

Hvor er det altså bare træls det her. PB er så hårdt psykisk. Det hele i ens cyklus drejer sig om; Mens, ÆL, symptomer på graviditet,  udbleven mens/mens, G-teste - og så starter det forfra igen. Og tiden får så laaaaangsom! 

Andre der føler ligesom jeg? 

jeg ved PRÆCIS hvordan du har det!

og kan bare mærke jeg bliver mere og mere slidt op af at gå og tænke så meget hele tiden.. der skal virkelig ikke meget til så kan jeg mærke gråden presser på

det er så hårdt !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Sush

Mjello

Jeg kører på 4. cyklus, og tiden falder mig ikke lang endnu. Ville da også være unfair, hvis den gjorde. Der er jo nok mange i køen foran mig endnu  selvom jeg satser på at overhale en del af dem indenom

Men jeg har i hvert fald fundet ud af, at min cyklus går meget hurtigere, når jeg ikke prøver at tolke på min krop. Jeg holder selvfølgelig øje med ægløsning, ikke via teste, men de andre tegn, der er på det. Indtil nu tror jeg nok, vi har ramt rigtigt. Og jeg tæller da også dagene, til mens skal ankomme.

Jeg tror/synes bare, det er alt for nemt at kunne mærke alting, når man begynder på pb, og man lægger mærke til ting, der ligeså godt kunne have været der hele tiden.

Jeg skal se noget virkelig anderledes, før jeg tager det som et tegn

Anmeld

15. november 2011

lOUISE Kold

Det hårdt ja

Men jeg tror der sket noget, jeg tog en test igår og der var 2 streger

, tog en om aften og en her til morgen igen, hvor alle 3 vidste 2 streger.

Så jeg lidt i chock nu, jeg tør ikke håbe for meget.

lige snakkede med lægen han skyder mig til at være 7uger + 6 allerede.

Jeg skal ned med en test til lægen torsdag, tør ikke tænk hvis den viser noget andet  

Nu man blevet skuffet så mange gange. Så kan det virkelig være sandt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.