Sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Hmm .. det hele startede med jeg testet positivt d 14 15 oktober ..

d 24 oktober begyndte jeg at bløde utrolig lidt , men bliver rigtig ked , kontakter lægen hun mærker på mig og jeg bliver scannet om mandagen ..

jeg begynder at blæde ugen efter om fredagen igen .. og ja jeg bliver så scannet mandag igen ..

siden den fredag har jeg blædt on off hele tiden i lørdages begynder jeg at blæde lidt mere end jeg har gjort før . og idag ja der drypper det ud af mig når jeg sætter mig på toilettet ..

Jeg har fået taget 3 BP som alle var flot stigende ..

Jeg blev scannet i mandags igen hvor det så fint ud , havde en fin blomme sæk ..

Og ja idag der bløder jeg ..

Jeg tror selv det er en sa , for jeg er begyndt at få ondt som ved mens -.-

okay, det lyder lidt som mit forløb, men hvis jeg var dig ville jeg godt nok tag til lægen eller tag op blevet scannet med det samme, for vis jeg var dig, ville jeg da gerne have styr på min krop helt og ikke bare vente, da de også kan se du kan komme ud med det selv, eller om du skal have hjælp med det, hvis det er det.. men sådan er jeg nok bare.. 

ja okay, så kan det godt være det, men der nogen der bløde under hele gravidteten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

sarahjylland

ALTID gå til lægen HVIS du mistænker en SA. 

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

okay, det lyder lidt som mit forløb, men hvis jeg var dig ville jeg godt nok tag til lægen eller tag op blevet scannet med det samme, for vis jeg var dig, ville jeg da gerne have styr på min krop helt og ikke bare vente, da de også kan se du kan komme ud med det selv, eller om du skal have hjælp med det, hvis det er det.. men sådan er jeg nok bare.. 

ja okay, så kan det godt være det, men der nogen der bløde under hele gravidteten..

Skal til læge 14.40

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

sarahjylland skriver:

ALTID gå til lægen HVIS du mistænker en SA. 

Skal til læge 14.40

Anmeld

9. november 2011

L83

Anonym skriver:

Har man ALTID smerter ved en SA ??

Jeg havde ingen smerter og heller ikke voldsom blødning

Anmeld

9. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Har man ALTID smerter ved en SA ??

Nej det har man ikke altid .. men det er møg ubehageligt... 

Det er meget individuelt fra person til person. 

Anmeld

9. november 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Skal til læge 14.40

godt, det er jeg glad for at hører .. håber det går hos lægen ? 

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

BAlAltsse

godt, det er jeg glad for at hører .. håber det går hos lægen ? 

Alt ser fint ud .
Er helt lukket . Hvis jeg fortsætter med at bløde skal Jeg gave taget bp fredag .

Anmeld

9. november 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Alt ser fint ud .
Er helt lukket . Hvis jeg fortsætter med at bløde skal Jeg gave taget bp fredag .

se det var det jeg sagde, du skulle gå til lægen så var der ikke noget galt .. håber ikke det bliver ved med gør ondt eller bløde

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

liwsmor skriver:

se det var det jeg sagde, du skulle gå til lægen så var der ikke noget galt .. håber ikke det bliver ved med gør ondt eller bløde

Jeg har ikke ondt mere . Men bløder desværre stadig ikke så meget som tidligere .

Jeg håber den bliver der gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.