Scanning 5+1.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.178 visninger
22 svar
0 synes godt om
9. november 2011

tisa

Hej alle her inde.

Dett er første gang jeg skriver her inde.

Jeg blev i august gravid, men HCG steg ikke som den skulle, endte med operation da de mente den sad ude for livmoderen. De fandt den ikke men efter operationen d 8/10 begyndte mit HCG at falde fra 16000.

2-3 oktober fik jeg så min mens igen og er nu gravid igen. Blev scannet i dag og igen ingen ting at se. Jeg er efter lægens beregning ud fra min cyklus 5+1. Jeg blev selvfølgelig enormt ked af det da hun ikke kunne finde en opklaring, men hun sagde at den godt kunne være der alligevel og at man bare ikke kunne se den endnu. Får svar på ny HCG prøve i morgen, så ved jeg om den udvikler sig som den skal.

Mit spørgsmål er så om der er blevet scannet omkring den tid uden de kunne se noget og alligevel endt med en alm graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Malli

kan ikke svare dig på det du spørger om. men ville bare lige give en krammer med på vejen!Håber at de kan se noget snarest, og at der venter jer en lille spire!

Anmeld

9. november 2011

tisa

Tusind tak Malli

Anmeld

9. november 2011

Emily2012<3

Jeg blev scannet tidligt, og kan lige smide et billede med..

Det eneste man kunne se var "skidt på skærmen" så at sige.. Og det var faktisk ligefør hun ikke fandt noget (de andre billeder jeg fik var der nemlig intet på)

Jeg mener også det var omkring uge 5 og så blev jeg scannet 14 dage efter, og der kunne man se et lille foster.

Smider lige et billede ind så du kan se hvad der var at se ved mig SÅ tidligt..

Håber du kan blive scannet igen om en 14 dages tid, og der så er en lille spire at se. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

tisa

Tak for det BJNGJ.

Men det er tydligt at der er en opklaring i slimhinden (den sorte klump), det er der desværre ikke på mig

Anmeld

9. november 2011

Emily2012<3

tisa skriver:

Tak for det BJNGJ.

Men det er tydligt at der er en opklaring i slimhinden (den sorte klump), det er der desværre ikke på mig

Det er jeg ked af at hører. 

Håbede lige det var et godt svar jeg havde til dig.. Øøv.. 

Håber snart der komer en lille spire til dig.. 

Anmeld

9. november 2011

tisa

Skal scannes igen på mandag, der skal der være en opklaring i slimhinden. Hvis der ikke er det, bliver det heller ikke til noget denne gang.

Anmeld

9. november 2011

Emily2012<3

tisa skriver:

Skal scannes igen på mandag, der skal der være en opklaring i slimhinden. Hvis der ikke er det, bliver det heller ikke til noget denne gang.

Jeg  for at der er noget derinde, men at det bare gemmer sig rigtig godt..

Anmeld

9. november 2011

ano14316

tisa skriver:

Tak for det BJNGJ.

Åhh det er mega frustrerende..

Men jeg kan opmuntre dig med at der var heller INTET at se på mine første scanninger, jeg blev gravid med spiral, og derfor er der øget risiko for graviditet uden for livmoderen, derfor jeg blev scannet..

Jeg tror jeg var til scanning 4-5 gange på en uge, fordi de troede den måske sad udenfor.. og først ugen efter kunne de se skyggen af en blommesæk..

Så det kan sagtens nåes endnu..

Anmeld

9. november 2011

tisa

Mange tak, håber jeg også

Vi har prøvet i 4 år nu! kunstigbefrugtning og det hele, og pluslig var den der for første gang i august på egen hånd og det samme denne gang. Så den SKAL være der denne gang!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.