et lille livs tegn igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2009

Siber

Tynen skriver:

Dejligt at se dig på banen igen

90 CM!!!!!!
Og her sidder jeg og beder til at vi får sådan en 10-20 stykker så jeg kan holde snefri

Dejligt at høre at I har det godt
Det var også ved at være længe siden.

ja tak og i lige måde!

Tillykke med spirren, hvis jeg ikke har sagt det!

Jeg bliver jo helt skruk selv. Måske der skal en lille fjældtrold til!

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Loggidut

Siber skriver:

yes i know, men en ting er færgen, men en anden er tid. Den weekend skal jeg emd min mands arb på ski weekende på hotel med børn.
SSSSÅÅÅÅ hyggeleligt! det kan jeg ikke sige nej til!

Men næste gang er jeg klar!

Jeg vil også lige fortælle dig en hemmelighed, der er stor mangel på pædagoger her i Norge, så............... men jeg har afleveret endnu en ansøgning, og venter på brev til en samtale!

Vores tøser sige nu mamma og pappa, flot ikk!

Jeg har vidst ikke lige fulgt med, men er du i job igen?

Knus Siber

jeps, har lige overstået min 3. dag...så det er rimeligt nyt, noget med at booke møder, men jeg vil meget hellere høre om dig og dit nye land, det er så meget mere spændene!

når du har fået fast internet kan vi jo altid opfølge på de kedelige nyheder herhjemmefra, lol...

mamma og pappa...shit, du får børn der kun taler norsk...aj det slog mig da lige, det bliver da et helt nyt sprog for dem???

Anmeld

16. februar 2009

linemus

Siber skriver:

ja sneen er også lidt overvældende nogen dage! Johanna vil jo alt selv, også gå op og ned ad trapper, men uden for er det sku lidt svært og hårdt for hende. Det er også vådt og koldt, men hun har nu fundet ud af at det er vigtigt emd vanter!
Jeg lavede finten ja så må du jo lærer, bare hænder i den kolde sne, nej det var ikke rart!

Knus

Ja det er sjovt, som de altid skal lære tingene på den hårde måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.