Håndboldkamp og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.238 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Anonym trådstarter

Hej med jer.

Jeg er blevet spurgt om jeg kan hjælpe med en håndboldkamp idag. Jeg er vant til at spille fra før jeg blev gravid. Jeg er i uge 8.
Og nu føler jeg egentlig noget blandet omkring det, for det er kun serie 4, vi skal spille mod nogle gamle damer og jeg skal stå i mål og de skyder ikke hårdt, så det er slet ikke fordi at det er noget helt vildt.
Men på den anden side, så vil jeg jo heller ikke at der sker noget med bønnen.
Tror de at der sker noget ved det?
Har ingen smerter i graviditeten og har heller ikke kvalme eller ubehag.

Hvad siger i piger? Ville i turde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

mortilflere

Nogen har jo ik opdaget det i nu

Jeg red  til uge ca 26 det ville andre heller ikke gøre ..

Mærk godt inde i dig selv hvad har du det godt med

Jeg faldt på en maveplasker fredag aften i uge 35 ca , og det klarede den lille fint.

Anmeld

13. november 2011

EKBJ

Anonym skriver:

Hej med jer.

Jeg er blevet spurgt om jeg kan hjælpe med en håndboldkamp idag. Jeg er vant til at spille fra før jeg blev gravid. Jeg er i uge 8.
Og nu føler jeg egentlig noget blandet omkring det, for det er kun serie 4, vi skal spille mod nogle gamle damer og jeg skal stå i mål og de skyder ikke hårdt, så det er slet ikke fordi at det er noget helt vildt.
Men på den anden side, så vil jeg jo heller ikke at der sker noget med bønnen.
Tror de at der sker noget ved det?
Har ingen smerter i graviditeten og har heller ikke kvalme eller ubehag.

Hvad siger i piger? Ville i turde?

Jeg har spillet håndbold til jeg var i 13. uge så ville sige at det kan du sagtens gøre hvis du selv føler det! 

Anmeld

13. november 2011

Mettefpigen

Personligt ville jeg ikk gøre det... Der er alt for stor chance for at der sker noget så tidligt i graviditeten.,.. Men det er hver sin mening!

Anmeld

13. november 2011

Holbæktrunten

Mettefpigen skriver:

Personligt ville jeg ikk gøre det... Der er alt for stor chance for at der sker noget så tidligt i graviditeten.,.. Men det er hver sin mening!

der sker ikke noget hvis baby er sund og rask... den ligger jo godt beskyttet den lille spire.. senere er den lidt mindre beskyttet, da den jo er blevet større og der ik er så langt mellem den og verden mere

Anmeld

13. november 2011

Mettefpigen

Holbæktrunten skriver:

der sker ikke noget hvis baby er sund og rask... den ligger jo godt beskyttet den lille spire.. senere er den lidt mindre beskyttet, da den jo er blevet større og der ik er så langt mellem den og verden mere

Jaa men ville alligevel ikk gøre det... Men jeg kunne heller ikk gøre så meget i starten af min graviditet før der skete der noget...

Men igen, hver sin mening

Anmeld

13. november 2011

EKBJ

Mettefpigen skriver:

Det er jo alt efter hvem man er nogen kan bare ikke få sig til det og for andre er det ikke noget problem. 

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Nogen har jo ik opdaget det i nu

Jeg red  til uge ca 26 det ville andre heller ikke gøre ..

Mærk godt inde i dig selv hvad har du det godt med

Jeg faldt på en maveplasker fredag aften i uge 35 ca , og det klarede den lille fint.

Altså jeg har det jo egentlig godt nok i kroppen - har ingen gener eller noget.

Det er bare tanken om, at hvis der sker noget, så ville jeg ikke kunne tilgive mig selv.

Anmeld

13. november 2011

Mettefpigen

EKBJ skriver:

Det er jo alt efter hvem man er nogen kan bare ikke få sig til det og for andre er det ikke noget problem. 

Præcis!  Også derfor jeg skriver at jeg personligt ikk ville gøre det

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

Jeg har spillet håndbold til jeg var i 13. uge så ville sige at det kan du sagtens gøre hvis du selv føler det! 

Og der skete intet ved det?

Hvor spillede du på banen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.