tisa skriver:
Hej alle her inde.
Dett er første gang jeg skriver her inde.
Jeg blev i august gravid, men HCG steg ikke som den skulle, endte med operation da de mente den sad ude for livmoderen. De fandt den ikke men efter operationen d 8/10 begyndte mit HCG at falde fra 16000.
2-3 oktober fik jeg så min mens igen og er nu gravid igen. Blev scannet i dag og igen ingen ting at se. Jeg er efter lægens beregning ud fra min cyklus 5+1. Jeg blev selvfølgelig enormt ked af det da hun ikke kunne finde en opklaring, men hun sagde at den godt kunne være der alligevel og at man bare ikke kunne se den endnu. Får svar på ny HCG prøve i morgen, så ved jeg om den udvikler sig som den skal.
Mit spørgsmål er så om der er blevet scannet omkring den tid uden de kunne se noget og alligevel endt med en alm graviditet?
ved ikke om dette har relevant.
jeg er 21. men dengang min mor blev gravid med mig, havde de prøvet i 4-5 år. så blev hun endelig. men de var ved 2 læger som ikke kunne finde mig overhovedet til scannings. så tror de endte ud i at jeg skulle skrabes ud. så tog de nået tid efter til en anden læge. der fandt mig. sund og rask. og jeg er da 21 år nu smiler
Anmeld