Børne"opdragelse" - jeg vræler! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.523 visninger
28 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Camulla

Puha... Sidder her og vræler...

Har nogle af jer set det afsnit af Dr. Phil hvor en mor putter hot sause i munden på sin 7-årige adoptiv søn med ADHD, samt putter ham i kolde brusebade, når han bl.a. har løjet for hende...?

Det blev sendt for et stykke tid siden, men lige nu er der en update på TV3 puls om, hvordan det går med dem nu... Og Dr. Phil sagde lige, at 1/3 af folk som havde stemt på hans hjemmeside om metoderne var i orden at bruge, mente, at hot sause-metoden var i orden, fordi fødevarestyrelsen sagde, at det ikke skadede at spise. (Han skulle sidde med det i munden, mens hun snakkede og så bagefter spytte det ud og så i koldt bad efterfølgende)...

Stakkels stakkels dreng, jeg kunne ikke engang se det, mit  bløder... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Zeus

Camulla skriver:

Puha... Sidder her og vræler...

Har nogle af jer set det afsnit af Dr. Phil hvor en mor putter hot sause i munden på sin 7-årige adoptiv søn med ADHD, samt putter ham i kolde brusebade, når han bl.a. har løjet for hende...?

Det blev sendt for et stykke tid siden, men lige nu er der en update på TV3 puls om, hvordan det går med dem nu... Og Dr. Phil sagde lige, at 1/3 af folk som havde stemt på hans hjemmeside om metoderne var i orden at bruge, mente, at hot sause-metoden var i orden, fordi fødevarestyrelsen sagde, at det ikke skadede at spise. (Han skulle sidde med det i munden, mens hun snakkede og så bagefter spytte det ud og så i koldt bad efterfølgende)...

Stakkels stakkels dreng, jeg kunne ikke engang se det, mit  bløder... 

Jeg fulgte lidt op på retsagen dengang jeg hørte om den første gang, og det var faktisk retten som havde sagt at det var okay, fordi ellers skulle man også straffe dem, som brugte det i madlavningen? Og hvis retten siger det, så er det vel meget naturligt at befolkningen begynder at synes det samme...

Anmeld

10. november 2011

Camulla

Zeus skriver:

Jeg fulgte lidt op på retsagen dengang jeg hørte om den første gang, og det var faktisk retten som havde sagt at det var okay, fordi ellers skulle man også straffe dem, som brugte det i madlavningen? Og hvis retten siger det, så er det vel meget naturligt at befolkningen begynder at synes det samme...

Ja, det er nok rigtig nok... Men jeg fatter det ikke. Folk spiser det jo ikke undet tvang og det er der forskellen ligger!!

Jeg er så forarget! Men flot af hende at hun deltog i showet... 

Anmeld

10. november 2011

LilleLene

Har også set den på youtube
PUHA hvor det gjorde ondt i hjertet

Anmeld

10. november 2011

Zeus

Camulla skriver:

Ja, det er nok rigtig nok... Men jeg fatter det ikke. Folk spiser det jo ikke undet tvang og det er der forskellen ligger!!

Jeg er så forarget! Men flot af hende at hun deltog i showet... 

Nogen gange når jeg hører historier derovre fra, kan jeg have det skidt i flere dage

Nu er dk jo ikke særlig stor i forhold til, og tror også det er derfor der kommer så mange flere grumme historier derovre fra, men... Årh det kan gøre ondt i hjertet Til gengæld forstår de som regel også at straffe dem mere "passende".. Hvis man nogensinde kan se det som en trøst, når først ugerningen er sket

Anmeld

10. november 2011

Camulla

LilleLene skriver:

Har også set den på youtube
PUHA hvor det gjorde ondt i hjertet

Gud, ligger det på youtube??

Anmeld

10. november 2011

LilleLene

Camulla skriver:

Gud, ligger det på youtube??

jeps:/

Anmeld

10. november 2011

Camulla

Ja, her er den hvis nogle vil se hvad det er.. Men IKKE for sarte sjæle! 

http://www.youtube.com/watch?v=JJhYRiwV-7c 

Anmeld

10. november 2011

TaAsJu

Vil slet ikke se den.. bliver bare i dårligt humør.. Syntes det er forfærdelig de ting de kan slippe afsted med der over!!!!

Anmeld

10. november 2011

Camulla

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vil slet ikke se den.. bliver bare i dårligt humør.. Syntes det er forfærdelig de ting de kan slippe afsted med der over!!!!

Hun er blevet straffet... Ved ikke hvordan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.