Hvaa damer, er den ik sunket? :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.514 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. november 2011

PiaRW

Så runder jeg 32+0 imorgen, jeg syntes(drømmer om) maven er sunket! Hvad siger I?

31+0 er billedet med cowboyvest

31+6 kun med hvid trøje

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Vivian87

Lidt sys jeg det ser ud til!

havde det på samme med min egen imorges, men min læge sagde da jeg var dernede nu her at hun ligger meget højt så det var usansyndligt  

Anmeld

10. november 2011

Sitrani

PiaRW skriver:

Så runder jeg 32+0 imorgen, jeg syntes(drømmer om) maven er sunket! Hvad siger I?

31+6 kun med hvid trøje

Hvis jeg skal være ærligt... så nej! Det synes jeg faktisk ikke den er.. Men det er altid så svært at sige, når man kun ser et billede Men hvis du selv synes den er det, så kan det jo godt være... Min mave sank først rigtig 3 uger inden jeg fødte (og det gjorde jeg i uge 39+1)

Anmeld

10. november 2011

Camulla

PiaRW skriver:

31+6 kun med hvid trøje

Jeg synes den ser ud til at være mere sunket på det øverste billede... Det er ikke meningen, vel?? Hmm...

Anmeld

10. november 2011

PiaRW

STN skriver:

Hvis jeg skal være ærligt... så nej! Det synes jeg faktisk ikke den er.. Men det er altid så svært at sige, når man kun ser et billede Men hvis du selv synes den er det, så kan det jo godt være... Min mave sank først rigtig 3 uger inden jeg fødte (og det gjorde jeg i uge 39+1)

Tak for svar, hehe det er måske ønsketænkning. Her er billede fra 30+0, der er det måske lidt mere tydeligt, eller også er den bare blevet større nu, hvilket jo også er gode tegn

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2011

Mka

Rigtig fin mave. Synes det ligner at baby ligger på en anden måde, for din mave er mere spids på det sidste billede

Anmeld

10. november 2011

PiaRW

Camulla skriver:

Jeg synes den ser ud til at være mere sunket på det øverste billede... Det er ikke meningen, vel?? Hmm...

Hehe, nej det er det ikke. Jeg er måske den eneste der kan se det så

Anmeld

10. november 2011

PiaRW

Vivian87 skriver:

Lidt sys jeg det ser ud til!

havde det på samme med min egen imorges, men min læge sagde da jeg var dernede nu her at hun ligger meget højt så det var usansyndligt  

Nå da, så havde du også lige gået og håbet.

Det er vist også bare ønsketænkning fra mig af

Anmeld

10. november 2011

Camulla

PiaRW skriver:

Hehe, nej det er det ikke. Jeg er måske den eneste der kan se det så

Måske det er fordi man kan se mere af din trøje på det nederste. På det øverste skrærer billedet længere oppe, måske derfor det snyder 

Anmeld

10. november 2011

PiaRW

Mka skriver:

Rigtig fin mave. Synes det ligner at baby ligger på en anden måde, for din mave er mere spids på det sidste billede

Dét kan du da kun have ret i. Mon ikke det er det jeg ser så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.