Total nybegynder :d (kage)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.554 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. november 2011

Chr-Hei

Hej piger..¨

Kan godt være der har været nogle tråde om dette men nu skriver jeg en alligevel..¨

Sagen er den jeg er SÅ imponeret over hvad man kan lave af kager at jeg helt vildt godt kunne tænke mig prøve selv.. MEN hvordan komme man igang ? Hvad skal jeg have købt og hvor kan jeg købe det?

Håber nogle kan hjælpe mig. Er helt på bar bund her ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

morethanperfect

Chr-Hei skriver:

Hej piger..¨

Kan godt være der har været nogle tråde om dette men nu skriver jeg en alligevel..¨

Sagen er den jeg er SÅ imponeret over hvad man kan lave af kager at jeg helt vildt godt kunne tænke mig prøve selv.. MEN hvordan komme man igang ? Hvad skal jeg have købt og hvor kan jeg købe det?

Jeg oprettede en tråd for noget tid siden da jeg stod i samme situaition som dig

https://www.baby.dk/debat/133319pi1/trin-for-trin/nu-vil-jeg-til-at-lave-en-flot-kage-------hjaelp-.aspx

Anmeld

11. november 2011

Chr-Hei

morethanperfect skriver:

Jeg oprettede en tråd for noget tid siden da jeg stod i samme situaition som dig

https://www.baby.dk/debat/133319pi1/trin-for-trin/nu-vil-jeg-til-at-lave-en-flot-kage-------hjaelp-.aspx

Fedt Fedt tak ... Kunne bare ikke rigtigt finde det

Anmeld

11. november 2011

morethanperfect

Chr-Hei skriver:

Fedt Fedt tak ... Kunne bare ikke rigtigt finde det

Det kunne jeg heller ik dengang ..

Anmeld

11. november 2011

Chr-Hei

morethanperfect skriver:

Det kunne jeg heller ik dengang ..

Syntes ikke der rigtigt er noget om hvor man kan købe det og hvad man skal bruge ?

Anmeld

11. november 2011

morethanperfect

Chr-Hei skriver:

Syntes ikke der rigtigt er noget om hvor man kan købe det og hvad man skal bruge ?

Hmm.. Længe siden jeg har kigget i tråden selv .. 

Men prøv dinkage.dk 

Det ret billigt ..

Anmeld

11. november 2011

Chr-Hei

morethanperfect skriver:

Hmm.. Længe siden jeg har kigget i tråden selv .. 

Men prøv dinkage.dk 

Det ret billigt ..

Det vil jeg prøve så

Ikke sådan når man er HELT blank.. og gerne vil prøve være lidt kretiv.. Så man evt ku lave en fin gave til den store dreng til hans fødselsdag

Anmeld

11. november 2011

lounika

Chr-Hei skriver:

Hej piger..¨

hej med dig kage elsker..

jeg hade det lige som dig og prøvet mig frem og fik nogle fantastiske kager ud af det :0) jeg har lidt kage ting du gern må købe billigt hvis du vil? og skal nok hjælpe dig i gang med hvad du skal bruge og gør mere.. hvis det er du vil det

Anmeld

11. november 2011

lounika

lounika skriver:

hej med dig kage elsker..

jeg hade det lige som dig og prøvet mig frem og fik nogle fantastiske kager ud af det :0) jeg har lidt kage ting du gern må købe billigt hvis du vil? og skal nok hjælpe dig i gang med hvad du skal bruge og gør mere.. hvis det er du vil det

her er lidt af de kager som jeg har lavet og jeg var helt grøn i kage da jeg startet og har ikke været på kursus eller noget i det..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. november 2011

Chr-Hei

lounika skriver:

her er lidt af de kager som jeg har lavet og jeg var helt grøn i kage da jeg startet og har ikke været på kursus eller noget i det..

Hold da k... det ser jo super godt ud... Det er måske slet ikke så svært som det faktisk ser ud til?

Er du stoppet med kagebagning siden du har noget du vil sælge eller har du bare fået købt i lidt bedre kvali?

Men hvad har du og hvad tænker du af pris.. Er virkelig på bar bund med ALT selv creme osv... Helt blank her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.