Hvilket drengenavn passer bedst til Julia?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

lycly

en drøm skriver:

Syntes også bare drenge navne er super svært. omvendt tænker jeg at alle jo næsten vælger specielle navne som william osv. så når de børn bliver store så er de specielle navne blevet de almidelige og omvendt. hvis det giver mening?

Ja, det tror jeg du har helt ret i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Frk-Lotusblomst

LunaLykke skriver:

Jeg synes heller ikke at nogen af dem passer sådan super godt, også derfor folk meget gerne måtte komme med andre forslag. Jeg går egentlig ikke så meget op i at de passer, men det måtte bare gerne klinge

Lige præcis min pointe der ikke rigtig kom frem. hehe. Men lige så snart man har sagt Julia og Mathias, Julia og Oliver o.s.v nok gange klinger det jo edre og bedre sammen. ;Ø)

Anmeld

10. november 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Theo
Theodor
Luka
Vitus
Villum
Leander
Levi
Jasper
Jamie
Zander
Zacharias
Kjartan

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

10. november 2011

Muhmi

Helt klart David... Det klinger bedst...

Anmeld

11. november 2011

Pigent

LunaLykke skriver:

Jeg keder mig. Og så sad jeg og overvejede hvis vi får en dreng næste gang, hvad han så skal hedde. Det skulle gerne passe lidt til Julia som vores pige hedder. 

Så hvad synes I ? Foreslå gerne navne lidt i samme stil

Julia og David synes jeg 

Anmeld

11. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Valgte i øvrigt Oliver, da jeg synes det er fint med 3 stavelser som i Julia. Det kan jeg godt lide.

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

LunaLykke skriver:

Jeg keder mig. Og så sad jeg og overvejede hvis vi får en dreng næste gang, hvad han så skal hedde. Det skulle gerne passe lidt til Julia som vores pige hedder. 

Julia&Jonas måske, ej aner det ikke, men J og J kunne da være meget sjovt 

Anmeld

12. november 2011

lycly

1000Ben skriver:

Julia&Jonas måske, ej aner det ikke, men J og J kunne da være meget sjovt 

Ja jeg ELSKER navnet Jonas, og vi snakkede godt om det hvis vi havde fået en dreng. Vi kender bare mange venner og kollegaer der hedder det, desværre  

Anmeld

12. november 2011

K&S

LunaLykke skriver:

Jeg har stemt Oliver - det ligger bedst på tungen, hvis man siger de 2 navne sammen

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

LunaLykke skriver:

Ja jeg ELSKER navnet Jonas, og vi snakkede godt om det hvis vi havde fået en dreng. Vi kender bare mange venner og kollegaer der hedder det, desværre  

Jamen er Jonas ikke et navn som ikke rigtig bliver brugt mere- jeg tænker at han så måske ville være en af få fra en ny årgang, men kan godt forstå at det er lidt øv, hvis I kender så mange som hedder det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.