er de virkelig så slemme???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Ciss

Det er da heldigvis ikke alle andre, som skal finde navn til jeres barn!

Mine forældrer ville sikkert reagere, hvis vi havde valgt de navne. Men nu var den slags navne jo heller ikke lige moderne i 70'erne og 80'erne, så selvfølgelig er det ikke de navne, de selv ville have valgt.

Det er faktisk helt naturligt, at de ældre generationer reagerer på de navne, de nyfødte får. For tiden og smagen skifter. Og det er godt, synes jeg.

Vælg de navne, I kan blive enige om. Det er jeres smag som tæller i denne sag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Hasselnødden

Jeg syntes det er søde navne. Mynthe for mit vedkommende ville dog mere være beregnet til en Greyhound og jo, har bestemt set Anakin, så sammenligner det jo som det første med Star Wars. Men syntes ikke, at det er navne man ikke kan hedde.

Anmeld

10. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Jeg elsket Star wars og syntes Aniken er et fedt navn. Mythe er også rigtig fint og lige til at "spise" vh Stine

Anmeld

10. november 2011

sandorff

merle2010 skriver:

hver gang vi siger de navne vi har fundet til vores nye baby, så rynker folk på næsen og siger at det kan man ikke hedde

hvis det bliver en pige så MYNTHE

og hvis en dreng så ANAKIN

jeg elsker de to navne men folk hader dem åbenbart..

det er de eneste navne mig og manden kan blive enige om...

vores andre børn hedder Julian, Anastazia og Merle

næh! folk er bare så bange for nye ting. hvis børn ikke hedder emma, ida eller noah er det jo helt forkert!
til vores første barn havde vi drengenavnet COLIN på bordet, man kunne jo høre en nål ramme gulvet da vi nævnte det!
jeg syntes det er nogle SUPER navne i har valgt

Anmeld

10. november 2011

BellaT

ELSKER Anakin! Ville ikke selv "turde" give min egen dreng navnet, men synes det er fedt når andre gør det. Jo flere Anakin'er, jo mere "almindeligt" bliver navnet. Tror det bliver populært engang. Så skynd dig at hapse det, som en af de første.

Mynthe har jeg ikke rigtig en mening om. Er neutral. Ligesom ved Merle.

Anmeld

10. november 2011

merle2010

sandorff skriver:

næh! folk er bare så bange for nye ting. hvis børn ikke hedder emma, ida eller noah er det jo helt forkert!
til vores første barn havde vi drengenavnet COLIN på bordet, man kunne jo høre en nål ramme gulvet da vi nævnte det!
jeg syntes det er nogle SUPER navne i har valgt

det er nemlig rigtigt..

en bekendt spurgte hvorfor vi ikke bare kaldte ham Rasmus og hende Louise, da det var navne alle kunne forene sig med

de navne falder bare helt uden for hvad jeg ønsker og drømmer om...

jeg er super glad for de navne, og er sikker på de nok skal passe på den lille

Anmeld

10. november 2011

isimaven

jamen jeg synes det er superfine navne I har fundet på der

Merle og Mynte passer supergodt sammen og Anakin er også flot og passer også godt ind i søskendeflokken

Og så er det bare med at være ligeglad med hvad andre muligvis har af kritik!!! Min far troede vi tog røven på ham da vi fortalte hvad Zoe skulle hedde hans svar var så da det gik op for ham at vi mente det "nå min pige nu har du da boet for længe i udlandet" hehehehe

så  fra mig

Anmeld

10. november 2011

Ciss

Jeg kommer bare i tanke om min fars reaktion, da han hørte, at vi vurderede Valdemar, hvis den ældste var blevet en dreng. Han ser vantro på mig og brøler nærmest "VALDE", før han knægger totalt sammen af latter og kolapser i lænestolen. ()

Nu blev det ikke Valdemar, men jeg synes stadig, at det er et rigtig flot navn - og det har jo så bagefter vist sig, at jeg langt fra er den eneste, som synes det.......

Anmeld

11. november 2011

Pigent

merle2010 skriver:

hver gang vi siger de navne vi har fundet til vores nye baby, så rynker folk på næsen og siger at det kan man ikke hedde

hvis det bliver en pige så MYNTHE

og hvis en dreng så ANAKIN

jeg elsker de to navne men folk hader dem åbenbart..

det er de eneste navne mig og manden kan blive enige om...

vores andre børn hedder Julian, Anastazia og Merle

Mynthe kan jeg godt lide og det andet kan jeg bestemt ikke lide 

Anmeld

11. november 2011

4kløver

Syndes det er flotte navne..
Jeg har også fået afvide at mine har underlige navne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.