Kan man stadig se fødslen af Frigg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

freiasmor

Zafir skriver:

TANKJOU
Fedt nok at jeg lige selv havde glemt hvor vi havde lagt den

hihi såå lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Drømme

Zafir skriver:

Taaark jeg er stadig også rigtig glad for at vi gjorde det

Har du planlagt hjemmefødsels? elelr tænker du bare over det.?

Vil meget gerne en hjemmefødsel, og meget gerne i vand.

Den største grund er, at der på Bornholms Hospital ikke er mulighed for at føde i vand, og efter en medicinsk abort for 3 år siden, ved jeg bare vandet vil være den største hjælp. Samtidig kunne det bare være så trygt

Desværre bor vi som sagt ved min svigerfamilie (kærestes forældre og lillebror på 17), og min svigermor mener ikke jeg skal føde her ( hun mener det sviner ).. Så drømmen er ved at gå i vasken, og jeg leder derfor desperart efter en løsning - enten en måde at overtale hende på, et andet sted at bo, eller et sted vi kan være i månederne omkring fødslen.

Og har indtil videre ikke haft held med det Her er ingen ledige boliger hvor vi kan have min hund med, og svigermor bliver stadig mere stædig omkring, at det ikke skal være her..

Se evt. https://www.baby.dk/debat/145313pi1/hjemmefoedsel/e r-saa-frustreret.aspx

Anmeld

11. november 2011

Drømme

Freismor skriver:

https://www.baby.dk/Streaming/LiveFoedsel.aspx er det ikke denne

Tusinde tak

Er det alt der er ?

Hvor ville jeg ønske jeg havde set med

Anmeld

11. november 2011

Drømme

Zafir skriver:

Vi ved det ikke 100% fordi de amerikanske hjemmesider hackede sig ind på det direkte signal... mmm...

Men herinde havde vi 7700 samtidige og rigtig mange der loggede af og på i løbet af natten.... Den tidligere rekord på samme server var 1100 samtidige seere

Vildt !!

Anmeld

11. november 2011

Zafir

Drømme skriver:

Vil meget gerne en hjemmefødsel, og meget gerne i vand.

Den største grund er, at der på Bornholms Hospital ikke er mulighed for at føde i vand, og efter en medicinsk abort for 3 år siden, ved jeg bare vandet vil være den største hjælp. Samtidig kunne det bare være så trygt

Desværre bor vi som sagt ved min svigerfamilie (kærestes forældre og lillebror på 17), og min svigermor mener ikke jeg skal føde her ( hun mener det sviner ).. Så drømmen er ved at gå i vasken, og jeg leder derfor desperart efter en løsning - enten en måde at overtale hende på, et andet sted at bo, eller et sted vi kan være i månederne omkring fødslen.

Og har indtil videre ikke haft held med det Her er ingen ledige boliger hvor vi kan have min hund med, og svigermor bliver stadig mere stædig omkring, at det ikke skal være her..

Se evt. https://www.baby.dk/debat/145313pi1/hjemmefoedsel/e r-saa-frustreret.aspx

Åhhh jamen... Hvordan skal man dog få hende til at forstå at det IKKE sviner overhovedet!!!...
Det er så lidt besvær og slet ikke noget svineri...

Jeg er mega træt nu, men vil godt hjælpe med nogen argumenter til svigermor

Anmeld

11. november 2011

freiasmor

Drømme skriver:

Tusinde tak

Er det alt der er ?

jeg ved det faktisk ikke, jeg søgte bare lige på det, ved ik om det bare er afslutningen.. som zafir skriver at de har haft lagt ud ?

Anmeld

11. november 2011

Zafir

Drømme skriver:

Tusinde tak

Er det alt der er ?

Ja - for tiden er det. Indtil vi får tid til at redigere alle 12 timer (fra 2 cams hehe)

Anmeld

11. november 2011

Drømme

Zafir skriver:

Åhhh jamen... Hvordan skal man dog få hende til at forstå at det IKKE sviner overhovedet!!!...
Det er så lidt besvær og slet ikke noget svineri...

Jeg er mega træt nu, men vil godt hjælpe med nogen argumenter til svigermor

Tusinde tak

Får du tid en dag vil jeg i hvert fald meget gerne have lidt hjælp

Jah, okay, 12 timer med to cams tror jeg gerne tager tid

Anmeld

11. november 2011

Drømme

Freismor skriver:

jeg ved det faktisk ikke, jeg søgte bare lige på det, ved ik om det bare er afslutningen.. som zafir skriver at de har haft lagt ud ?

Tak i hvert fald

Anmeld

11. november 2011

Bare mig..

Zafir skriver:

Vi har aldrig haft alle 12 timer liggene på nettet efterfølgende
Vi vil meget gerne redigere det en dag - men har desværre ikke haft tiden.

- og du var ikke den eneste der ikke fik de sidste 1-2 minutter med. Vi havde aldrig drømt om at så mange ville følge med, så linien havde svært ved at følge med. Derfor vi lagde de sidste 3-5 min ud bagefter.

Okay. Jeg havde bare forstået det sådan, at der ville lægge klip herinde, fra hele fødslen.. Så havde håbet, at jeg kunne finde de sidste 10 min i hvertfald.. Tror vitterligt, at det var 10 min jeg ikke kunne se.. Da du så HAR født, kommer billedet fandeme frem igen haha.. Fedt at have sat oppe HELE natten.. hihi...

Men dejligt, at der var så meget opbakning omkring det..

Vil glæde mig til, at der bliver lagt en sammenklipning ind, engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.