Baby ligger i uk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Lisbeth85

Lisbeth85 skriver:

Der er risiko ved at få lavet en operation ved KS, og der er en risiko ved at føde selv. Sådan er det. Jeg synes bare at mit hjerte talte mest i retningen af at jeg skulle føde selv, og lade min krop blive parat af sig selv. Jeg er mest til det naturlige, og jeg er lykkelig for mit valg. Sender den til dig nu.

Jeg fødte på Herning hospital. Glemte det lige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

LR85

Prinsessen88 skriver:

Okay har nemlig os sagt til min jordemoder at jeg nok ikke vil have vendingsforsøg , så det dejligt og høre

Hvor lang tid før fik du så ks ?

Jeg fik kejsersnittet 2 dage før termin  

Anmeld

9. november 2011

raca

hvis du er flergangs fødende, kan du i visse amter få lov at føde vaginalt, dog på sygehuset og med ektra overvågning.. og mindre magen inden et kejsersnit end ved hovdepressentation.. dette skulle ikke være mere riciko fyldt en et kejersnit. for hverken mor eller barn.

men jeg ved ikke om det gælder ved førstegangs fødende

Anmeld

10. november 2011

Mama11

Lisbeth85 skriver:

Der er risiko ved at få lavet en operation ved KS, og der er en risiko ved at føde selv. Sådan er det. Jeg synes bare at mit hjerte talte mest i retningen af at jeg skulle føde selv, og lade min krop blive parat af sig selv. Jeg er mest til det naturlige, og jeg er lykkelig for mit valg. Sender den til dig nu.

ja det rigtigt , jeg ville og helst føde naturligt , er bare bange for at en sædefødsel alligevel vil ende i aks , og det har jeg ikke lyst til .. men der er jo os nogen ting der skal være i orden før man kan føde en sædefødsel

Anmeld

10. november 2011

Mama11

louiseandersen85 skriver:

Jeg fik kejsersnittet 2 dage før termin  

Okay det var tæt på termin troede faktisk det skulle være en uge før eller mere

Anmeld

10. november 2011

Mama11

raca skriver:

hvis du er flergangs fødende, kan du i visse amter få lov at føde vaginalt, dog på sygehuset og med ektra overvågning.. og mindre magen inden et kejsersnit end ved hovdepressentation.. dette skulle ikke være mere riciko fyldt en et kejersnit. for hverken mor eller barn.

men jeg ved ikke om det gælder ved førstegangs fødende

der hvor jeg skal føde går de ind for sædefødsel så min jordemoder synes helt klart det er det jeg skal vælge hvis lillepigen ikke vender sig, jeg er førstegangsfødende , men der er selvfølgelig nogen ting som skal være i orden før det kan lade sig gøre

Anmeld

10. november 2011

Lisbeth85

Prinsessen88 skriver:

der hvor jeg skal føde går de ind for sædefødsel så min jordemoder synes helt klart det er det jeg skal vælge hvis lillepigen ikke vender sig, jeg er førstegangsfødende , men der er selvfølgelig nogen ting som skal være i orden før det kan lade sig gøre

Jeg var også førstegangsfødende, men det er skam ingen hindring. Babyen skal selvfølgelig ikke være for stor og må ikke være stjernekigger... derud over så er det ikke fordi der er så meget andet, som skal være på plads?

DOG skal man have vestimulerende drop, så de kan skrue det op, hvis ens egne veer bliver for svage, for der skal hele tiden være progression i fødselen - det skal skride fremad hele tiden.

Jeg synes HELT klart du skal prøve selv, og hvis det så ender i KS, jamen så har du i det mindste prøvet. Mange 'normale' fødsler kan jo også sagtens ende i AKS, så det er altså ikke så forskelligt fra hinanden det her Jeg siger go for it Inde på en hjemmeside, som hedder min-mave, er der en lang tråd om sædefødsler. Den fortæller om forskellige kvinders fødsler med børn i UK. Den havde jeg SÅÅÅ meget gavn af. Det er deres FB'er, som ligger der, og man kan skrive med diverse spørgsmål

Anmeld

10. november 2011

charlottekri

louiseandersen85 skriver:

Min dreng lå i uk, jeg sagde nej tak til vendingsforsøg da det skulle være frygteligt ubehageligt. Blev enig med jordemoderen om at kejsersnit var det rigtige hos mig

Hvilket blev en helt fantastisk oplevelse

det samme her, maja lå så bare i 2uk (med strakte ben) og det kom slet ikke på tale at jeg skulle føde selv, så det blev pks. hvilket jeg ikke fortryder et eneste sekund (selvom jeg håber at jeg kommer til at prøve at føde normalt ved det næste barn)

Anmeld

10. november 2011

twinny

Ved ikk om det gælder.. Men her lå tvilling b uk.... De prøvede at vende ham efter tvilling a blev født. Men det nåede de ikk, fordi min vand gik spontant hurtigt efter tvilling a var født.. Så han kom med numsen først.. Det gik fint.

Men håber du kan føde normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.