jeg har det lidt på samme måde... det der med at skjule hvordan jeg virkelig har det.. og jeg ved simpelthen ikke hvorfor.... hvorfor jeg ikke tør at stå helt frem og erkende at nogengange har jeg det altså bare a røven til...
tror det er en af de ting man gør, er at niglichere det hele og gøre en elefant til en mus. og bare hellere vil gemme sig væk fra alt det fokus der ligepludselig kommer på dig...
jeg niglichere alt. det er en lorteegenskab at have...
og jeg frygter virkelig at niglichere noget der er ekstremt vigtigt ikke at niglichere...
så nu er du kommet det skridt videre at du har stillet dig frem foran din kæreste, det vigtige nu er at du skal have hjælpen. og du SKAL presse dig selv meget hårdt for at nå der til hvor du indser at det er okay at du har det sådan og at det er okay at tage imod hjælpen du får, og at det er okay at være ked og trist og føle de ting du føler, for det er jo følelser og dem skal man ikke ignorere...
jeg har aldrig selv haft en depression, men jeg kan godt mærke at jeg har fået et stort knæk og jeg skal selv igang med noget psykologhjælp og så må vi derfra se hvad der skal til.
jeg vil ikke gå rundt og have det sådan her resten af mit liv, så derfor bliver jeg nødt til at gøre noget ved det... selvom jeg faktisk allermest har lyst til at sige at jeg har det okay og jeg er glad og det hele er bare en rus af lykke og glade dage.. men det er det jo ikke, så hvad hjælper det mig at ignorere mine følelser...
lige så lidt som det hjælper dig at ignorere dine følelser... så du skal bare tage tyren ved hornene og så stå frem og gå til din læge endnu engang og ligge kortene på bordet og sige det som det er.. hvis du fortier noget kan det være du ikke får den rette hjælp og så gentager det sig igen og igen, og du kommer ind i et meget dårligt mønster hvor fortielse og løgne bliver brugt i frygt for at få styr på dit liv..
du har et barn du skal være mor for. hvis du lyver om dine følelser og om hvordan du har det, kommer dit barn til det samme. det er der hvertfald stor sandsynlighed for..
jeg håber for dig at du får presset dig selv til er hvor du indser og acceptere at det er sådan du har det.

Anmeld