Hvilket drengenavn passer bedst til Julia?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Zeus

Benjamins'mor skriver:

Har stemt ''Andet navn'' da jeg ikke synes det ligger godt i munden sammen med de navne. Sorry, bare min mening.

Men synes Julia og Janus passer godt sammen.

Ej hvor skægt, jeg tænkte også Janus med det samme.. At jeg så ikke ville vælge navnet, er en helt anden sag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Benjamins'mor

Zeus skriver:

Ej hvor skægt, jeg tænkte også Janus med det samme.. At jeg så ikke ville vælge navnet, er en helt anden sag

Samme her. Tænkte det, men vil nok ikke selv have en dreng der hed det, men det er jo en smags sag, folk er forskellige og navnet er jo ikke grimt.

Anmeld

10. november 2011

Zeus

Benjamins'mor skriver:

Samme her. Tænkte det, men vil nok ikke selv have en dreng der hed det, men det er jo en smags sag, folk er forskellige og navnet er jo ikke grimt.

Min veninde havde en gang en hund der hed Janus, så det navn er ligesom ødelagt for mig.. Det samme med navnet Magnus.. Tidligere var jeg stensikker på at min evt. søn skulle hedde Magnus, indtil både min søster og senere også min lillebror navngav deres hunde Magnus

Anmeld

10. november 2011

Benjamins'mor

Zeus skriver:

Min veninde havde en gang en hund der hed Janus, så det navn er ligesom ødelagt for mig.. Det samme med navnet Magnus.. Tidligere var jeg stensikker på at min evt. søn skulle hedde Magnus, indtil både min søster og senere også min lillebror navngav deres hunde Magnus

Ej, hvor træls.

Synes dog ikke man kan kalde en hund for magnus.

Anmeld

10. november 2011

Zeus

Ej, hvor træls.

Synes dog ikke man kan kalde en hund for magnus.

Nej vel

Til gengæld har jeg en kat der hedder Casper, så jeg er vist ikke meget bedre

Anmeld

10. november 2011

lycly

Frk-Lotusblomst skriver:

Har stemt Mathias.. Men skal jeg være helt ærlig synes jeg ikke nogen af navnene passer sammen..

Men det gør nu ingenting for mig da jeg ikke går så meget op i at navnene passer men at man kan lide dem særskilt. Altså er enig i det ikke kan være Julia og Børge, altså de skal heller ikke være for langt fra hinanden. Men det er nok ligeså meget fordi jeg ikke kan lide navnet børge.

Men Julia og William, Julia og Matti .. Hmm Kan ikke lige finde noget der klinger 100% med Julia..

Ved ikke om det gav mening elelr bare blev rodet. hehe.

Jeg synes heller ikke at nogen af dem passer sådan super godt, også derfor folk meget gerne måtte komme med andre forslag. Jeg går egentlig ikke så meget op i at de passer, men det måtte bare gerne klinge

Anmeld

10. november 2011

lycly

Benjamins'mor skriver:

Har stemt ''Andet navn'' da jeg ikke synes det ligger godt i munden sammen med de navne. Sorry, bare min mening.

Men synes Julia og Janus passer godt sammen.

Det synes jeg heller ikke de gør, synes generelt det er svært at finde et navn der klinger med Julia

Men ja, Julia og Janus lyder fint, kan bare ikke lide navnet Janus

Anmeld

10. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Skulle jeg vælge et af dem du har på listen, så Oliver.

Anmeld

10. november 2011

Sasja77

LunaLykke skriver:

Det synes jeg heller ikke de gør, synes generelt det er svært at finde et navn der klinger med Julia

Men ja, Julia og Janus lyder fint, kan bare ikke lide navnet Janus

Har egentlig stemt David og ellers Noah....synes jeg klinger meget godt med Julia...Som for øvrigt er et rigtig flot pigenavn -altså Julia

Anmeld

10. november 2011

Sara.

LunaLykke skriver:

Jeg keder mig. Og så sad jeg og overvejede hvis vi får en dreng næste gang, hvad han så skal hedde. Det skulle gerne passe lidt til Julia som vores pige hedder. 

Så hvad synes I ? Foreslå gerne navne lidt i samme stil

Jeg synes at Julia og Jacob passer godt sammen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.