Scanning 5+1.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

tisa

ano14316 skriver:

Åhh det er mega frustrerende..

Men jeg kan opmuntre dig med at der var heller INTET at se på mine første scanninger, jeg blev gravid med spiral, og derfor er der øget risiko for graviditet uden for livmoderen, derfor jeg blev scannet..

Jeg tror jeg var til scanning 4-5 gange på en uge, fordi de troede den måske sad udenfor.. og først ugen efter kunne de se skyggen af en blommesæk..

Så det kan sagtens nåes endnu..

Det var dejligt at høre

Så der håb endnu.... Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

tisa

Så kom svaret på hcg prøven, den stiger helt efter bogen, sidste onsdag var den 532 og prøven fra i går er 4721

Så det jo bare underligt at de ikke kan se den. Skal scannes igen på mandag, så må håbe de kan se den der....

Anmeld

10. november 2011

Emily2012<3

tisa skriver:

Så kom svaret på hcg prøven, den stiger helt efter bogen, sidste onsdag var den 532 og prøven fra i går er 4721

Så det jo bare underligt at de ikke kan se den. Skal scannes igen på mandag, så må håbe de kan se den der....

Fantastisk.. 

for at du får din lille spire af se på mandag..

Anmeld

10. november 2011

tisa

BJNGJ. skriver:

Fantastisk.. 

for at du får din lille spire af se på mandag..

Tusind tak, håber jeg også Blev selvfølgelig lige advaret om ekstrauterin, men det prøvede jeg jo også sidst hvor den ikke steg som den skulle.

Nu skal det bare blive mandag så jeg ved noget mere, hader uvisheden

Anmeld

10. november 2011

Timse

tisa skriver:

Hvor dejligt og  for at alt går som det skal tillykke

Anmeld

10. november 2011

lillekylling

tisa skriver:

Hej alle her inde.

Dett er første gang jeg skriver her inde.

Jeg blev i august gravid, men HCG steg ikke som den skulle, endte med operation da de mente den sad ude for livmoderen. De fandt den ikke men efter operationen d 8/10 begyndte mit HCG at falde fra 16000.

2-3 oktober fik jeg så min mens igen og er nu gravid igen. Blev scannet i dag og igen ingen ting at se. Jeg er efter lægens beregning ud fra min cyklus 5+1. Jeg blev selvfølgelig enormt ked af det da hun ikke kunne finde en opklaring, men hun sagde at den godt kunne være der alligevel og at man bare ikke kunne se den endnu. Får svar på ny HCG prøve i morgen, så ved jeg om den udvikler sig som den skal.

Mit spørgsmål er så om der er blevet scannet omkring den tid uden de kunne se noget og alligevel endt med en alm graviditet?

ved ikke om dette har relevant.

jeg er 21. men dengang min mor blev gravid med mig, havde de prøvet i 4-5 år. så blev hun endelig. men de var ved 2 læger som ikke kunne finde mig overhovedet til scannings. så tror de endte ud i at jeg skulle skrabes ud. så tog de nået tid efter til en anden læge. der fandt mig. sund og rask. og jeg er da 21 år nu smiler

Anmeld

14. november 2011

tisa

Så er det afgørelsens dag Endten kan de se den eller er løbet slut. Blodprøven i onsdags viste jo at den udviklede sig som den skulle.. bare den ikke sidder uden for livmoderen.

bare de kan se den i dag

Anmeld

14. november 2011

henh01

krydser for dig i dag

Hvad tid skal du scannes? Glæder mig til update

Anmeld

14. november 2011

Sara.

tisa skriver:

Så er det afgørelsens dag Endten kan de se den eller er løbet slut. Blodprøven i onsdags viste jo at den udviklede sig som den skulle.. bare den ikke sidder uden for livmoderen.

bare de kan se den i dag

Jeg krydser fingre!!!

Anmeld

14. november 2011

tisa

henh01 skriver:

krydser for dig i dag

Hvad tid skal du scannes? Glæder mig til update

Har tid 10.40... er mega nervøs nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.