Puha.. tiden går langsom her.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.274 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. november 2011

PernilleogDennis

Ja, lige en lille opdatering..

Vi er stadig indlagt, og freya er lige kommet ud af det lys som de skal være i for gulsot.. Jeg synes bare tiden er utrolig lang her, og jeg venter på at komme hjem..

Jeg synes jeg er på randen til at bryde sammen hele tiden,. Jeg græder over de mindste ting.. Jeg har så mange følelser som jeg ikke er herre over, det er helt vildt.. Men er det ikke normalt? Eller skal jeg snakke med nogen om det?

Hun klare sig rigtig godt, men hun er bare så lille og skrøbelig, og med det samme hun græder så græder jeg næsten også..

Jeg troede jeg ville være en hård og kærlig mor, men er lige det modsatte.. Jeg tuder når hun skal have taget blodprøver, jeg tudede helt vidt hver gang hun skulle tilbage i lyset igen, for de skal have de der briller på hvor de slet ikke kan åbne øjnene.. åårh SUK.. Jeg håber alt bliver bedre med tiden, når jeg får lært hende lidt bedre at kende..

MEN DEJLIG DET ER HUN!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Frk-Lotusblomst

Orh søde. Jeg skal ikke gøre mig klog på situationen. Tror dog det er normalt at reagere som du gør men tror ikke det ville skade at få snakket om det!

Og selvfølgelig er tiden lang og det er forståeligt du gerne vil hjem - hjem og starte en rigtig hverdag for din lille familie..

Tilsidst skal du lige have en masse

Anmeld

9. november 2011

Mamalou

PernilleogDennis skriver:

Vi er stadig indlagt, og freya er lige kommet ud af det lys som de skal være i for gulsot.. Jeg synes bare tiden er utrolig lang her, og jeg venter på at komme hjem..

Jeg synes jeg er på randen til at bryde sammen hele tiden,. Jeg græder over de mindste ting.. Jeg har så mange følelser som jeg ikke er herre over, det er helt vildt.. Men er det ikke normalt? Eller skal jeg snakke med nogen om det?

Hun klare sig rigtig godt, men hun er bare så lille og skrøbelig, og med det samme hun græder så græder jeg næsten også..

Jeg troede jeg ville være en hård og kærlig mor, men er lige det modsatte.. Jeg tuder når hun skal have taget blodprøver, jeg tudede helt vidt hver gang hun skulle tilbage i lyset igen, for de skal have de der briller på hvor de slet ikke kan åbne øjnene.. åårh SUK.. Jeg håber alt bliver bedre med tiden, når jeg får lært hende lidt bedre at kende..

MEN DEJLIG DET ER HUN!

Kære dig!

Jeg græd også meget i starten efter min søns fødsel, og jeg kan huske, at det var helt galt på tredje dagen. Jeg kunne græde over de underligste småting, eller blev pludselig total overvældet af mine følelser, og jeg vil sige at det er helt normalt. Det er overvældende at blive mor! 

Min søn fik også taget blodprøver pga gulsort i starten, ligesom han fik klippet tungebåndet, da han var tre dage gammel. Jeg ved, at det er helt ukompliceret, men jeg græd - som dig - mens det stod på. 

Jeg kan trøste dig med at det går over! Dog oplever jeg, 6 måneder efter fødslen, at jeg er langt mere følsom end før jeg blev mor!

Held og lykke med hende!

Anmeld

9. november 2011

babymus77

Sender dig et kram!!! Jeg tænker også det er normalt!! Men det skader aldrig at tale med personalet om dine følelser!! Knus knus knus!!! Inden du ser dig om, er i hjemme !!!

Anmeld

9. november 2011

norenberg

Tiden på sygehuset føles rigtig lang nogle dage uoverkommelige...fik selv 13 uger før tid og var der i 11 uger...men syntes du skal tage imod en psykolog samtale som man kan få gratis på sygehuset, måske kan det hjælpe...måske ikke men så har du jo prøvet det...

Anmeld

10. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Sender dig enkrammer

Anmeld

10. november 2011

Nessie

Jeg tror det er en meget naturlig reaktion på forløbet, og så er du jo ikke selv herre over hvad der sker med din lille skat, men kan bare stå og se til, mens nogle andre bestemmer hvad der skal gøres.

Og så BLIVER man bare mere følsom og får lettere til tårer når man har fået et barn

Anmeld

10. november 2011

morethanperfect

MEN DEJLIG DET ER HUN!

Orr  - du får mig til at tænke på den første tid efter min fødsel .. 

Jeg kunne ingenting uden og begyndte og græde .. Min familie kom på besøg dagen efter , og jeg brød ud i gråd , uden og vide hvorfor 

Jeg tror det er meget normalt , det var det i hvert fald hos mig 

Ønsker jer alt godt 

Anmeld

10. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Det er helt normalt! Håber du sørge for at komme lidt ud fra sygehuset, det ka nemlig hjælpe lidt på ens kulder når man er indlagt i en længer periode! Håber ellers at hun bliver stor og fin? Vh Stine

Anmeld

10. november 2011

Toshiba

MEN DEJLIG DET ER HUN!

tror det er HELT normalt - især når de kommer en del før tid - man skal jo omstille sig rimelig hurtigt - på noget som man "troede" først var om noget tid - bekymringerne der følger med når de kommer før tid og tingene er som regl ikke helt som drømmen sagde....

Men hun skal nok blive STOR og STÆRK

Vil sende dig et KÆMPE kram - og sende jer de bedste tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.