Chr-Hei skriver:
Forstod det vidst ikke helt :/ MEn er det en form du har for så vil jeg da gerne købe den form hvad skal du have for den?
Har dog nok kun en dreng men kan ejg nok også få noget ud af 
Men hmm bor ikke i nærheden af nogle af delene .. har du et link til en hjemmeside og kan du guide mig til hvad jeg skal købe?
HAr du en ide til en nem start kage som stadig er lidt smart
=
(alle de spørgsmål)
må jeg sender dig et bilde på sms kan jeg vise dig drenge kagen man kan lave af den form.... deres hjemmesie hedrebare spichalkøbmanden.dk ved ikke lige om det er stavet rigtigt.. og for at lave en kage lige som eks min den lilla med blomsterne skal du bruge en kage form det kan være alle formen som du lige syntes... fondant til at komme på siderne af den og toppen også en blomster udstikker så du kan lave de fine blomster her.. så bruger jeg altid lidt smørcrem i en sprøjtepose til sidst for at lave fine detaliger..
smørcremen køber jeg færdi ved sammested det nemt og smager oki.
så skal der bare lidt farver i som man ønsker at lave det jo..
det jeg har købt for at lave den lilla er
form ca 119 kr
fondant ca 150 kr for 2 kg der til mange
smørcrem stor spand der til mange mange kager 180 ke hvis nok.. de små monster mofins er kun lavet med smørcrem det nemt og børn elsker dem.
en tyl til sprøjteposen ca 30 kr plus den til at skruge den fast med ca 30 kr
udstikker ca 40 kr vil jeg tro og den til at forme blomsten med et lidt dyr i silikone 200 kr.
så bagte jeg bare en nem chokolade kage inden i og skar den igemmen og ko lidt bærfyld i..
Anmeld