Baby ligger i uk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Mama11

banditten2011 skriver:

Har din Jm ikk sendt dig til scanning??

Nej ikke endnu, skal til jordemoder igen om 2 uger og hvis hun stadig ligger i uk sender hun mig til scanning, og så finder vi ud af hvad der så skal ske ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

banditten2011

Prinsessen88 skriver:

Nej ikke endnu, skal til jordemoder igen om 2 uger og hvis hun stadig ligger i uk sender hun mig til scanning, og så finder vi ud af hvad der så skal ske ..

Jeg var til Jm da jeg var 35+4 og kom til scanning da jeg var 36+4 og der lå han rigtig...

Hvilken hospital hører du til?

Anmeld

9. november 2011

Mama11

banditten2011 skriver:

Jeg var til Jm da jeg var 35+4 og kom til scanning da jeg var 36+4 og der lå han rigtig...

Hvilken hospital hører du til?

okay jeg skal først når jeg er 37+2 . Jeg hører til på herlev , synes os det lidt sent måske hvis hun skulle vendes ?

Anmeld

9. november 2011

Lisbeth85

Prinsessen88 skriver:

Heej alle

Vil lige høre om der er andre som står i samme situation

Jeg var til mit 3. jordemoder besøg i går (35+2) og lillepigen ligger i uk så hun har stadig ikke vendt sig endnu.. Hun har ligget sådan siden uge 27 da jeg sidst var til jordemoder så håber virkelig hun når og vende sig , da mit ønske virkelig er og føde normalt .. Så håber virkelig

Er der andre hvor baby heller ikke har vendt sig endnu eller nogen der har oplevet at baby alligevel har nået og vende sig inden fødslen, og hvis ikke hvad har i så valgt, pks, sædefødsel eller vendingsforsøg og hvorfor ?

God aften

Jeg har siddet præcis i samme situation.

Jeg valgte et vendingsforsøg, og det lykkedes ikke. Jeg valgte at føde selv, for synes min baby skulle vælge selv, hvornår han var klar til at komme ud. Jeg havde det BEDSTE oplevelse med det, og der er professionelle folk omkring en. Jeg var tryg hele forløbet igennem, og var lykkelig for mit valg bagefter

Hvis du vil have min FB, så kan jeg sende den til dig i en besked herinde - eller lægge den her... den fylder bare ret meget

Anmeld

9. november 2011

banditten2011

Prinsessen88 skriver:

okay jeg skal først når jeg er 37+2 . Jeg hører til på herlev , synes os det lidt sent måske hvis hun skulle vendes ?

Jaa os det.. og hvis du ska ha pks det plejer jo at være mellem 1-2 uger før... men jeg ved på randers hospital er de begyndt at gøre det så tæt på termin som muligt..

så må vi håbe de hurtigt kan scanne dig når du har været til Jm

Anmeld

9. november 2011

Mama11

banditten2011 skriver:

Jaa os det.. og hvis du ska ha pks det plejer jo at være mellem 1-2 uger før... men jeg ved på randers hospital er de begyndt at gøre det så tæt på termin som muligt..

så må vi håbe de hurtigt kan scanne dig når du har været til Jm

Jaa tænker jeg os , men det lød på hende som at jeg ville få en tid til scanning lige efter .. For hvis det er noget tid før hvis jeg skal ha pks er der lige pludselig ikke lang tid til hvis hun ikke har tænkt sig og vende sig inden

Anmeld

9. november 2011

banditten2011

Prinsessen88 skriver:

Jaa tænker jeg os , men det lød på hende som at jeg ville få en tid til scanning lige efter .. For hvis det er noget tid før hvis jeg skal ha pks er der lige pludselig ikke lang tid til hvis hun ikke har tænkt sig og vende sig inden

neej det er jo det

men krydser da fingre for hun når at vende sig

Anmeld

9. november 2011

Mama11

Lisbeth85 skriver:

Jeg har siddet præcis i samme situation.

Jeg valgte et vendingsforsøg, og det lykkedes ikke. Jeg valgte at føde selv, for synes min baby skulle vælge selv, hvornår han var klar til at komme ud. Jeg havde det BEDSTE oplevelse med det, og der er professionelle folk omkring en. Jeg var tryg hele forløbet igennem, og var lykkelig for mit valg bagefter

Hvis du vil have min FB, så kan jeg sende den til dig i en besked herinde - eller lægge den her... den fylder bare ret meget

Okay , det os godt at høre en positiv oplevelse  for synes det er svært og finde ud af hvad man skal ? Hvad hopital fødte du på ? Men ja vil rigtig gerne læse den  

Anmeld

9. november 2011

Mama11

banditten2011 skriver:

neej det er jo det

men krydser da fingre for hun når at vende sig

Jaa gør jeg godt nok os  Og taak for svar

Anmeld

9. november 2011

Lisbeth85

Prinsessen88 skriver:

Okay , det os godt at høre en positiv oplevelse  for synes det er svært og finde ud af hvad man skal ? Hvad hopital fødte du på ? Men ja vil rigtig gerne læse den  

Der er risiko ved at få lavet en operation ved KS, og der er en risiko ved at føde selv. Sådan er det. Jeg synes bare at mit hjerte talte mest i retningen af at jeg skulle føde selv, og lade min krop blive parat af sig selv. Jeg er mest til det naturlige, og jeg er lykkelig for mit valg. Sender den til dig nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.