Hold på hat og briller!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

liwsmor

Anonym skriver:

wow hvor vildt! Vi har jo været igennem akkurat det samme så!  HVor kan jeg bare mega godt sætte mig ind i jeres frustrationer!!! og ja jeg er også ved at gå helt agurk når folk kommer og siger til mig at det nok bare er fordi vi dyrker det for meget, og at vi jo "sagtens" kan så det skal vi holde op med at tage så nært...  for ligepræcis som du selv skriver, så er det virkelige lettere sagt end gjort!!! men tænker på det konstant! og hver måned hvor testen er negativ ryger man helt ned i kulkælderen! når man så endelig har fået samlet sig selv igen, starter det hele forfra... 

jeg synes at SA´en var den sidste dråbe for mig... den slog mig virkelig ud! Og helt ærligt ikk? så tvivler jeg på at jeg bliver 100% glad igen før der er en ny spire derinde! 

jeg håber virkelig virkelig at du snart bliver gravid! 

ja, det er det nemlig, det var også derfor jeg begyndte og tude helt da jeg læste dit indlæg, for det var som min egen historie på papirer..

ja man tænker nok lidt over det når man få sådan noget afvide end man gør hvis man bare havde nemt ved blive gravid, men jeg er engang blev mega vred og der var en der sagde det til mig, fordi jeg var så ked af det inde i at jeg ikke bare kunne blive gravid nu og her..

tak, den følese kender jeg godt, jeg tester og tester også bare hver måned eller måned når jeg få mit røde, den negativ hvergang, jeg ved jo godt den negativ, men alligevel skal jeg teste og alligevel bruger jeg 40-100 kr om måned på gravidtetteste, selvom den er negativ hver gang. men forstår godt det med du ikke føler du glad helt før til du gravid igen, den følese kender jeg godt, det tror ejg hellere ikke jeg er

du velkommen til skrive til mig privat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Hvor er det stort at du har overskud til at trøste mig lidt, selvom du også selv kæmper lige nu! TAK! 

Jeg får på en måde også lidt dårlig samvittighed over at være så tudefjæs når jeg jo HAR et fantastisk barn allerede... Mange ville jo ønske at de bare kun få ét  men jeg kan simpelthen ikke gøre for det.... 

jeh håber virkelig at vi begge to snart kan smide et indlæg herind med nogle positive teste! 

Det trøster mig at kunne sige nogen søde ord til folk der ved hvordan jeg har det og som jeg ved hvordan har det.
Godt nok har jeg ikke haft svært ved at blive gravid, men har mistet og ved hvor hårdt det er at komme igennem.. Og hvor hårdt må det så ikke være når man i forvejen har svært ved at få børn...

Ja du har et barn. og ja gu skal du være lykkelig for det. Men det ændrer ikke på dine følelser, drømmene om en mere. Og dem skal man have lov at have, og man skal have lov at blive ked af det hvis det ikke går som man håber.

Jeg troede aldrig jeg skulle græde over en negativ test, og synes faktisk folk var lidt fjollede når de ytrede sig om deres frustrationer og følelser omkring, både at miste tidligt, og ikke at teste positiv. Men hold op jeg har slugt mine ord.. For nu ved jeg hvordan det er, Nu ved jeg hvorfor nogen knækker.
Og gu er det hårdt og der er mange frustrationer.. Og hvad skulle der dog blive af os hvis ikke vi havde hinanden at støtte os op af!

Jeg hepper på os, som jeg hepper på mange andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.