Scanning 5+1.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.178 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. november 2011

tisa

Hej alle her inde.

Dett er første gang jeg skriver her inde.

Jeg blev i august gravid, men HCG steg ikke som den skulle, endte med operation da de mente den sad ude for livmoderen. De fandt den ikke men efter operationen d 8/10 begyndte mit HCG at falde fra 16000.

2-3 oktober fik jeg så min mens igen og er nu gravid igen. Blev scannet i dag og igen ingen ting at se. Jeg er efter lægens beregning ud fra min cyklus 5+1. Jeg blev selvfølgelig enormt ked af det da hun ikke kunne finde en opklaring, men hun sagde at den godt kunne være der alligevel og at man bare ikke kunne se den endnu. Får svar på ny HCG prøve i morgen, så ved jeg om den udvikler sig som den skal.

Mit spørgsmål er så om der er blevet scannet omkring den tid uden de kunne se noget og alligevel endt med en alm graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Malli

kan ikke svare dig på det du spørger om. men ville bare lige give en krammer med på vejen!Håber at de kan se noget snarest, og at der venter jer en lille spire!

Anmeld

9. november 2011

tisa

Tusind tak Malli

Anmeld

9. november 2011

Emily2012<3

Jeg blev scannet tidligt, og kan lige smide et billede med..

Det eneste man kunne se var "skidt på skærmen" så at sige.. Og det var faktisk ligefør hun ikke fandt noget (de andre billeder jeg fik var der nemlig intet på)

Jeg mener også det var omkring uge 5 og så blev jeg scannet 14 dage efter, og der kunne man se et lille foster.

Smider lige et billede ind så du kan se hvad der var at se ved mig SÅ tidligt..

Håber du kan blive scannet igen om en 14 dages tid, og der så er en lille spire at se. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

tisa

Tak for det BJNGJ.