et lille livs tegn igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. februar 2009

Siber

Hej skønne tøser,

ja vi har altså ikke fået net endnu, og lige nu sidder jeg med midlertidigt net, på mandens arb com. så selvfølgelig skal i dag lige have en hilsen, også vil jeg se om jeg kan nå at læse et par indlæg eller en mill
Det går rigtig godt, vi har 90 cm sne, og en dag var det -19 grader, uf det var koldt!
Johanna har vøret møj sur, og dårlig mave, men jeg er sikker på at der er tænder på vej! Hun vil intet spise, og vil alt selv og er total hys! Men det er vel BARE en periode, for ellers bliver jeg plim i låget!

Skønne tøser, jeg glæder mig til at jeg kan vøre fast på nettet!

Mange sne knus Siber
ps jeg har været til 2 meget positive job samtaler, og skal til en endnu! jeg har intet hørt, men det tager åbenbart tid her, med at registrer mig! Den ene var i fredags!

øv jeg ville gerne til fest hos kalaha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2009

ivfmarie

90 cm sne!!?? Viiildt!!

Hej søde tøs!

Dejligt at du straks tænker på os når du får forbindelse til den store verden

Er I faldet godt til? Spændende med samtalerne - jeg krydser .

Knus og kram fra Marie, der syntes at -8 var mega-maje koldt i morges brrrr

Anmeld

14. februar 2009

Astrid P

Hej Siber.
Hvor er det skønt at se livstegn fra dig herinde... Er I faldet godt til i Norge? Og hvad er det for nogle jobs du søger?

KH Astrid

Anmeld

16. februar 2009

Siber

Astrid P skriver:

Hej Siber.
Hvor er det skønt at se livstegn fra dig herinde... Er I faldet godt til i Norge? Og hvad er det for nogle jobs du søger?

KH Astrid

Hej,

Det er pædagog jobs jeg søger. Men dem jeg har sægt er pædagogisk leder, det svarer vel til en afdelingsleder, og man får meget mere i løn, og det er jo ikke at kimse ad!

Vi er faldet til tror jeg, dagene går bare. Jeg er rigtig blevet huslig. er jo pt hjemmegående husmor med to børn som man skal underholde. Vi kan være ude max en time, så er det for koldt for Johanna, der vælter rundt i sneen!

Men her er dejligt, og vi har ikke fortrudt et sek. Jo måske, nu kan jeg jo ikke komme til fest hos Kalaha (denne gang)

Knus Siber

Anmeld

16. februar 2009

Siber

ivfmarie skriver:

90 cm sne!!?? Viiildt!!

Hej søde tøs!

Dejligt at du straks tænker på os når du får forbindelse til den store verden

Er I faldet godt til? Spændende med samtalerne - jeg krydser .

Knus og kram fra Marie, der syntes at -8 var mega-maje koldt i morges brrrr

ja og der er altså faldet mere i dag, og det fortsætter. Jeg tror snart vi er oppe på 1 meter!

Men det er nu fint nok når man er på kælk eller ski, eller bare sidder inde med nybagte boller og kakao!

Knus

Anmeld

16. februar 2009

Loggidut

HALLØV Siber!
Hvor er det fedt at høre nyt fra dig!
2 jobsamtaler, fårk du er god, i et nyt land...jammen for pokker da, jeg opnåede et enkelt...ja lige på nær samtalen som voksenelev altså.

Jeg glæder mig til du igen er mere on...så du rigtig kan komme ind og sladre med os...og hallo, færgen går da fra Norges land..og til Danmark, og jeg vil vædde med du kan være fremme hurtigere end Trold...

så bare op på hesten!

Anmeld

16. februar 2009

linemus

Det lyder til I er faldet rigtig godt til - det er dejligt at høre Det må være vildt for børnene med så meget sne at lege i. Ligesom dengang vi selv var børn Og så bare lige lidt koldere.

Glæder mig til at se dig til næste fest. Der er ingen undskyldning

Knus Line

Anmeld

16. februar 2009

Tynen

Dejligt at se dig på banen igen

90 CM!!!!!!
Og her sidder jeg og beder til at vi får sådan en 10-20 stykker så jeg kan holde snefri

Dejligt at høre at I har det godt
Det var også ved at være længe siden.

Anmeld

16. februar 2009

Siber

Loggidut skriver:

HALLØV Siber!
Hvor er det fedt at høre nyt fra dig!
2 jobsamtaler, fårk du er god, i et nyt land...jammen for pokker da, jeg opnåede et enkelt...ja lige på nær samtalen som voksenelev altså.

Jeg glæder mig til du igen er mere on...så du rigtig kan komme ind og sladre med os...og hallo, færgen går da fra Norges land..og til Danmark, og jeg vil vædde med du kan være fremme hurtigere end Trold...

så bare op på hesten!

yes i know, men en ting er færgen, men en anden er tid. Den weekend skal jeg emd min mands arb på ski weekende på hotel med børn.
SSSSÅÅÅÅ hyggeleligt! det kan jeg ikke sige nej til!

Men næste gang er jeg klar!

Jeg vil også lige fortælle dig en hemmelighed, der er stor mangel på pædagoger her i Norge, så............... men jeg har afleveret endnu en ansøgning, og venter på brev til en samtale!

Vores tøser sige nu mamma og pappa, flot ikk!

Jeg har vidst ikke lige fulgt med, men er du i job igen?

Knus Siber

Anmeld

16. februar 2009

Siber

linemus skriver:

Det lyder til I er faldet rigtig godt til - det er dejligt at høre Det må være vildt for børnene med så meget sne at lege i. Ligesom dengang vi selv var børn Og så bare lige lidt koldere.

Glæder mig til at se dig til næste fest. Der er ingen undskyldning

Knus Line

ja sneen er også lidt overvældende nogen dage! Johanna vil jo alt selv, også gå op og ned ad trapper, men uden for er det sku lidt svært og hårdt for hende. Det er også vådt og koldt, men hun har nu fundet ud af at det er vigtigt emd vanter!
Jeg lavede finten ja så må du jo lærer, bare hænder i den kolde sne, nej det var ikke rart!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.