Det er ikke til at holde ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Anonym trådstarter

Hvor er det altså bare træls det her. PB er så hårdt psykisk. Det hele i ens cyklus drejer sig om; Mens, ÆL, symptomer på graviditet,  udbleven mens/mens, G-teste - og så starter det forfra igen. Og tiden får så laaaaangsom! 

Andre der føler ligesom jeg? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

AndreasMor84

Ja det er vildt hårdt, når noget man ønsker sig så inderligt bare ikke lykkes.. Jeg har PCO så jeg har været dér.. men det lykkes som regel til sidst.. bare se billedet men det er virkelig hårdt når alle man kender erklærer deres graviditet osv. og man bare selv sidder og kæmper..

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

AndreasMor2011 skriver:

Ja det er vildt hårdt, når noget man ønsker sig så inderligt bare ikke lykkes.. Jeg har PCO så jeg har været dér.. men det lykkes som regel til sidst.. bare se billedet men det er virkelig hårdt når alle man kender erklærer deres graviditet osv. og man bare selv sidder og kæmper..

Iiiih hvor ser han dejlig ud Stort tillykke med ham 

Dejligt at det lykkeds for jer, når du har PCO, har hørt det kan være meget svært, at blive gravid så. 

Ja min søster, 2 veninder, moster og en kollega har testet positiv inden for de sidste 6 mdr. 

Jeg testede positiv i juni md. men det endte i abort  

Glæææææder mig til det er vores tur 

Anmeld

13. november 2011

AndreasMor84

Anonym skriver:

Iiiih hvor ser han dejlig ud Stort tillykke med ham 

Dejligt at det lykkeds for jer, når du har PCO, har hørt det kan være meget svært, at blive gravid så. 

Ja min søster, 2 veninder, moster og en kollega har testet positiv inden for de sidste 6 mdr. 

Jeg testede positiv i juni md. men det endte i abort  

Glæææææder mig til det er vores tur 

Øv det er jeg ked af at høre

Tænk positivt - det skal nok lykkes jer.. Krydser alt hvad jeg ejer der krydses kan

Anmeld

13. november 2011

lOUISE Kold

HEJ MED JER.

Jeg kender det alt for godt, mig og min kæreste har nu prøvet i et 1år, og lige nu er rigtig hårdt, alle ens venner har og flere og flere kommer og fortæller de gravide. Tager mig selv i at, blive ked af det og irriteret når de fortæller deres gode nyhed

Jeg har ikke haft min mens siden d.23 sep og taget 4 teste og været ved lægen for at tage en test, den vil ikke vise noget positivt

Så lige nu er jeg meget rundt på gulvet.

jeg har haft ømme bryster , men kender i det nu bliver man helt i tvivl og tror nærmest ikke på at de har været ømme osv.

Så jeg føler så meget med jer.. Jeg håber det så meget lykkes snart for os alle sammen,

Har i hørt noget med udebliven mens ? syns det hele virker så underligt.

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

AndreasMor2011 skriver:

Øv det er jeg ked af at høre

Tænk positivt - det skal nok lykkes jer.. Krydser alt hvad jeg ejer der krydses kan

Tak skal du have 

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

lOUISEBK skriver:

HEJ MED JER.

Jeg kender det alt for godt, mig og min kæreste har nu prøvet i et 1år, og lige nu er rigtig hårdt, alle ens venner har og flere og flere kommer og fortæller de gravide. Tager mig selv i at, blive ked af det og irriteret når de fortæller deres gode nyhed

Jeg har ikke haft min mens siden d.23 sep og taget 4 teste og været ved lægen for at tage en test, den vil ikke vise noget positivt

Så lige nu er jeg meget rundt på gulvet.

jeg har haft ømme bryster , men kender i det nu bliver man helt i tvivl og tror nærmest ikke på at de har været ømme osv.

Så jeg føler så meget med jer.. Jeg håber det så meget lykkes snart for os alle sammen,

Har i hørt noget med udebliven mens ? syns det hele virker så underligt.

Hejsa  

Ja det med udebliven mens kender jeg godt. 

Har lige fået min mens igår, men skulle have haft den d. 28 septemper. Og sidstemens havde jeg d. 5 september, så jeps det kender jeg godt. 

Krydser for at det snart lykkeds for jer

Anmeld

13. november 2011

metski83

Det kunne ligeså godt være mig der havde skrevet det. Jeg syntes det ervildt hårdt, og vi er i gang med 10 forsøg/måned

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Det kunne ligeså godt være mig der havde skrevet det. Jeg syntes det ervildt hårdt, og vi er i gang med 10 forsøg/måned

Ja det er super hårdt. Og man tør næsten ikke tro på at det kan lykkeds engang. Men det skal nok komme, når tiden er rigtig

for at i snart har to fine streger

Anmeld

13. november 2011

metski83

Anonym skriver:

Ja det er super hårdt. Og man tør næsten ikke tro på at det kan lykkeds engang. Men det skal nok komme, når tiden er rigtig

for at i snart har to fine streger

Det håber jeg, for som du siger, så tror man snart ikke på det længere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.