dyr i hjemmet og baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.821 visninger
23 svar
0 synes godt om
10. november 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Jeg har lige fået to Katte og har en lille datter på snart 4 mdr.. men der er et MEN! min mor siger det er pisse skadeligt for barnet og det skulle jeg aldrig ha fået mig.. HVAD kan i sige om det ? til jer der har katte eller ved noget om det? må barnet røre ved missere? og må de være i nærheden af hinanden under opsyn? Misserne er kun 12 uger og det eneste sted jeg holder dem fra er værelserne hvor vi sover....! Men hvad er jeres holdning/mening til dyr og baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

PsychedeliC

den-lykkeligste skriver:

Jeg har lige fået to Katte og har en lille datter på snart 4 mdr.. men der er et MEN! min mor siger det er pisse skadeligt for barnet og det skulle jeg aldrig ha fået mig.. HVAD kan i sige om det ? til jer der har katte eller ved noget om det? må barnet røre ved missere? og må de være i nærheden af hinanden under opsyn? Misserne er kun 12 uger og det eneste sted jeg holder dem fra er værelserne hvor vi sover....! Men hvad er jeres holdning/mening til dyr og baby?

Nej det har jeg aldrig hørt. Jeg har bare hørt at gravide ikke må skifte kattebakker

Anmeld

10. november 2011

mor-til-en-dejlig-baby

PsychedeliC skriver:

Nej det har jeg aldrig hørt. Jeg har bare hørt at gravide ikke må skifte kattebakker

wee, jamen jeg er så ikke gravid - så kan jeg nærmest forstå på dig at der ikke skulle være noget at frygte ..... blev så bange da min mor hostede op med alle sine bekymringer så jeg var ved at skille mig a med de kære misser.....'

Anmeld

10. november 2011

PsychedeliC

den-lykkeligste skriver:

wee, jamen jeg er så ikke gravid - så kan jeg nærmest forstå på dig at der ikke skulle være noget at frygte ..... blev så bange da min mor hostede op med alle sine bekymringer så jeg var ved at skille mig a med de kære misser.....'

Jeg kunne ikke forstille mig at der skulle være noget galt i det . Min veninde havde selv kat under sin graviditet men hun skiftede bare ikke kattebakke og ingen fortalte dem at børn ikke kan tåle dem . Jeg havde selv 2 hunde og der var heller ikke nogle der sagde til mig at min lille ikke kunne tåle det

Anmeld

10. november 2011

mor-til-en-dejlig-baby

PsychedeliC skriver:

Jeg kunne ikke forstille mig at der skulle være noget galt i det . Min veninde havde selv kat under sin graviditet men hun skiftede bare ikke kattebakke og ingen fortalte dem at børn ikke kan tåle dem . Jeg havde selv 2 hunde og der var heller ikke nogle der sagde til mig at min lille ikke kunne tåle det

wuhuuuuuuu dejligt så kan min mor godt se at blive rolig igen

Anmeld

10. november 2011

Nessie

Tværtimod tror jeg på at det er sundt for børn at have dyr

Har aldrig hørt om at det skulle være sundhedsskadeligt, med mindre barnet har allergi, selvfølgelig.

Jeg har selv 2 katte, og synes det er godt for min søn at lære at behandle dyr med respekt

Anmeld

10. november 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Nessie skriver:

Har aldrig hørt om at det skulle være sundhedsskadeligt, med mindre barnet har allergi, selvfølgelig.

Jeg har selv 2 katte, og synes det er godt for min søn at lære at behandle dyr med respekt

whuuuuuuuuuu!! hvor herligt at høre... så lækkert ! føler rigtig mine katte kan føle sig hjemme nu...hihihihih, jeg er så glad

Anmeld

10. november 2011

Peanut

Nessie skriver:

Anmeld

10. november 2011

Tullemuzz

Tror din mor har hørt for meget på vandrehisriorerne som siger af katte ikke kan lide børn, de kradser dem og ligger sig på spædbørn så de ikke kan trække vejret og ligger sig i deres vugger. Det er nu kun vandre historier vores to katte har aldrig gjort vores søn noget og han er to i dag og har både løftet dem og revet dem i halen og lagt sig på dem da han var mindre og de stak kun af da de vi stoppede ham(han har dog lært og være sød ved dem nu) så behold du roligt dine missere

Anmeld

10. november 2011

2721

I gamledage var der snak om at det ikke var godt at have kat og babyer fordi man frygtede at katten ville ligge barnet ihjel i vuggen og så selvfølgelig uviden frygt for smitte kat og barn imellem og allergi grundet katte år, men i dag er vi jo heldigvis blevet kloger, men hos nogen hænger den ubegrundet frygt jo med. Dermed ikke sagt at man bare skal lade baby være alene med kattene alm du jk heller ikke gør.
Jeg har 3 katte og da min søn var lille havde vi 4, jeg tror på det er sundt for børn at omgive sig méd dyr, da det kan lære dem respekt for andre individer og ansvar. Plus der kan opstå et skøn bånd dem immellem, min søn og min hankat ELSKER hinanden og Charlie prøver ofte at kysse og kramme ham og min kat elsker ham højt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.