wamse skriver:
Det er så frustrende, for jeg svinger helt vildt, og det giver ingen mening. I går var en rigtig nedturs dag, hvor alt var sort, hvor jeg så i dag er mega hyper positiv, og får ordnet en masse, men kan mærke at jeg her til aften igen bliver sort.
Der er ikke umiddelbart noget som tricker disse udsving.
Min læge mener at jeg nu skal raskmeldes, for det er ikke godt at gå hjemme, men det skræmmer mig i den grad, for jeg kan jo knapt nok overskue de basale ting som de er nu
Sådan havde jeg det også.. I behandlingen skulle jeg skrive på et skema hver aften, hvordan jeg havde haft det fra 0-5, på forskellige slags følelser. I starten skrev jeg også ned på formiddag-eftermiddag-aften bass, fordi jeg svingede så meget. Det tager SÅ mange kræfter!
Heldigvis kunne jeg efterhånden skrive de samme tal dagen igennem, også flere dage i træk 
Vi fik forklaret det med, hvorfor vi som regel havde en nedturs dag, efter en super god dag.. Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det gælder generelt, eller om det bare var os
Men vi fik forklaret, at vi har en mur med flere ringe omkring.. Når vi er glade, så kommer der små huller forskellige steder i muren, og de er der stadig dagen efter, og derfor er det lettere at få nedur på.. Hvis det giver nogen mening?
Humørsvingninger er en rigtig stor del af at være borderliner, så jeg kender desværre alt for meget til dem - det samme med min kæreste, da det som regel var ham der stod for skud 
Ligger depression under de ting, som man kan få en henvisning for? Jeg kan faktisk ikke huske det.. Men du kan jo prøve at spørge ham ad imorgen, fordi det ikke er nok med pillerne. Faktisk er der lavet undersøgelser der viser, at dep-piller kun virker mod de slemmeste depressioner, men alligevel bruger mange læger dem, som det eneste middel.. De virker jo ikke mod selve grunden til at man har en depression, de tager i bedste fald kun symptomerne