Håndboldkamp og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

mortilflere

Anonym skriver:

Altså jeg har det jo egentlig godt nok i kroppen - har ingen gener eller noget.

Det er bare tanken om, at hvis der sker noget, så ville jeg ikke kunne tilgive mig selv.

netop det sidste ville få mig til at blive hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

der sker ikke noget hvis baby er sund og rask... den ligger jo godt beskyttet den lille spire.. senere er den lidt mindre beskyttet, da den jo er blevet større og der ik er så langt mellem den og verden mere

Jeg vil da tro at baby er sund og rask, for eller ville jeg vel have nogle gener.

Men hvad hvis jeg fik en bold i maven, ville spire kunne holde til det?

Anmeld

13. november 2011

EKBJ

Anonym skriver:

Og der skete intet ved det?

Hvor spillede du på banen?

nej der skete intet ved det!  

jeg var back spiller og fløj.  

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

nej der skete intet ved det!  

jeg var back spiller og fløj.  

Okay, så er du jo faktisk ude hvor der sker en masse og kan få nogle knubs.
Og jeg skal jo egentlig bare stå i mål

Anmeld

13. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Håndbold er en kontaktsport, så jeg ville ikke turde gør det

Anmeld

13. november 2011

hende-nanna

Anonym skriver:

Hej med jer.

Jeg er blevet spurgt om jeg kan hjælpe med en håndboldkamp idag. Jeg er vant til at spille fra før jeg blev gravid. Jeg er i uge 8.
Og nu føler jeg egentlig noget blandet omkring det, for det er kun serie 4, vi skal spille mod nogle gamle damer og jeg skal stå i mål og de skyder ikke hårdt, så det er slet ikke fordi at det er noget helt vildt.
Men på den anden side, så vil jeg jo heller ikke at der sker noget med bønnen.
Tror de at der sker noget ved det?
Har ingen smerter i graviditeten og har heller ikke kvalme eller ubehag.

Hvad siger i piger? Ville i turde?

Jeg kender en som spillede til hun var 7 måneder henne. Dog vidste hun ikke at hun var gravid, men spillede i stedet som hun plejede. Hun spillede back og center, så hun blev da også smidt i gulvet et par gange. Barnet lever i bedste velgående i dag. 

Jeg tror dog også, at det at du ikke ville kunne tilgive dig selv hvis der sker noget, ville få mig til at blive hjemme  

Anmeld

13. november 2011

EKBJ

Anonym skriver:

Okay, så er du jo faktisk ude hvor der sker en masse og kan få nogle knubs.
Og jeg skal jo egentlig bare stå i mål

Kan godt forstå at du er bekymret for om der vil ske noget med den lille der inde.. Men tror ikke du skal være bekymret hvis du bare er opmærksom på at dække din mave hvis der måske kommer en bold imod maven.  

Min far er håndbold træner, han har en målmand som er gravid i 19. uge og hun står stadig på mål. 

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

merethe skriver:

Håndbold er en kontaktsport, så jeg ville ikke turde gør det

Men jeg kommer jo ikke i kontakt med nogen, da jeg skal stå i mål. Og det er kun nogle gamle damer vi skal spille imod.

Anmeld

13. november 2011

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

Kan godt forstå at du er bekymret for om der vil ske noget med den lille der inde.. Men tror ikke du skal være bekymret hvis du bare er opmærksom på at dække din mave hvis der måske kommer en bold imod maven.  

Min far er håndbold træner, han har en målmand som er gravid i 19. uge og hun står stadig på mål. 

Maven har jeg altid været opmærksom på at dække, for kan da ikke lide at få en bold i maven

Anmeld

13. november 2011

EKBJ

Anonym skriver:

Maven har jeg altid været opmærksom på at dække, for kan da ikke lide at få en bold i maven

Nej forstår jeg godt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.