Baby ligger i uk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
28 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Mama11

Heej alle

Vil lige høre om der er andre som står i samme situation

Jeg var til mit 3. jordemoder besøg i går (35+2) og lillepigen ligger i uk så hun har stadig ikke vendt sig endnu.. Hun har ligget sådan siden uge 27 da jeg sidst var til jordemoder så håber virkelig hun når og vende sig , da mit ønske virkelig er og føde normalt .. Så håber virkelig

Er der andre hvor baby heller ikke har vendt sig endnu eller nogen der har oplevet at baby alligevel har nået og vende sig inden fødslen, og hvis ikke hvad har i så valgt, pks, sædefødsel eller vendingsforsøg og hvorfor ?

God aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

4kløver

Og så her. Han ligger godt med røven nede. De har prøvet at vende ham men jeg sagde fra efter 2 forsøg.. jeg har ikke meget vand tilbage så har fået afvide at han nok ikke gør det.. så den 21 skal vi scannes for at se hvordan han ligger og vis han ikke har flyttet sig er det ks.

Anmeld

9. november 2011

Mama11

Okay , hvordan kan det være de arede har forsøgt at vende ham ? Jeg skal først til jordemoder nå jeg er 37+2 og så vil de se på det der, for der er jo stadig en chance for hun kan nå det

Okay var det ubehageligt da de prøvede og vende ham ?

Anmeld

9. november 2011

banditten2011

Prinsessen88 skriver:

Heej alle

Vil lige høre om der er andre som står i samme situation

Jeg var til mit 3. jordemoder besøg i går (35+2) og lillepigen ligger i uk så hun har stadig ikke vendt sig endnu.. Hun har ligget sådan siden uge 27 da jeg sidst var til jordemoder så håber virkelig hun når og vende sig , da mit ønske virkelig er og føde normalt .. Så håber virkelig

Er der andre hvor baby heller ikke har vendt sig endnu eller nogen der har oplevet at baby alligevel har nået og vende sig inden fødslen, og hvis ikke hvad har i så valgt, pks, sædefødsel eller vendingsforsøg og hvorfor ?

God aften

Her vendte han sig først meller uge 37 og 38 så det kan stadig komme

Anmeld

9. november 2011

4kløver

Prinsessen88 skriver:

Okay , hvordan kan det være de arede har forsøgt at vende ham ? Jeg skal først til jordemoder nå jeg er 37+2 og så vil de se på det der, for der er jo stadig en chance for hun kan nå det

Okay var det ubehageligt da de prøvede og vende ham ?

Pga mit vand.. lægen var bange for at der ville være for lidt vand til den tid. Men det var "forsent" fik tilbudt at føde selv men jeg tør ikke..

Anmeld

9. november 2011

LR85

Min dreng lå i uk, jeg sagde nej tak til vendingsforsøg da det skulle være frygteligt ubehageligt. Blev enig med jordemoderen om at kejsersnit var det rigtige hos mig

Hvilket blev en helt fantastisk oplevelse

Anmeld

9. november 2011

Mama11

banditten2011 skriver:

Her vendte han sig først meller uge 37 og 38 så det kan stadig komme

Okay er jeg glad for at høre , nu er jeg lidt mere rolig

Anmeld

9. november 2011

banditten2011

Prinsessen88 skriver:

Okay er jeg glad for at høre , nu er jeg lidt mere rolig

Har din Jm ikk sendt dig til scanning??

Anmeld

9. november 2011

Mama11

4kløver skriver:

Pga mit vand.. lægen var bange for at der ville være for lidt vand til den tid. Men det var "forsent" fik tilbudt at føde selv men jeg tør ikke..

Okay , men det bliver jo fantastisk ligemeget hvordan den lille kommer til verden  

Anmeld

9. november 2011

Mama11

louiseandersen85 skriver:

Min dreng lå i uk, jeg sagde nej tak til vendingsforsøg da det skulle være frygteligt ubehageligt. Blev enig med jordemoderen om at kejsersnit var det rigtige hos mig

Hvilket blev en helt fantastisk oplevelse

Okay har nemlig os sagt til min jordemoder at jeg nok ikke vil have vendingsforsøg , så det dejligt og høre

Hvor lang tid før fik du så ks ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.