er de virkelig så slemme???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

GUSO

Nok ikke lige det svar du havde håbet på, men det er ikke navne jeg kunne finde på at bruge til mine børn, og heldigvis er vi alle forskellige, men synte bare tidens trend er at finde de mest mystiske/"enestående" navne til sine børn og det er ikke Lige min smag, men igen er vi heldigvis ikke ens alle sammmen, hvis du syntes det er det rigtige så er det jo bare det og så kan det være ligemeget hvad andre tænker det er vel deres hovedpine.. Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

merle2010

Lunae skriver:

Jeg elsker Mynthe Det står også på min navne liste!

Anakin kan jeg faktisk også ret godt lide!

Virkelig gode navne, hbis du spørger mig!

årh det var dejligt at nogen også kan lide de navne

Anmeld

10. november 2011

lille83

det er ikke nogen navne som jeg personligt ville vælge, er mere til navne som kristian, mads, marie og kathrine.. altså i den dur..

MEN.... jeg synes de passer super godt til jeres børns navne, og det vigtigste er jo i selv synes de er smukke.

tror desværre folk har en tendens til at lukke af og udelukke et specielt navn hvis det ikke lige er så brugt. og er sikker på at når babyen er født og har fået sit navn kan den bare ikke hedde andet..

Anmeld

10. november 2011

merle2010

LISBETH:-) skriver:

Hvis det er de navne i synes er søde, så er det de navne i skal vælge. Det er lige meget hvad alle andre synes.

ALLE rynkede også næse da vi sage at Elina skulle hedde Elina. Men nu kan hun jo ikke hedde noget andet.

du har så evig ret søde

alle rynkede også på næsen over Merle.. men hun kan jo heller ikke hedde andet nu

tror bare de skal vænne sig til navnene.. og så er det ligsom det..

vi elsker de navne og er enige for 1 gangs skyld.. så nu bliver det sådan..

medmindre at barnet kommer ud og ligner noget HELT andet...

Anmeld

10. november 2011

Zeus

merle2010 skriver:

hver gang vi siger de navne vi har fundet til vores nye baby, så rynker folk på næsen og siger at det kan man ikke hedde

hvis det bliver en pige så MYNTHE

og hvis en dreng så ANAKIN

jeg elsker de to navne men folk hader dem åbenbart..

det er de eneste navne mig og manden kan blive enige om...

vores andre børn hedder Julian, Anastazia og Merle

Med de navne dine andre børn har, så kan den næste næppe hedde Pia eller Ole

Synes det er nogen pæne navne i har fundet jer Tror både Mynthe og Anakin er begyndt at blive mere populære

Anmeld

10. november 2011

Mor Christa

er hel vild med de navne !!!!

Anmeld

10. november 2011

Palaja

Dinna88 skriver:

Mynthe er for mig en lille, nuttet pige. Ikke en voksen kvinde. Så det er, for mig, et af de navne der ikke dutter til både barn og voksen. Men det ville være sødt til en hund haha.

Anakin ved jeg ikke rigtig... Det er bestemt ikke grimt, det er bare lidt... Besynderligt. 

Jeg kender en som har en hund som heller Alma og en datter som hedder Mynte. Jeg tænkte også i starten at det burde have været omvendt Men nu er det jo bare sådan... 

Anmeld

10. november 2011

Palaja

Jeg kan godt lide Mynthe. Jeg har efterhånden fået smag for det, da det var et "nyt" navn var jeg ikke så vild med det. Men nu har jeg efterhånden stødt på det mange gange, og kan faktisk rigtigt godt lide det. Synes af en eller anden grund også det er pænere med H end uden

Anakin... Hmmm don't love it, don't hate it. Det er måske lidt for amerikansk klingende til min smag Men jeg synes ikke det er grimt eller "næserynke"-fremkaldende 

I skal kalde jeres barn lige præcis hvad i finder smukkest. Så kan folk da bare rynke løs 

Anmeld

10. november 2011

merle2010

MissChrista skriver:

er hel vild med de navne !!!!

du er simpelthen ALTID så positiv og glad

hver gang du skriver en kommentar bliver man så glad..

tak

Anmeld

10. november 2011

Mor Christa

merle2010 skriver:

du er simpelthen ALTID så positiv og glad

hver gang du skriver en kommentar bliver man så glad..

tak

haha hvor er du sød Mange tak - det var jeg slet ikkeklar over hihi 
Men hvert fald er det nogle super navne !! er især helt tosset med Mynthe?!?!? :O Har aldrig hørt det før.. Super sødt (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.