Anonym skriver:
Hvor er det stort at du har overskud til at trøste mig lidt, selvom du også selv kæmper lige nu! 
TAK!
Jeg får på en måde også lidt dårlig samvittighed over at være så tudefjæs når jeg jo HAR et fantastisk barn allerede... Mange ville jo ønske at de bare kun få ét
men jeg kan simpelthen ikke gøre for det.... 
jeh håber virkelig at vi begge to snart kan smide et indlæg herind med nogle positive teste! 
Det trøster mig at kunne sige nogen søde ord til folk der ved hvordan jeg har det og som jeg ved hvordan har det.

Godt nok har jeg ikke haft svært ved at blive gravid, men har mistet og ved hvor hårdt det er at komme igennem.. Og hvor hårdt må det så ikke være når man i forvejen har svært ved at få børn...
Ja du har et barn. og ja gu skal du være lykkelig for det. Men det ændrer ikke på dine følelser, drømmene om en mere.

Og dem skal man have lov at have, og man skal have lov at blive ked af det hvis det ikke går som man håber.
Jeg troede aldrig jeg skulle græde over en negativ test, og synes faktisk folk var lidt fjollede når de ytrede sig om deres frustrationer og følelser omkring, både at miste tidligt, og ikke at teste positiv. Men hold op jeg har slugt mine ord.. For nu ved jeg hvordan det er, Nu ved jeg hvorfor nogen knækker.
Og gu er det hårdt og der er mange frustrationer.. Og hvad skulle der dog blive af os hvis ikke vi havde hinanden at støtte os op af!

Jeg hepper på os, som jeg hepper på mange andre.
Anmeld