er de virkelig så slemme???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Dinna88

Palaja skriver:

Jeg kender en som har en hund som heller Alma og en datter som hedder Mynte. Jeg tænkte også i starten at det burde have været omvendt Men nu er det jo bare sådan... 

Haha, ja, ved du hvad....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Krussedulle

merle2010 skriver:

hver gang vi siger de navne vi har fundet til vores nye baby, så rynker folk på næsen og siger at det kan man ikke hedde

hvis det bliver en pige så MYNTHE

og hvis en dreng så ANAKIN

jeg elsker de to navne men folk hader dem åbenbart..

det er de eneste navne mig og manden kan blive enige om...

vores andre børn hedder Julian, Anastazia og Merle

Jeg syntes de er rigtig flotte hvis vi skulle have en pige, skulle hun hedde Mynthe til mellemnavn .. Jeg syntes de er så fine

Anmeld

10. november 2011

Christina.78

Palaja skriver:

Jeg kan godt lide Mynthe. Jeg har efterhånden fået smag for det, da det var et "nyt" navn var jeg ikke så vild med det. Men nu har jeg efterhånden stødt på det mange gange, og kan faktisk rigtigt godt lide det. Synes af en eller anden grund også det er pænere med H end uden

Anakin... Hmmm don't love it, don't hate it. Det er måske lidt for amerikansk klingende til min smag Men jeg synes ikke det er grimt eller "næserynke"-fremkaldende 

I skal kalde jeres barn lige præcis hvad i finder smukkest. Så kan folk da bare rynke løs 

Anmeld

10. november 2011

patella

Jeg er rigtig vild med Mynthe - det er på vores top 4 over mulige navne til vores kommende pige - og det ligger som nr. 1 eller 2 Jeg er bare ikke sikker på om det skal være med eller uden h, hvis dte blir det vi vælger. 

Anakin har jeg aldrig hørt før (har heller ikke set Star Wars) og måske mest derfor bryder jeg mig ikke så meget om det. Men det er mest det fremmede i det, der vist gør det, for jeg syns ikke det klinger grimt eller noget

Anmeld

10. november 2011

merle2010

tak for jeres svar allesammen

både de positive og negative, men hey, jeg spurgte jo selv

i er så dejlige allesammen

Anmeld

10. november 2011

Isabella_mor

merle2010 skriver:

hver gang vi siger de navne vi har fundet til vores nye baby, så rynker folk på næsen og siger at det kan man ikke hedde

hvis det bliver en pige så MYNTHE

og hvis en dreng så ANAKIN

jeg elsker de to navne men folk hader dem åbenbart..

det er de eneste navne mig og manden kan blive enige om...

vores andre børn hedder Julian, Anastazia og Merle

syntes de er flotte... 

mynthe er da også ved at komme frem stille og roligt som et populært navn... anarkin er det som bla. Ibi støvrings dreng hedder.. og så kommer det fra STAR WARS.. \m/ 

og det er et fedt navn.

Anmeld

10. november 2011

Benjamins'mor

Bare vent til barnet er født og folk har vendet sig til det, så kan babyen ikke hedde andet.

Anmeld

10. november 2011

millesofie

jeg synes i skal være ligeglade med hvad folk synes om de navne i kan lide

jeg valgte selv at min pige skulle hedde Tinke Hermione og det var folk helt ved at falde bagover af (ved ikke hvorfor) og havde hun blevet en dreng var det blevet Knud eller Arcimedes.. så forstil dig min families udtryk  men jeg er helt vild med alle de navne og det er jo mit valg

så go for it.. helt ærligt

Anmeld

10. november 2011

maria_wlt

merle2010 skriver:

jeg har hele tiden været sikker på Mynthe det er så sødt og passer godt til merle...

anakin udtales a-na-kind... og staves så bare uden d tilsidst

har du ikke set starwars.. hihi

Både Merle og Mynthe var oppe her.. Dejlige navne..

Nej jeg har desværre ikke set Starwars 

Anmeld

10. november 2011

madsenmor

syntes det er super fede navne... om end jeg nok ikke ville falde i star wars bløgen og hvis jeg skulle ville det nok ikke lige være anakin han bliver trods alt til darth vader

men hey jeg er nok også bare for meget fan til at ende der

holder fast i at det er gode navne og som andre har sagt følg dig selv og evt. faren det er jeres børn og derfor også jeres valg...

mange kigget skævt da min mellemste søn blev navn givet Gorm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.