Prinsessen88 skriver:
der hvor jeg skal føde går de ind for sædefødsel så min jordemoder synes helt klart det er det jeg skal vælge hvis lillepigen ikke vender sig, jeg er førstegangsfødende , men der er selvfølgelig nogen ting som skal være i orden før det kan lade sig gøre 
Jeg var også førstegangsfødende, men det er skam ingen hindring. Babyen skal selvfølgelig ikke være for stor og må ikke være stjernekigger... derud over så er det ikke fordi der er så meget andet, som skal være på plads?
DOG skal man have vestimulerende drop, så de kan skrue det op, hvis ens egne veer bliver for svage, for der skal hele tiden være progression i fødselen - det skal skride fremad hele tiden.
Jeg synes HELT klart du skal prøve selv, og hvis det så ender i KS, jamen så har du i det mindste prøvet. Mange 'normale' fødsler kan jo også sagtens ende i AKS, så det er altså ikke så forskelligt fra hinanden det her
Jeg siger go for it
Inde på en hjemmeside, som hedder min-mave, er der en lang tråd om sædefødsler. Den fortæller om forskellige kvinders fødsler med børn i UK. Den havde jeg SÅÅÅ meget gavn af. Det er deres FB'er, som ligger der, og man kan skrive med diverse spørgsmål 
Anmeld