Børne"opdragelse" - jeg vræler! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

TaAsJu

Camulla skriver:

Hun er blevet straffet... Ved ikke hvordan...

det gør bare så ondt og vide at nogen mener det er okay!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

2721

åh gud!!!
Sidder helt og græder og har ondt i maven puha kunne ikke nse det færdigt. Min mor har også benyttet koldt brusebad på mig som meget lille

Anmeld

10. november 2011

DK

Jeg så det dengang i fjernesynet da det oprindeligt kom.

Hvad sagde Dr Phil ellers i opfølgningsprogrammet? Det har jeg nemlig ikke set. Jeg må indrømme at jeg stadig tænker på det af og til. Altså den STAKKELS dreng.

Anmeld

10. november 2011

SussieThyssen

Camulla skriver:

Puha... Sidder her og vræler...

Har nogle af jer set det afsnit af Dr. Phil hvor en mor putter hot sause i munden på sin 7-årige adoptiv søn med ADHD, samt putter ham i kolde brusebade, når han bl.a. har løjet for hende...?

Det blev sendt for et stykke tid siden, men lige nu er der en update på TV3 puls om, hvordan det går med dem nu... Og Dr. Phil sagde lige, at 1/3 af folk som havde stemt på hans hjemmeside om metoderne var i orden at bruge, mente, at hot sause-metoden var i orden, fordi fødevarestyrelsen sagde, at det ikke skadede at spise. (Han skulle sidde med det i munden, mens hun snakkede og så bagefter spytte det ud og så i koldt bad efterfølgende)...

Stakkels stakkels dreng, jeg kunne ikke engang se det, mit  bløder... 

Jepp lige den der har vi før haft oppe herinde..og nu som dengang, kan man jo kun rystes.

Men..hvad kan man forvente fra en nation som går ind for at almindelige borgere har ret til våben og at det er ok at afstraffe sine børn ved at vaske deres mund med sæbe og banke dem med bøjler og bælter, samt lukke dem inde i mørke skabe som almindelige afstraffelsesmidler??

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. november 2011

DK

Ejjj jeg kom lige til at se de føste 5 sekunder. Bare lyden af hendes stemme!!! Hendes nedladende, strenge og hårde stemme. Altså jeg må virkelig ALDRIG lyde sådan når Kirstine skal have skæld. Aldrig. Ejjjj hvor er hun et skrækkeligt menneske. Intet barn i verden har fortjent at blive talt sådan til. For slet ikke at tale om handlingerne bagefter. Og hun bliver jo bare ved og ved og ved. Den dreng får jo hele turen 3 gange!!!

Jeg håber at hun selv kan se det/høre det når hun ser disse klip.

Anmeld

10. november 2011

Isabella_mor

det er bare KUN i USA at de gør sådan..!! 

helt ærligt..!!! 

Anmeld

10. november 2011

DK

Jeg kom til at se lidt mere. Jeg har helt fysisk kvalme nu. Så står han der og hikster og græder og er ved at DØ af skræk. UF hvor er det væmmeligt.

Anmeld

10. november 2011

Camulla

DK skriver:

Jeg kom til at se lidt mere. Jeg har helt fysisk kvalme nu. Så står han der og hikster og græder og er ved at DØ af skræk. UF hvor er det væmmeligt.

Ja, det er simpelthen så skrækkeligt! Jeg postede den lige på min fb-væg også og da jeg skulle ind på youtube igen og dele den, måtte jeg sætte den på pause med det samme, for kunne simpelthen ikke klare at høre bare et sekund af starten igen! Får det dårligt når jeg tænker på det... Hvad sker der dog i sådan en dames hovede? Hun bliver nemlig ved ja, som om hun nyder det...? 

Anmeld

10. november 2011

Camulla

SussieThyssen skriver:

Jepp lige den der har vi før haft oppe herinde..og nu som dengang, kan man jo kun rystes.

Men..hvad kan man forvente fra en nation som går ind for at almindelige borgere har ret til våben og at det er ok at afstraffe sine børn ved at vaske deres mund med sæbe og banke dem med bøjler og bælter, samt lukke dem inde i mørke skabe som almindelige afstraffelsesmidler??

Kærligst
Sussie

Nå, jeg vidste ikke der var skrevet om den herinde før...

Anmeld

10. november 2011

Misty

Hun skulle dælme have samme omgang selv!!

Er så rystet! At hun ikke kan tænke sig til at det er helt ude på et sidespor det der...

Er helt mundlam...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.