så noget jeg ik ville se :'( (klamt og ikke for sarte sjæle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

Mamalou

Anonym skriver:

Undskylder virkelig meget !! men må bare skrive det ned.. UNDSKYLD!!

Jeg starter jo som mange andre dagen med at stå op og tisse, normalt er der jo ikke noget som man kan blive overrasket over. Men idag, med halv trætte øjne og hovedet er slet ikke nær så vågent.

Jeg har jo lige begyndt at bløde og har en spontan abort og ja, det var jo hvad jeg forventede.

Men da jeg sad på toilettet og skulle tørre mig - kigger jeg på papiret fordi jeg egentlig havde glemt at jeg blødte og alt det. men på papiret ligger der en klump som kunne ligne begyndende foster. Og her kommer det skræmmende og ulækre. Så nysgerrig som jeg er, og ikke tænker så meget over det, studere jeg lidt nærmere (sku jeg aldrig have gjort), men kunne så se anlæg til begyndende arme ! og lige der, der brød min verden sammen ! - vidste jo godt at der var chancer for at jeg ville opleve og se dette, men jeg havde nu håbet på at det røg direkte ned i toilettet og ikke på papiret som jeg er så dum at tjekke.. jeg har gået de sidste par dage og forberedt mig på at det kunne ske, for det sket før, de andre gange har jeg bare ikke kunne se hvad det var ! ! så blev MEGET overrasket over det. Jeg går i en form for dvale, fordi jeg slet ikke er vågen endnu og stadig tror jeg sover... men fordi jeg før har haft en drøm om at jeg ville opleve det på den måde - men samtidig ville den lille klump bevæge sig - (jeg ville kunne se hjertetslog), og hvad gjorde min hjerne ikke lige ? den lod mig se det igen, så jeg faktisk troede på at den lille klump på papiret stadig levede. !! FOR HELVEDE HVOR ER DET KLAMT!

jeg gik ud til min kære kæreste som selv lige var stået op og brød ud i gråd og væltede ind i ham fordi nu sku han bare tage sig af mig..

og ja nu sidder jeg så her, og skriver det ned, så det idag/til morgen er et overstået kapitel indtil videre !

Undskylder igen

Du skal ikke undskylde! Jeg er rigtig ked af, at du oplevede dette!

Knus og kram!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

har nok været længere henne end antaget men noget var der, og det lignede arme

Ja det må du have været, for heller ikke i 8uge kan man se arme, skiftet lige over til min computer, har 2 af mine gamle scannings billeder jeg gerne vil vise dig

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Ja det må du have været, for heller ikke i 8uge kan man se arme, skiftet lige over til min computer, har 2 af mine gamle scannings billeder jeg gerne vil vise dig

neej nemlig, men et eller andet er det altså virkelig ja skræmmende

Anmeld

11. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

neej nemlig, men et eller andet er det altså virkelig ja skræmmende

Det gør mig sku ondt at høre... Har selv været det igennem OG også kigget på klumpen :/

Det første billed - 8 uger henne..

Andet billed - 12 uger præcis .. ( Den vinker <3 )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Det gør mig sku ondt at høre... Har selv været det igennem OG også kigget på klumpen :/

Det første billed - 8 uger henne..

Andet billed - 12 uger præcis .. ( Den vinker <3 )

shit hvor er de gode de scanningsbilleder. er helt forbløffet <!!

Anmeld

12. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

shit hvor er de gode de scanningsbilleder. er helt forbløffet <!!

Det er begge billeder som jeg fik inden min aborter, og er lykkelig for det den dag idag - min lille skat vinker farvel til mig - elsker det billed!!

Anmeld

22. november 2011

Camilla <3

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige .. Jeg er ked af det endte sådan.  Du får lige en kæmpe krammer! 

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige .. Jeg er ked af det endte sådan.  Du får lige en kæmpe krammer! 

tusind tak

Anmeld

22. november 2011

Nitz - <3 David

Kæmpe krammer her fra..
Jeg har desværre selv prøvet det i marts måned i år.. Der var også en fostersæk på ca. 3-5 cm.. Jeg havde blødt lidt et par dage.. og tog så ud og ride med min veninde.. da jeg kom hjem mærkede jeg så at mit bind var helt gennemblødt.. gik på toilettet, og opdagede så fostersækken i trusserne VIRKELIG ubehagelig oplevelse.. og jeg glemmer det aldrig.. havde været til scanning 3 dage før.. og havde set der ikke var noget liv
- Måneden efter kunne jeg igen teste positivt.. Og har idag en dejlig søn (dog var jeg så uheldig at min moderkage rev sig løs, og han kom 10 uger for tidligt)

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Nitz - <3 David skriver:

Kæmpe krammer her fra..
Jeg har desværre selv prøvet det i marts måned i år.. Der var også en fostersæk på ca. 3-5 cm.. Jeg havde blødt lidt et par dage.. og tog så ud og ride med min veninde.. da jeg kom hjem mærkede jeg så at mit bind var helt gennemblødt.. gik på toilettet, og opdagede så fostersækken i trusserne VIRKELIG ubehagelig oplevelse.. og jeg glemmer det aldrig.. havde været til scanning 3 dage før.. og havde set der ikke var noget liv
- Måneden efter kunne jeg igen teste positivt.. Og har idag en dejlig søn (dog var jeg så uheldig at min moderkage rev sig løs, og han kom 10 uger for tidligt)

det jeg ked af at du også har oplevet.. det virkelig ikke rart.... men uha, tilgengæld kom han, og udfra profil billed ser han virkelig skøn ud <3 håber selv jeg kan teste positivt igen her d. 09.12.11 men tvivler sku alligevel lidt på det men i disse dage har jeg ægløsning og det kan ihvertfald mærkes.. det troede jeg ikke jeg ville kunne da jeg jo er gået ud af min ellers faste cyklus og datos halløj så er meget spændt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.