Hvaa damer, er den ik sunket? :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Nina Amelia

Jeg vil mene at din mave er sunket og mere spids nu, jo Men det kan jo også bare være at bebsen flytter rundt derinde he he.. Er du ved at blive utålmodig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Sitrani

PiaRW skriver:

Tak for svar, hehe det er måske ønsketænkning. Her er billede fra 30+0, der er det måske lidt mere tydeligt, eller også er den bare blevet større nu, hvilket jo også er gode tegn

Jeg tror også bare den er vokset, for kan ikke se den store forskel på billederne... men det er så svært at se, når det er på billeder, og du har forskelligt tøj på - det betyder meget hvordan man klæ'r sig Det kan jeg da huske fra jeg selv var gravid - noget så jeg større ud i end andet... under alle omstændigheder har du en rigtig smuk mave! Den sidder så flot på dig

Anmeld

10. november 2011

PiaRW

Camulla skriver:

Måske det er fordi man kan se mere af din trøje på det nederste. På det øverste skrærer billedet længere oppe, måske derfor det snyder 

Ja, det kunne måske godt gøre det. Og så os fordi den er blevet lidt mere spids som en anden siger.

Billeder er sku os noglegange svære at få til at vise det man gerne vil.. Nok siger et billede mere end 1000 ord, men de kan sku også snyde

Anmeld

10. november 2011

PiaRW

Nina Amelia skriver:

Jeg vil mene at din mave er sunket og mere spids nu, jo Men det kan jo også bare være at bebsen flytter rundt derinde he he.. Er du ved at blive utålmodig?

ih tak for det

Jeg skal love dig for han mosler rundt. Har dog heldigvis ikke fået fodboldspark i ribbenene endnu. Eller det har jeg, men det har ikke gjort så ondt som jeg har hørt det skulle gøre

Åh ja, jeg er virkelig utålmodig

Anmeld

10. november 2011

PiaRW

STN skriver:

Jeg tror også bare den er vokset, for kan ikke se den store forskel på billederne... men det er så svært at se, når det er på billeder, og du har forskelligt tøj på - det betyder meget hvordan man klæ'r sig Det kan jeg da huske fra jeg selv var gravid - noget så jeg større ud i end andet... under alle omstændigheder har du en rigtig smuk mave! Den sidder så flot på dig

Ja, man burde måske have samme påklædning på hver gang, det må jeg gøre fra nu af. Kan jo ikke tage de andre om..  hehe

Tusind tak for de søde ord 

Anmeld

12. november 2011

Nina Amelia

PiaRW skriver:

ih tak for det

Jeg skal love dig for han mosler rundt. Har dog heldigvis ikke fået fodboldspark i ribbenene endnu. Eller det har jeg, men det har ikke gjort så ondt som jeg har hørt det skulle gøre

Åh ja, jeg er virkelig utålmodig

Han syntes sikkert også at der er ved at være pladsmangel

Puh ha nej, de der små babyfutter kan altså virkelig lave ravage oppe under ens ribben! Vi må håbe at han ikke får smag for det

Ååhh jeg kan godt forstå dig, specielt når man er herinde og konstant ser bebser og læser om fødsler osv osv... Der er så længe til og pludselig er han der! I må fordrive tiden med at forkæle hinanden lidt..

Anmeld

8. december 2011

Nanastep

Hej med dig.
Men Emil blev skønnet til 3200/3300 da jeg var 36+0
De mente jeg skulle sættes igang før termin fordi han var så stor . Men det blev jeg aldrig .
Da jeg var 40+0 fødte jeg og de skønnede ham til 4500 når han kom ud.
Men han var altså kun 3428g
havde for meget fostervand derfor de tog fejl

Anmeld

8. december 2011

Pige2009

Jeg må indrømme, at jeg ikke kan se det

Anmeld

8. december 2011

Nanastep

Nanastep skriver:

Hej med dig.
Men Emil blev skønnet til 3200/3300 da jeg var 36+0
De mente jeg skulle sættes igang før termin fordi han var så stor . Men det blev jeg aldrig .
Da jeg var 40+0 fødte jeg og de skønnede ham til 4500 når han kom ud.
Men han var altså kun 3428g
havde for meget fostervand derfor de tog fejl

3420g *
Sorry de fejl der er men skriver fra mobil Hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.