Børne"opdragelse" - jeg vræler! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Mamalou

Det er simpelthen så langt ud - og børnemishandling i mine øjne. Den mor skulle have samme tur - og mere til... Tænk at man kan behandle sit eget kød og blod så grimt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Frk.S

Zeus skriver:

Jeg fulgte lidt op på retsagen dengang jeg hørte om den første gang, og det var faktisk retten som havde sagt at det var okay, fordi ellers skulle man også straffe dem, som brugte det i madlavningen? Og hvis retten siger det, så er det vel meget naturligt at befolkningen begynder at synes det samme...

Tjaaa, der er da stor forskel på at putte lidt i maden og så have det rent i munden - og blive tvunget til at beholde det i munden.

Jeg har også set klippet for lang tid siden, og jeg blev også SÅ rasende på det vanvittige kvindemenneske - det er jo tortur, og kællingen skulle have samme tur selv!!!

Stakkels lille dreng - jeg blev også helt ked af det - hvordan kan man behandle et barn sådan??
Jeg tror ikke jeg skal se det igen nu her efter jeg selv er blevet mor. Så tror jeg bare jeg bliver endnu mere gal og ked.

Anmeld

10. november 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Puha... Sidder her og vræler...

Har nogle af jer set det afsnit af Dr. Phil hvor en mor putter hot sause i munden på sin 7-årige adoptiv søn med ADHD, samt putter ham i kolde brusebade, når han bl.a. har løjet for hende...?

Det blev sendt for et stykke tid siden, men lige nu er der en update på TV3 puls om, hvordan det går med dem nu... Og Dr. Phil sagde lige, at 1/3 af folk som havde stemt på hans hjemmeside om metoderne var i orden at bruge, mente, at hot sause-metoden var i orden, fordi fødevarestyrelsen sagde, at det ikke skadede at spise. (Han skulle sidde med det i munden, mens hun snakkede og så bagefter spytte det ud og så i koldt bad efterfølgende)...

Stakkels stakkels dreng, jeg kunne ikke engang se det, mit  bløder... 

Puha har lyst til at skrive nogle virkelig grimme ting. Hvor er hun dog, ja, direkte ond mod det stakkels barn! Ja undskyld jeg siger det, men hun skulle da aldrig have haft lov at adoptere ham

Anmeld

10. november 2011

Camulla

Der blev i opfølgningsprogrammet sagt at det var tortur, de skulle bare finde ud af om det var fysisk eller mental. Jeg vil sige det er begge dele... Jeg mener det var sådan de sagde i hvert fald... 

Anmeld

10. november 2011

Muffin

Fy for helvede  Det er jo så børn som ham der tar et våben med i skole og pløkker sine klassekammerater ned.. Hun er så godt igang med at skade den lille sjæl for livet. Det er så grusomt. Skulle med glæde give kællingen samme tur. Hvordan er de blevet så syge i hovedet derovre?

Anmeld

10. november 2011

Livas mor

Skulle da vist aldrig have set det klip, sidder her med tårer i øjnene og så ondt af den stakkels lille dreng :l

Anmeld

10. november 2011

mor-til-vanessa

føj for satan, fik den største knude i maven. det er simpelhen for sygt!!! generelt er opdragelse meget anderledes derover, har set det med mine egne øjne og det er altså ikke helt unomarlt at få spanking.

Anmeld

10. november 2011

Camulla

Puha, forstår bare ikke det kan være så anderledes... Det er jo ikke fordi de dumme... Eller?? Uvidende er de i hvert fald ikke...

Anmeld

10. november 2011

Hasselnødden

Så vidt jeg kan huske, så handlede det hele om at hun dystede om at komme med i et realityprogram de havde i USA om at være verdens værste mor... ! Og det var så hendes bidrag, forstå det hvem der kan.. ! Jeg vil ikke se det igen, så det i hans program meget kortvarigt. Jeg græd og græd og græd og det er på ingen måde ok eller acceptabelt! Det er børnemishandling og det burde straffes hårdt.  Jeg håber ikke drengen er hos hende endnu. Hun har da tydeligvis en slåfejl i kysen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.