så noget jeg ik ville se :'( (klamt og ikke for sarte sjæle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

det jeg ked af at du også har oplevet.. det virkelig ikke rart.... men uha, tilgengæld kom han, og udfra profil billed ser han virkelig skøn ud <3 håber selv jeg kan teste positivt igen her d. 09.12.11 men tvivler sku alligevel lidt på det men i disse dage har jeg ægløsning og det kan ihvertfald mærkes.. det troede jeg ikke jeg ville kunne da jeg jo er gået ud af min ellers faste cyklus og datos halløj så er meget spændt ..

mange tak ja han er helt bestemt skøn <3 men meget lille.. 1183g er han vejet til idag..
Jeg krydser fingre for at du snart kan teste positiv igen.. jo hurtigere man ka teste positiv jo hurtigere føler man at man kommer videre efter SA.. (selvom man aldrig glemmer der)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Anonym trådstarter

Nitz - <3 David skriver:

mange tak ja han er helt bestemt skøn <3 men meget lille.. 1183g er han vejet til idag..
Jeg krydser fingre for at du snart kan teste positiv igen.. jo hurtigere man ka teste positiv jo hurtigere føler man at man kommer videre efter SA.. (selvom man aldrig glemmer der)

Det er heller ikke mèget må man sige, men går forehåbelig i den rigtige retning?? Og ja man kan i hvertfald tænke på andre ting end lige den spontane abort osv

Anmeld

23. november 2011

Nitz - <3 David

Anonym skriver:

Det er heller ikke mèget må man sige, men går forehåbelig i den rigtige retning?? Og ja man kan i hvertfald tænke på andre ting end lige den spontane abort osv

Ja det gør det helt sikkert.. han tager fint på.. Og han er super frisk og vågen selvom han er så lille..
Så nu skal han bare vokse så alle hans systemer kan klare at komme ud af kuvøsen.. Så vi kan ta ham med hjem..

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Nitz - <3 David skriver:

Ja det gør det helt sikkert.. han tager fint på.. Og han er super frisk og vågen selvom han er så lille..
Så nu skal han bare vokse så alle hans systemer kan klare at komme ud af kuvøsen.. Så vi kan ta ham med hjem..

det da super dejligt at høre at han tager fint på
kan godt forstå i glæder jer eller hvad man siger til at han kommer ud af kuvøse så I kan få ham hjem i jeres faste rammer også i rigtig kan nyde ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.