Håndboldkamp og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jeg vil da tro at baby er sund og rask, for eller ville jeg vel have nogle gener.

Men hvad hvis jeg fik en bold i maven, ville spire kunne holde til det?

Ja, som sagt hvis den er sund og rask skal den nok blive der...  Der skal VIRKELIG meget til at du taber et sundt barn så tidligt i graviditeten... Som i at du bliver lammetævet og voldbokset i maven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Rockertand

Jeg synes da bare, at du skal gøre, som du bedst synes.

Du skal bare være opmærksom på, at alle former for kontaktsport frarådes i graviditeten - og det er også håndbold - men det er din prioritering og dit valg. 

Anmeld

13. november 2011

Sille86

Du skal gøre hvad du føler er bedst for dig inden i... Da jeg ventede Johann spillede jeg i 2division, højre back, jeg spillede til jeg var 8uger henne og så kunne jeg mærke at jeg begyndte at trække mig i tacklingerne og jeg stoppede. Med den lille ny spirrevip stoppede jeg i 6 uge (denne gang 3 division) da jeg i vores 2 kamp blev tacklet voldsomt i maven og mine holdkammerater ikke vidste det endnu, de kunne ikke forstå jeg lå og var helt hvid i hovedet af skræk for at der var sket noget.. Stoppede derefter da jeg ikke syntes at få håndboldkampe er værd at risikere den lille spirrevip for... Håndbold kan man altid spille... Gå efter din mavefornemmelse... Kram herfra

Anmeld

13. november 2011

SjeBets

jeg red til jeg var 34 uger henne med den 1, startede stævner i spring til jeg vsar omkring 8-10 uger henne ved nummer to. Man skal kun gøre det hvis man føler det er ok med sin krop ... Men man skades bestemt ikke af at dyrke motion i en graviditet, gør ofte bare det er nemmere at føde siger de kloge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.