så noget jeg ik ville se :'( (klamt og ikke for sarte sjæle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Frk.Nissen

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Anonym trådstarter

heidi30 skriver:

Hej 

jeg har ikke selv prøvet det og er ked af det er sket for dig!!

Undskyld jeg spørg dig men også alle andre,  hvad gør man med det??

Jeg ville ikke skylle det ud, men må man begrave det et sted eller hvad?

Undskyld, men det er noget jeg ofte har tænkt på og ved det bare slet ikke.

jeg skyllede det ud desværre.. skænkede det slet ikke nogen tanke

Anmeld

11. november 2011

sarahjylland

Altså hvis man skulle noget med det så skulle man aflevere det på sygehuset så de kunne undersøge det. Og når man har det sådan og det "kommer ud i wcet" er det ikke rigtig til at stoppe. Men stadig så HUSK at tag til lægen så du kan være sikker på det hele er ude

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

sarahjylland skriver:

Altså hvis man skulle noget med det så skulle man aflevere det på sygehuset så de kunne undersøge det. Og når man har det sådan og det "kommer ud i wcet" er det ikke rigtig til at stoppe. Men stadig så HUSK at tag til lægen så du kan være sikker på det hele er ude

ja jeg skal derop på mandag og tjekkes og scannes, og få at vide hvad de ellers skal gøre i fremtiden når nu det er 3 gang jeg taber barn

Anmeld

11. november 2011

sarahjylland

Ja du blir undersøgt. Og får taget en masse blodprøver. Jeg fik tager 12 og manden 4. Også går der 6 uger også får du svar på dem. Og når su så blir gravid næste gang så holder de øje med dig. Jeg skal til min første scan mandag pga 3 xSAer og jeg er i uge 6 nu. 

trøste kram herfra men de skal nok gøre hvad de kan for at holde øje næste gang 

Anmeld

11. november 2011

heidi30

Anonym skriver:

jeg skyllede det ud desværre.. skænkede det slet ikke nogen tanke

Jamen det gør andre måske også, vidste det bare ikke.

Anmeld

11. november 2011

Tona

Anonym skriver:

Undskylder virkelig meget !! men må bare skrive det ned.. UNDSKYLD!!

Jeg starter jo som mange andre dagen med at stå op og tisse, normalt er der jo ikke noget som man kan blive overrasket over. Men idag, med halv trætte øjne og hovedet er slet ikke nær så vågent.

Jeg har jo lige begyndt at bløde og har en spontan abort og ja, det var jo hvad jeg forventede.

Men da jeg sad på toilettet og skulle tørre mig - kigger jeg på papiret fordi jeg egentlig havde glemt at jeg blødte og alt det. men på papiret ligger der en klump som kunne ligne begyndende foster. Og her kommer det skræmmende og ulækre. Så nysgerrig som jeg er, og ikke tænker så meget over det, studere jeg lidt nærmere (sku jeg aldrig have gjort), men kunne så se anlæg til begyndende arme ! og lige der, der brød min verden sammen ! - vidste jo godt at der var chancer for at jeg ville opleve og se dette, men jeg havde nu håbet på at det røg direkte ned i toilettet og ikke på papiret som jeg er så dum at tjekke.. jeg har gået de sidste par dage og forberedt mig på at det kunne ske, for det sket før, de andre gange har jeg bare ikke kunne se hvad det var ! ! så blev MEGET overrasket over det. Jeg går i en form for dvale, fordi jeg slet ikke er vågen endnu og stadig tror jeg sover... men fordi jeg før har haft en drøm om at jeg ville opleve det på den måde - men samtidig ville den lille klump bevæge sig - (jeg ville kunne se hjertetslog), og hvad gjorde min hjerne ikke lige ? den lod mig se det igen, så jeg faktisk troede på at den lille klump på papiret stadig levede. !! FOR HELVEDE HVOR ER DET KLAMT!

jeg gik ud til min kære kæreste som selv lige var stået op og brød ud i gråd og væltede ind i ham fordi nu sku han bare tage sig af mig..

og ja nu sidder jeg så her, og skriver det ned, så det idag/til morgen er et overstået kapitel indtil videre !

Undskylder igen

Føler med dig Jeg prøvede det samme for ikke så længe siden og det er hæsligt.

Håber snart at du har det bedre igen

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

mange tak, jeg er meget glad for jeres dejlige kram og trøst

Anmeld

11. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

jeg ved slet ikke hvor langt jeg var henne, men alt imellem 6-7-8 uge, for den var større end jeg havde regnet med hvis du forstår ... det var.... frygteligt

Først - det gør mig ondt at du har mistet... Og så - hvordan i alverden har du kunne de anlæg til arme?? Fosteret er hele 0.5-6 millimeter:/ Man kan på ingen måde de hvad der er hvad så tidligt..

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Først - det gør mig ondt at du har mistet... Og så - hvordan i alverden har du kunne de anlæg til arme?? Fosteret er hele 0.5-6 millimeter:/ Man kan på ingen måde de hvad der er hvad så tidligt..

har nok været længere henne end antaget men noget var der, og det lignede arme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.