Kan man stadig se fødslen af Frigg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Darling<3

Drømme skriver:

Vil meget gerne en hjemmefødsel, og meget gerne i vand.

Den største grund er, at der på Bornholms Hospital ikke er mulighed for at føde i vand, og efter en medicinsk abort for 3 år siden, ved jeg bare vandet vil være den største hjælp. Samtidig kunne det bare være så trygt

Desværre bor vi som sagt ved min svigerfamilie (kærestes forældre og lillebror på 17), og min svigermor mener ikke jeg skal føde her ( hun mener det sviner ).. Så drømmen er ved at gå i vasken, og jeg leder derfor desperart efter en løsning - enten en måde at overtale hende på, et andet sted at bo, eller et sted vi kan være i månederne omkring fødslen.

Og har indtil videre ikke haft held med det Her er ingen ledige boliger hvor vi kan have min hund med, og svigermor bliver stadig mere stædig omkring, at det ikke skal være her..

Se evt. https://www.baby.dk/debat/145313pi1/hjemmefoedsel/e r-saa-frustreret.aspx

Bliver altså helt ked af at høre at du ikke kan få den fødsel du drømmer om - så nu har jeg luret efter ledige boligere på Bornholm - er byen lige meget??

Har fundet 2, på hele øren med en maks pris på 6000 i husleje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Drømme

Honey<3 skriver:

Bliver altså helt ked af at høre at du ikke kan få den fødsel du drømmer om - så nu har jeg luret efter ledige boligere på Bornholm - er byen lige meget??

Har fundet 2, på hele øren med en maks pris på 6000 i husleje

Hvor er du sød

Er huset / lejligheden god og tæt på / i en by, så er beliggenheden næsten lige meget.. Vi kigger dog selv mest efter noget i Rønne da det virkelig vil være det nemmeste.. Vi har ikke bil og min kæreste skal starte på udd. I Rønne til januar..

Hvor ligger det henne, og hvilken side har du kigget på ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.