Seperationsangst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Jeg ved ikke, hvad jeg skal svare dig, for jeg står selv i det... Jeg som troede at vi let og elefant havde sprunget over den krise fiser dødtræt rundt med 11kg baby på hoften! Tror det hjælper at tænke, at har virkelig ER bange, og derfor har brug for mig, men jeg synes det er svært at blive ved med at have tålmodighed og overskud til. Det kan virke så dumt og SÅ irriterende at han ikke bare lige kan nyde at maden er på bordet og mor og far sider LIGE ved siden af! 

Nå, jeg har ingen gode råd eller noget. Ville bare sige, at jeg har læst din tråd, tænker på dig og i bogstaveligste forstand føler med dig! Og Johannes med Felix... 

Dejligt ikke at være ene om det! Selvom det er synd for Jer tre I også skal bøvle med det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

AnneBJ

Karina84 skriver:

Vi er også begyndt at mærke lidt til det herhjemme, dog har vi ingen problemer efter puttetid - her er det mere om dagen vi mærker at han er blevet mere mor/far syg. Dog er der stadig ingen problemer når vi aflevere ham i DP, tror det hænger sammen med at han kom ud INDEN han nåede den her fase. Men jeg må ikke gå i bad om morgenen, og om eftermiddagen/aften når jeg skal i gang med aftensmaden kravler han pylrende/hulkende efter mig og tager fat i mine ben. Puh det er godt at man er to hjemme på det tidspunkt, så må far ta lidt over... 

Hmm det var der vist ikke meget hjælp i 

Men  får du og så håber jeg snart det går over igen, så i kan få jeres nattesøvn tilbage  

Tak for 'et, sender lige et retur for det ER altså lidt opslidende! Jeg håber bare på Felix når OVER det, inden han skal i pasning  - det må virkelig hårdt (især for ungerne) at starte op MENS de er den i fase!.. 

Anmeld

12. november 2011

Karina84

AnneBJ skriver:

Tak for 'et, sender lige et retur for det ER altså lidt opslidende! Jeg håber bare på Felix når OVER det, inden han skal i pasning  - det må virkelig hårdt (især for ungerne) at starte op MENS de er den i fase!.. 

Ja og det er nemlig tit det der er problemet når de skal afleveres for første gang og derfor at de er så ulykkelige den første tid. Det passer med at det er omkring den alder hvor de blir rigtig mor syge at de skal starte i DP eller VS, så selvom man kan syns at de er meget små når de er de der 6-7mdr. så kan jeg i hvert fald mærke på min at han var klar, han er fuld tryk ved hans DP mor og han smiler og rækker armene ud efter hende når vi kommer derned 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.