Hvilket drengenavn passer bedst til Julia?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

BABYPIGEnr4

Nikolai

Baby hilsner fra Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Benjamins'mor

LunaLykke skriver:

Det synes jeg heller ikke de gør, synes generelt det er svært at finde et navn der klinger med Julia

Men ja, Julia og Janus lyder fint, kan bare ikke lide navnet Janus

Det er jo det. Det er altid nemt nok at finde et navn til den første, men så kommer den næste og så er det bare så svært.

Jeg synes heller ikke rigtigt jeg kan finde hverken drenge/pige navne der passer til Benjamin. Men heldigvis for mig, er det ikke noget jeg skal finde ud af i den nærmeste fremtid.

Anmeld

10. november 2011

Jonatansmor

Julia & James

Anmeld

10. november 2011

Benjamins'mor

Zeus skriver:

Nej vel

Til gengæld har jeg en kat der hedder Casper, så jeg er vist ikke meget bedre

Hehe. Min far har 3 katte Knad, Elvis og Poul.

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Stemte Mathias fordi jeg synes det passer bedst med Julia og tænkte på det før jeg gik ind i selve tråden

Anmeld

10. november 2011

Silke91

Jeg vil lige sige at jeg siden jeg var 6 år gammel har vidst at hvis jeg engang får en datter så skal hun hedde Julia så elsker selvfølgelig din datters navn Jeg syntes at julia er et lidt specielt navn og alle de drenge navne du skriver er meget almindelige navne men selvfølgelig pæne herhjemme har vi , hvis vi får en dreng engang, snakket om Theodor, Nicholas, William, Julius og Romeo. Den sidste får jeg dog aldrig manden med på hehe 

Anmeld

10. november 2011

lycly

en drøm skriver:

Jeg vil lige sige at jeg siden jeg var 6 år gammel har vidst at hvis jeg engang får en datter så skal hun hedde Julia så elsker selvfølgelig din datters navn Jeg syntes at julia er et lidt specielt navn og alle de drenge navne du skriver er meget almindelige navne men selvfølgelig pæne herhjemme har vi , hvis vi får en dreng engang, snakket om Theodor, Nicholas, William, Julius og Romeo. Den sidste får jeg dog aldrig manden med på hehe 

Hehe Romeo og Julia kunne da være fedt  

Men ja, de drengenavne jeg har skrevet er meget almindelige i forhold til Julia, og jeg er normalt ikke til almindelige navne som alle hedder. Men der er bare ikke nogen af de lidt anderledes drengenavne jeg kan lide . Der er jeg mest til de gode gamle

Anmeld

10. november 2011

lycly

Sasja77 skriver:

Har egentlig stemt David og ellers Noah....synes jeg klinger meget godt med Julia...Som for øvrigt er et rigtig flot pigenavn -altså Julia

Uh ja, Noah.. Det er et rigtig fint navn!

Anmeld

10. november 2011

lycly

Sasja77 skriver:

Har egentlig stemt David og ellers Noah....synes jeg klinger meget godt med Julia...Som for øvrigt er et rigtig flot pigenavn -altså Julia

Og tak, synes også det er et smukt navn  

Anmeld

10. november 2011

Silke91

LunaLykke skriver:

Hehe Romeo og Julia kunne da være fedt  

Men ja, de drengenavne jeg har skrevet er meget almindelige i forhold til Julia, og jeg er normalt ikke til almindelige navne som alle hedder. Men der er bare ikke nogen af de lidt anderledes drengenavne jeg kan lide . Der er jeg mest til de gode gamle

Syntes også bare drenge navne er super svært. omvendt tænker jeg at alle jo næsten vælger specielle navne som william osv. så når de børn bliver store så er de specielle navne blevet de almidelige og omvendt. hvis det giver mening?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.